2008. márc. 26.

+1 V-Koncert


Nem elhagyagolható párosunk másik fele sem, attól függetlenül, hogy még mindig kétségek közt örlődünk, ami Zac hollétét illeti. De, időközben szolgálhatok egy az amerikai lakosoknak jó hírrel, de azért nekünk is jóleshet hallani, hogy Vanessa nem csak augusztus 2-án fog fellépni, ahogy arról már a VABN szereksztő tájékoztattak minket, hanem valóban esedékes még több V-Koncert a nyárra!

Most jelentették, hogy idézem:

“AUGUSZTUS 22 - VANESSA HUDGENS
Vanessa Hudgens-t, a High School Musical filmek csillgát ígérik egy előadásra a Salem-i Oregon State Fair-nél, vagy augusztus 23-ra, szombatra.
Nem csak van Hudgens játszott főszerepben a filmekben, de szintén segített hozzájárulni a sikres filmzenéikhez. Hudgens 2006-ban kibocsátotta első szólólemezét,mi olyan dalokat foglalt magába, mint például, a "Say OK" és a "Come Back To Me"."


Háát mondanám, hogy én semmiképp se hagynám ki a koncertjét, ha nem lenne az az apró baki, hogy én magyarországi lakos vagyok!:D

Forrás: ZA Angel's Blog

Továbbá felkerült egy új videó Nessáról, amin a Neutrogena általa reklámozott termékéről beszél. Teszek egy gonosz megjegyzést, annyira ez engem egy kissé hidegen hagy, és nem csak azért mert én az Oriflame lelkes híve vagyok...:D De a haja supercute!:D

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ditta írtam mailt-t!:) remélem megkaptad... Majd lécci válaszolj!
Én is szívesen elmennék egy Vanessa koncertre... De legkésőbb majd 5 év múlva!:P A videó szerintem aranyos.
Pux: *Nóri*

xdittax írta...

Szija *Nóri*!

Egyelőre még nem néztem meg az e-mailjeimet, de amint odajutok, akkor azonnal válaszolni is fogok ám rá!:)
Csak előbb itt még elintézem a teendőimet.
Az 5 év, mire nagykorúvá válsz, vagy mire mi lesz? Ez így érthető volt? Nem biztos, de miért pont 5 év?

Mondjuk nekem is várnom kéne, mire nagykorú leszek, szóval még 3 év kb, de még utána se hiszem, hogy hamar kijutok, majd meglássuk!:D

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Oké, köszi!:)
4 év kell, ahhoz, hogy nagykorú legyek. 5 év múlva amerikába megyek!:)
Ezek szerint vannak új hírek? Kíváncsian várom őket!:)

Névtelen írta...

jajj bocsi, kül *Nóri* voltam... :S:)

xdittax írta...

Tudtam ám, hogy te vagy!:)

És ez biztos? Mert akkor ez remek, és fantasztikus! Mesélsz róla még?
Van egy kevés, de még lefoglalnak a commetek, persze nem bánom egy szemernyit sem!:D

Ditta×××

Névtelen írta...

Az biztos, hogy 5 év úlva megyek, de remélem előbb is kitudok menni... Pontosan mire vagy kíváncsi?

xdittax írta...

Háát, hogy tanulás végett-e elsősorban, mennyi időre, hova, kivel stb.:)

Most én nekem kell mennnem, pesrze nem olyan messzire, csak a zeneiskolába. Estefelé még leszek, de lehet, hogy hamarabb is még.

Még most tanulnom kell egy keveset az indulás előtt.

Névtelen írta...

Hát üdülni mennék a barátaimmal, valószínű, hogy nyáron. Egyik barátunkhoz 2-3 hétre!:)
Kellemes zenélést!:P
*Nóri*

xdittax írta...

Szija!
Köszi megvolt, hajj de régen volt már!:D
Huh, nagyon tudlak majd akkor irigyelni Téged, és barátaidat, és én alig tudnám kivárni ezt a sok évet, de jó tudni, hogy van aki ennyire előre tud tervezni!;)

Szép álmokat Neked: Ditta