2008. márc. 18.

200. Egy kis ábrándozás<3

Sziasztok!

Ahogy tegnap megemlítettem, hogy 199edszerre írtam bejegyzést, most elmondhatom, hogy ez a 200. létrehozásom! Tudom, woOw!xD
Nem is tudok mit mondani, de rájöttem annyira megemlékezni nem kell, majd ha már féléves, egyéves, vagy akár a 1000. bejegyzésnél tartok!:D Akkor majd lesz ám ünneplés!:)))
De a lényeg ma, hogy ezt is megértem/és szerencsére már megértük, mert páran azért már felfigyeltek eme blogra. :És ezúton köszönöm Nekik, vagyis Nektek!:)

Nos..., ábrándozás, nem tudom miért, de az utóbbi időben nagyon elkedztem álmodozni, ami Zanessát illeti...annyira fáj már a hiányuk, a hosszú, már nemistudom, kb. 6.-7. hete, hogy nem láttuk őket, ha nem több! És elkezdtem fantáziálgatni...Persze senki se gondoljon rosszra! Csupán eszembe jutott egy olyan alkalom, ahogyan egyszer szeretném együtt látni szerelmespárunkat! És egy olyan kis "élőlényt" -s nem Ámorra gondolok...- akit eddig csak párosunk egyik tagjával lehetett látni, de úgy elég sokszor, sőt, szinte csak úgy, és ami azt illeti, legfőképp az utóbbi időkben. Tehát, adva van kívánságomhoz egy Shadow!<3 Egy édeskisShadow, felőlem akár masnis is jöhet, vagy akár napszemcsis is, mondjuk a póráz egyik végén..^^



A másik végét Vanessa fogná, s az Ő kezét meg lovagja, Zachary fogná vigyázva...<3 Gondoljatok csak bele nem lenne édes???
Nem mondanák rájuk, hogy Oh-Annyira-Helyes-Pár"???
Együtt sétálgatnának egy szép parkban, jókedvűen, nevetgélve, akár fagyizgatva, csak kedvenc üccsiüket szürcsölgetve...csókot, vagy akár egy apró puszit nem is merek kérni! :)
Talán..., talán egyszer hallgatnak rám, talán többször is!:D A lesifotósok ellenére is...:(

Ez az, amit a közel, vagy akár távolijövőben, de látnék szeretnék, mert nekem ez boldogság lenne! <3 Nektek? Nektek mi lenne a boldogság, mi Zanessának is az lenne?

Ma még fogok jelentkezni, konkrét frissel is talán, nemcsak ilyen ábrándokkal és álmokkal, de néha-néha, ilyen Zanessa-mentes időkben szükségünk van ilyenekre is. És belőlem ez már nagyon kikívánkozott!:)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!
Nekem is ez az elképzelésem , aminek nagyon örülnék , és szerintem mindenki örülne egy pár zanessás képre ! Nekem is vannak sok-sok elképzeléseim , és nagyon várom már hogy vége legyen a forgatásoknak , és végre láthassuk őket együtt!

xdittax írta...

Szijja!

Igen-igen, bárcsak előreugorhatnánk az időben, még akkor is, ha szeretek majd'mindennapot megélni!:) Akarom már együttlátni Őket, boldogan, szerelmesen - Zanessaként!<3

Névtelen írta...

Hihtetlen, hogy így vágyunk utánuk, nem? Olyan furcsa... Én is már nagyon várom őket, és hátha olyasmi képek is lesznek majd róluk, amiről beszéltél, Ditta! És nem csak olyanok, ahol "menekülnek" a fotósok elől...

xdittax írta...

Igen, eszméletlen milyen "kórosan betegek leszünk", és mekkora hiányérzet erősödik el rajunk, ha nem látjuk őket együtt, ily' sok ideig!
Háát igen...utálatosak lehetnek a fotósok, és Zanessa közvetlensége mindig a hangulatuktól függ, és a lesifotósok agresszívitásától...De főleg ha együtt vannak valahol, és lekpaják Őket, akkor már "barátságtalanabbak", mert féltik a magánéletüket, és ez így van rendben!

Puszi Neked: Ditta

Névtelen írta...

Néha azt kívánom, bárcsak lenne egy olyan randijuk, amin nem tudják, hogy fotózzák őket... Jó képek lehetnének, de mondjuk nem várhatjuk el tőlük, hogy feltárják az egész magánéletüket. Csak az a baj, hogy nekünk már "muszáj" tudnunk... :P

xdittax írta...

Igen-igen, olyan igazi Zanessa-pillanatok tanúja szeretnék én is lenni, de tudom, hogy önző vagyok, és igazából csak azt szeretném, ha Nekik jó lenne!:)
Amit néha viszont a papparazzik miatt nem tapasztalhatunk meg, miattuk nem lesznek annyira közvetlenek, és esetlegesen nem tűnnek annyira szerelmetesnek, de mi tudjuk, hogy mijaz iagzság!:D