2008. márc. 20.

Nessa, mint Sam in New York


No jó, azt kell hogy mondjam már felkésztíttetem magam erre az eshetőségre is, és egyáltalán nem vagyok csalódott, még egy picit se, sőt! :D

Kiderült Vanessa miért választotta magának New York-ot, és roppant egyszerű az oka, nemcsak ez lesz majd a 'MAOW' helyszíne, hanem a 'Will' egyes jelenetei is játszódnak majd! Roppant érdekes! De először mikor megtudtam és megláttam a képeket csak annyit tudtam mondani, Wow!



Iszonyúan jól áll Vanessának ez a stílus, már mióta vártam arra, hogy így láthassam Őtet, és csak azt tudom mondani: "Ez igen, Wow!":D A tornacsuka, a piros szín, a sapi, a gyűrű és a sok kocka! Imádom-imádom!xD

Nevetgélve, de néha kicsit dideregve fényképzeték le "nekünk" a Will forgatása közben ma, színésztársa, a címszereplő alakítója, Gaelan Connell is Vele volt.

S bár úgytűnhetett, hogy nagyon beleéltem már magam mindabba, ami ezután, NYC miatt következhet, mármint Zanessába, nem csalódtam, nem esett rosszul. Végülis ez nem zár ki semmit, és ha Zac is NY-ba ér, biztos hogy egymásnak, mint szerelmesként Ők lesznek az elsők. Igen, én tartom magam továbbra is ahhoz a véleményhez, hogy a párosunk nem mehet el amellet, hogy mindkettőjük filmje egy városban játszódik nem mehetnek el úgy, hogy nem találkoznának, hamár itt a remek alkalom! Ma×. Nesa megvárja Kedvesét, de kitudja mit hoz a holnap. Szerintem direkt így osztották be, hogy az egy helyen játszódó jeleneteket egyszerre veszik fel, és ebből arra következetek, hogy ha a metropolisban befejeződnek a forgatási munkálatok, akkor a 'Will' filmezése is lezárul. Akkor pedig már semmi, kivéve az albuma akadályozhatja meg abban Nesst, hogy párjával töltsön egy pár édes napot...vagy nem?:)
De azért már jó lenne valami biztosat tudni Zacharyről...

További képek, és forrás: Just Jared.

EDIT:


Még több kép került fel a Celebrity Gossip jóvoltából, és ezeken a fotókon Nessát többek között pizzát falatozva is láthatjuk, persze színésztársával együtt. Édes!<3 KATT!

Egy kicsivel KÉSŐBB:


Még 2 plusz kép került fel, a Just Jared által, ezeket be is szúrom, olyan aranyosak::)


Most komolyan, a Vanessa mellett álló egy férfi nem hasonlít valakira? Az, akinek jobban látszik az arca. Annyira emlékeztek, de nem tudom ki lehet..

Nincsenek megjegyzések: