2008. márc. 21.

Két újabb Vanessa-candid adag!

Sziasztok!

Gondolom a koraibb óra Mindenki számára érthető, így ezúttal is kívánok Mindekinek kellemes ünnepeket, szép hosszú és felhőtlen hétvégét, sok pihenést(és bár nem akarok rosszmájú lenni, nekem pl. ez szerintem nem fog összejönni...tanulás és takarítás miatt...;)), esetleg kellemes kirándulást, és azthiszem inkább a sok locsolkodót kihagynám, de aki szereti Őket, azoknak akkor mégtöbbet kívánok! :D

De ennyit így előre, végülis ma még nincs konkrétan Húsvét, csak Nagypéntek.

Tudjuk ugye, hogy Vanessa egyszer csak hopplá New York-ba keveredett, és már az okra is fényderült, de mára már azok a képek is megérkeztek hozzánk, hogy megtudjuk, hogyan is utazott...mezítláb:P
Nem-nem, csak még mikor a LA-i repcsitéren volt, a cipőjét is le kellett vennie...hogy miokból? Óhátazténnemtudom!:) De tényleg, valaki meg tudja nekem mondani, ere miért van szükség?
Igen, és most sajnos kivételesen egyik "jószága" se volt nála, se Shadow, se teddymacija.:(


Ezekért a képekért katt IDE!

***

Természetesen (eddig furcsálltam is), a papparazzik az egyik NY-i repülőtéren, a JFK-n (John F. Kennedy) is megörökítették, igaz már egy kicsit fáradtabban, de már cipellővel a talpán! :)
Ja és persze kabáttal is, hiszen a NY-i időjárás merőben más, mint a napsütése LA-é.

Az idevágó képeket ITT tudjátok megnézni!

Legyetek jók!:)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta én arra a kérdésedre válaszolnék amit reptérrel kérdeztél
szoval azért kell levenni mert a fokozott ellenörzés van amerikában de szerintem minden reptéren hogy ugye ha nem néznék meg az emberek cipöjét akkor a cipöbe bármit ami a veszélyes feltudnák vinni a repülöre.ez igazábol azota van miota volt a szeptember 11 .én is utaztam már replövel német országba és a vissza uton mikor ujra át kell menni az ellenörzö pontnál nálluk még a cipöt is le kellett venni
ithon nem kellett
remélem tudtam segiteni neked
továbbra is imádom az oldalad nagyon szuper
puszi Laura

Névtelen írta...

wíííííííííí!! Tök jó volt a koncert....Vanessa nagyon szép benne!!! Már ezerszer láttam dvd-n de így is tök jó!!!!

xdittax írta...

Szija Laura!
Gondoltam hogy valami ilyesmi oka lehet, de első látásra nagyon furának tűnt.
Szóval, nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást!:)
Pusszi Neked!

Szija Hajny!
3-kor is leadták ugye? Sajnos nem tudtanm megnézni, és este se fogom tudni, de húsvéthétfőn is ugyanezen időpontokban leadják mjad, és akkor ki nem hagyom majd!:)
De ez ilyen összeállítás, az összes dalt eléneklik, vagy vannak benne ilyen interjúk, meg kulissza dolgok? Nagyon kíváncsi vagyok rá!
És igen, én is imádom Vanessa szereléseit,amiket a koncerteken viselt, de a többieké is szuper! Ez az egész minden fantasztikus, a színpad, a díszlet, minden és Mindenki!:)
Cupp: Ditta×××

Névtelen írta...

vannak nagyon rövid kulisszatitkok, és intejúk is de sajnos azt nem adják amikor vanessa, ashley és corbin a saját lemezükről énekelnek! Nem is tudom miért nem rakták bele!

xdittax írta...

Ajj, pedig azokat is úgy megnézném. Az is hozzátartozik a koncerthez, nem? Akkor meg tényleg milyen dolog már kivágni! :S