2008. márc. 24.

Zac Efron...öhm...nyála...xD

Igaz, már megnéztük a videót, amiben Leslie Mann beszél Zac-ről, és elsősorban közös csókjukról, most annak segítek, aki kevésbé, vagy egyáltalán nem értette...
A Just Jared ugyanis leírta egy kis cikkben Leslie nyilatkozatát, és szerencsére értelmet nyert nekem is, miről is beszél a vidiben Zac filmbéli felesége.(Seveteen Again)


"A lányom, Maude, aki 10 éves szerelmes Zac Efron-ba. És ugye éppen vele forgattam egy filmet, a 17 Again-t, ahol egy felnőtt férfit játszik egy 17 éves testében. A férjemet játssza. Szóval mikor odaértünk a csókjelenethez, nagyon izgalams volt Maude-nak. Amikor hazértem a munka után, azután a csókjelenet után, odafutott hozzám és megnyalta az arcomat, mert meg akarta ízlelni Zac Efron nyálát." - mondta az Ellen Show-ban Leslie.

Őrült!:)

Egyébként Leslie Mann köztudottan csupa jó vígjátékban szerepelt már, így páldául a Zac által is kedvelt, 'Felkoppintva', '40 éves szűz' című filmekben, vagy régebbről az 'Apafej', 'Az őserdő hőse' és a 'Kávelbarát' című filmekben.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello! nagyon szuper a blogod! rájöttem vmire! Zanessa tényleg oh-so-cute!! de még mennyire!! nézegettem képeket és rájöttem, ho Zac mennyire lovagias! a Palm springs Festival-on láttam, hogy Zac odaadta Vanessa-nak a zakóját!! meg rengeteg egyéb aranyos dolgot!! nagyon megszerettem Zanessa-t, de Zac-et is! ;) Baby V-re pedig mindg is példaképként tekintek és és fogok tekinteni!:) röviden: tényleg nagyon helyes pár Zanessa!:D:D(L)
Ditta neked pedig gratulálok a blogodhoz!:) Minden nap visszafogok járni!:)
Pux: *Nóri*

Névtelen írta...

szia Ditta nekem csak egy kérésem lenne
ezzel a csokos interjuval amit le forditottál hogy forditanád tovább mert én néztem tovább a videot és ott még beszélnek tovább
remélem nem tul nagy kérés
elöre is nagyon köszönöm neked
Laura

xdittax írta...

Kedves *Nóri*!
Üdvözöllek az oldalamon!:) És nagyon örölök Neked! Remélem még sokszor lesz alkalmunk, hogy eszmecserét folytassunk, például az 'Oh-Annyira-Helyes-Pár' iránti szeretetünkről és rajongásunkról!:)
Ez nálam már elég régóta tart, és mindig is példaképként tekjintettem rájuk, mert szerintem rendkívüli emberek, rendkívüli híres emberek! Tehetségük, magatartásuk mind ezt bizonyítja! És nekünk ezért szeretnünk kell Őket! Nem is olyan nehéz, mi?:)
Puszi Neked, és köszönöm a dicsértet! Ditta×××

Kedves Laura!
Kéréseddel kapcsolatosan, nem tudom mit ígérhetnék Neke,d biztosat semmiképp. Hngsúlyozam nem vagyok még angolzseni, és az írásbafoglalt szöveget még kibogozom, de a hallottakat. Mint az leírtam, ezt is csak azért sikerült lefordítanom Nektek, mert egy másik oldalon föl volt tüntetve, és így könnyebbé vált a helyzetem.
Ezért én is inkább ha megtehetem átruháznám valakire a feladatot, aki könnyen boldugul az angolbeszéddel, és szívesen vállalkozna arra, hogy leírja nekünk miről is folyik még a szó a videóban!
Remélem Veled együtt, hogy valaki majd tud segíteni, és őszintén elnézésedet kérem amiért én nem tuduk.
Ditta×××

Névtelen írta...

Képzeld Ditta! Ma olvastam, hogy Vashley és Olesya utaztak a HSM3 forgatására!:):) annyira boldog lettem!:):)
Különben ez a hír elég furcsa, de aranyos! ha Leslie llányának helyében lennék... húúú XD
sajnos nekem holnap suli!:(:( neked is Ditta?
*Nóri*

xdittax írta...

Látod, már épp én is hírül adtam, hogy Vashley is Utahba utazott!:) Igen ez bizony jót jelent, hamarosan együtt a banda, újra, de azért furcsa belegondolni, hogy utoljára. De azért még ne most legyen síri a hangulat, az még azért ráér még!xD
Háát, az anuynak, vagyis Leslienk lehetett a legfrucsább, rajongássalteli kislánya miatt, de Neki is az lesz majd, ha megnézi a filmet...vicces, fura, groteszk és őrült!xD Kábé csak ennyi!xD

Bizony, holnap újra máris visszakeülrünk az iskolapadba, és nem mondom, hogy kifejezetten várom, sőt, élvezem a kis szünetetek, de például furcsa módon már nyáron nagyon visszaszoktam vágyni....:D Ez megmagyarátzhatatlan. Vagyis igazándiból nem za, csak éppen fura. Nagyon fura!xD

Na puszi Neked, és akkor holnapra sok sikert, már így előre is!:)
Ditta×××