2008. márc. 24.

Na, vajon ki megy túrnézni a nyáron?;)

Halihóó!

Persze szerencsére csak imitt-amott van hó így Húsvét idején, itt nálunk hál'Istennek egy szemernyi se esett, de azért csak cudar az idő...
azt kell mondjam elég fáradt vagyok, és elég büdös - lányok, szerintem tudjátok miről beszélek - , úgyhogy nem tervezek hosszas itt üldögélést. De van egy-két hírem, gondoltam minél hamarabb megosztom Veletek!
És bár ez nem hír, végre elmondhatom, hogy megnéztem a HSM koncertet, és olyannyira meghagyta bennem nyomát, hogy még most is épp hallagatom!:) Igen-igen nagyon tetszett, bár néha a magyarhang, vagy épp a fordítás kicsit 'röhejes' lett, akkor is élveztem, nagyon aranyosak voltak, nemcsak mikor énekeltek, hanem mikor interjúvolták Őket. Szóval skacok, érdemes megnézni, ma este 21:00 órakor is leadják a Jetixen!


Aztán, és ez a mai nap legfontosabbja:
A VABN szerkesztői hatalmass hírrel szolgáltak nekünk, íme le is írom Nektek gyorsan, és ezzel meg is kapjátok a választ kérdésemre!:)

"Nos, nekünk nincs hivatalos szavunk a Hollywood Records-tól vagy más egyéb táboruktól - de nagyon úgy néz ki, hogy Vanessa Hudgens túrnézni fog menni a nyáron, amivel előléptetheti a második albumát!

És honnan tudjuk ezt?

Nos, Lousiana Blue Bayou Waterpark-ja közzétette a 2008-as nyári koncertprogrammját, és augusztus 2-án egy Vanessa Hudgens fog fellépni!

Természetesen erről a túrnénról többet fogunk elmondani neked: több dátumot, helyszínt stb., amint többet tudunk meg. Remélhetőleg, Hollywood Records hamarosan közzéteszi a hivatalos közleményt."

S amint Ők tudatják a nagyvilággal, én is tudatom Veletek!:)

Nincsenek megjegyzések: