2008. márc. 25.

5 kérdés Vanessa & Ashley számára!

Először is szögeszzük le gyorsan, én nem lopok! Eszemben sincs! Egyszerűen csak olyannyira kifejezi azt, ami engem is érdekel, hogy gondoltam én is felteszem azokat a kérdéseket, persze fordításként, amiket a VABN szerkesztői Ashnessához intéztek, mikor legutóbb 24-én lekapták őket együtt a LAX repülőtéren. Íme:


1. Vanessa, Ashley hozta Maui-t...hol van Shadow?


2. Hova mentek?


3. Fogtok ott emberekkel találkozni?


4. Én miért nem tudok ennyire nagyszerűnek tűnni, amikor megyek egy repülésre?


5. Vagy kapni egy limuzint?


Na jó, persze a legeslegfontosabb, hogy hova készülnek? De szerintem erre majd' egyértelmű a válasz, mert nyilvánvaló mondjuk, hogy nem ide hozzánk! Utah. Csak is ez lehet úticéljuk, pláne, mivel Olesya Rulin is feltűnt aznap ugyanazon repülőtéren, valószínűleg ugyanoda igyekezve! Mostmár csak - nekünk legalábbis legjobban - Mr. Efron hiányzik. De Ő nagyon!:)

És igen, a második döntőfontosságú kérdés, hogy fognak-e ott másokkal találkozni. De az előzőkből kiindulva erre a kérdésre is a válasz egyértelművé válik! Minden kedves jóbarátot viszont fognak látni! És mi ennek csak örölhetünk!:)

Szóval aggodalomra semmi ok, csakis egy kis izgalom költözhet szívünkbe! Mert elkezdődik a már jól összeszokott gárda utolsó közös ténykedése!
(Ami nem csak kifjezetten Vashley-re értetendő - látszik, hogy ugyanolyan jó barátnők, mint voltak, és ezt én nem is frucsállom!:))

Képek Ashnessa közös utazásáról, vagyis az azt megelőző pillanatokról ITT! És további képeket nézhettek meg még ITT is!
Forrás az 5 kérdésre még1×: VanAshBreNique.

Legyetek jók!<3

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dittám!

http://www.youtube.com/watch?v=eQz-x_hPntQ

Nézd meg a videót a youtube-on. Nagyon-nagyon tanulságos az egész történet, hadd osszam meg veled, bár leszögezem, hogy spekuláción alapul.

Az egész mese úgy kezdődött, hogy elutaztak főhőseink filmet forgatni. Vanessát eleinte elnyelte a föld, nem értettük, hová lett, azután kiderült, hogy csak Austinban van. Nem is zavarták sokáig, mígnem a városba érkezett Brad Pitt és Angelina Jolie, velük együtt pedig kismillió vérszomjas fotós. Azóta rendre jelentek meg róla képek, ha akarta, ha nem.

De milyenek is? Először a színésztársával készült közös képek, a nem-Zac csók megörökítése, majd a találkozás olyan emberrel egy hétvégén, akiről tudtuk, hogy Nessa régen imádta. Mindnek örültünk, de azért féltünk is rendesen: hiszen mi lesz egyszer, ha mégis...

A másik oldalról jött az aggodalom. Miért nincs Nessa Zac-kel a SAG-on? Hol van Zac gyűrűje? Egy idő után: hol van Zac? Miért lett ideges a reptéren, amikor Van-ről kérdezték?

Azután jöttek róla is a képek, szép sorjában. Láttuk, hogy mint igazi pasi focimeccset néz, "bulizni" jár a haverokkal, dolgozik vagy csak menekül a rajongók elől.

És elindult a találgatás: mi van velük? Hol van az álompár? Miért nincsenek együtt? Hol vannak a gyűrűk? Félve kérdezték sokan: talán szakítottak? Azután jött egy pozitív hír (eljegyzési ajándék, telefonbeszélgetések leírása rajongók által stb.), majd egy ellenhír (Zac-nek új barátnője van, Vanessa túl jóban van a filmbeli partnerével stb.). A rajongók persze átláttak a szitán, de mindenestre kétségek közé sodródtak: hol vannak ők, amikor nincsenek fotózva? Mit csinálnak? És mikor találkoznak végre?

Azután megtudtuk a forgatási időpontokat. Láttuk Nessát beutazni egész Amerikát, mígnem eljutott New Yorkba. Mindenki megörült a hírnek: talán lesz találka, hiszen Zac filmjének a forgatása is átköltözik oda lassan? Azután elmaradtak a képek, hiszen véget ért Nessa munkája, s ő pedig hazajött.

Itthon találkozott a családjával, a barátnőjével (Aly), s látszott rajta, hogy nem lehet a vigyort lemosni az arcáról.

Ekkor jött a húsvéti őrület. Elment Aly-vel vásárolni, ebédelni, s azt láttad, hogy majdnem megfojták a lesifotósok. Ordibálnak neki mindenféle dolgokat, nem túl szépeket (pl. ne hajts gyorsan; miért utálod a rajongóidat; mit képzelsz magadról, hogy csak úgy továbbmész stb), de mindig ott volt egy kérdés is a tömegben: hol van Zac?

Megjelentek férfi hősünkről is a képek, amelyek a rajongókkal Londonban készültek 15-én. Tudtuk, hogy húsvétig forgat Nagy-Brittaniában. Izgultunk, mikor jön haza.

És azután olyat tett, amire senki sen számított. Innentől következik az előre beígért teória, amelyhez a videó megnézése elengedhetetlen.

A felvételen először látjuk Nessát, amint hazaérkezik. Egy kicsit várni kell, míg beparkolhat, hiszen a megrendelt limuzin elfoglalja a feljárót. Többen jelentették, hogy Van-t látták Zac lakásánál, tehát biztosan elhozott néhány holmit kedvese számára, aki így biztosan nem jön vissza LA-be, hanem egyből Utah-ba tart.

Jön egy másik autó (az eddig parkoló limo, amely kitolatott, majd visszaállt), kiszáll belőle Ashley. Bemegy a házba, majd csomagokkal együtt kijönnek a lányok és két biztonsági ember, s beszállnak ugyanabba az autóba. Irány a reptér.

Megérkezik a limo, kiszáll belőle Ashley, s bemegy csekkolni (ezt szerintem magyarul is így mondjuk). A limo továbbhajt egy kicsit. Amíg Ash elintézi az ügyeket, a mellette álló férfi, aki biztonsági ember, telefonál. Hát szokott egy biztonsági ember telefonálni, miközben a kliensét védi? Nem nagyon. Persze ez nem magyarázat semmire, nem is gyanakszunk.

Ashley kimegy, majd beül az autóba. Üldögél egy kicsit, beszélget a biztonsági emberrel, míg a másik eltakarja őt. Ezután kiszáll az autóból, s beül a mögötte álló másik limuzinba. Másik limo??? Hogy lett egyből kettő? Biztos a csomagok miatt, hiszen azt mutatja a fotós is, ahogy kipakolnak az autókból.

Kisvártatva kiszáll Nessa és Ashley, s kézenfogva bemennek a terminálba. Egyből letámadják őket, kitör a hisztéria. Megjelenik Olesya is, őt is páran lencsevégre kapják. Mindenki boldog, hiszen a jelekből megtudjuk, hogy a lányok Utah-ba tartanak.

Átvergődnek a tömegen, majd megállnak egy beléptetőkapunál. És ekkor olyan történik, amire senki sem gondolt. A biztonsági ember, aki telefonált, amikor Ashley csekkolt, megragad egy kapucnis, baseball-sapkás, napszemüveges, fehér bőrű férfit, aki eddig a lesifotósok KÖZÖTT állt, s bevezeti a kapun a lányokkal együtt. Ashley és Vanessa még megállnak egy pillantra ügyeket intézni, de a srác gyorsan továbbmegy. Csak azt hallani, ahogy az egyik fotós rámutat: Zac, Zac Efron. De ő már nincs sehol.

Hogy mi történt? Egyszerű. Zac valóban befejezte a filmezést a hétvége előtt, s hazajött valószínűleg az egyik éjjel, mikor nem várták. Mindenki azt remélte, hogy egyből találkoznak majd Nessával, amint beteszi hercegünk a lábát a kontinensre, de nem így volt, így nem gyanakodtak a fotósok. Ez persze nem jelenti azt, hogy elmaradt a találkozó, szerintem csak mi maradtunk le róla (szerencsére).

A médiát lefoglalta Vanessa visszatérése. Mindenki tudta, hogy a róla készült képeket nagyon jó áron lehet eladni, így kismilliószámra jelentek meg körülötte a fotósok. Ezt ő nagyon jól tudta, így sehová sem ment egyedül. Aly-vel való találkozója viszont kicsit durvára sikerült. Komolyan mondom, mint valami horrorban: mindenhonnan csak jöttek és jöttek az emeberek, menni is alig tudott a két lány.

Csak az volt gyanús eleinte, hogy Van nagyon mosolyog, mióta New Yorkban volt. Ki tudja, lehet, hogy találkozott Zac-kel. Szerintem igen.

Egy biztos, ha Zac tényleg LA-ben volt, örült egy kicsit, hogy nem ő van a fókuszban. Nessát csak azért majdnem szétszedték, mert normális ember módjára elment ebédelni és vásárolni. Mi lett volna, ha Zanessát együtt látják? Őrület. Totál hisztéria.

A terv tehát a következő volt. Minden jel arra mutat, hogy Zac összecsomagolt szépen magának otthon, felpakolva frissen mosott holmival. Haza kellett mennie, hiszen egyrészről 2 hónapja nem járt otthon (valószínűleg, bár nem tudni), másrészről viszont nincs Salt Lake City - London közvetlen járat, így valahol úgyis át kellett volna szállnia, akkor meg már miért ne LA-ben?

Amikor Nessa távozott a lakásából (lehet, hogy ott aludt nála, hmmm...), egyből magára vonta a figyelmet. Így senki nem vette észre, hogy egy limuzin megállt az apartmanház mögött, s Zac beszállt. (Ilyen esetről már többen is beszámoltak, úgy tűnik, gyakran használják a ház hátsó kijáratát, joggal.)

Amikor Nessa házánál vagyunk, úgy tűnik, nem pakol be nagy csomagokat a kocsiba, ezért először azt hitte mindenki, hogy csak kidobja Ashley-t a reptéren. De miért is pakolászna, mikor az ő cuccai már a másik limoban vannak, Zac-ével együtt?

A két lány tehát elindul. Ashley kiszáll, csekkol. Készülnek róla fotók, s jól látható, hogy messze a távolban ott áll a kapucnis férfi. Ashley vagy minannyiukat csekkolta, vagy csak magát, mert Zac és Nessa már csekkolva voltak. (Őket ugyais soha nem látni a pultnál, tehát úgy tűnik, nekik ezt előre intézik.) A biztosnági ember telefonál, valószínűleg az infot kapja, hogy Zac bejutott az épületbe.

Ashley visszamegy, beül abba a limoba, amelyikben Zac volt. 1 percet sem marad, kipattan, s átül a másikba. (Úgy tűnik, eltévesztette a kocsit.)

Amikor a két lány kiszáll, megindul az őrület. Belibben Olesya, a fotósok egy része őt veszi célba. S ekkor egy laza sasszéval Zac átsétál a kapun (neki már nem kellett csekkolnia), s kész. A kb. 100 fotós közül csak egynek tűnik fel a csel.

Hogy mi volt a csel azon túl, hogy Zac a lányokkal együtt ment? A megvezetés. Mindenki kétségek között volt tartva - szerintem szándékosan - hónapokon át, minden rajongó pedig kapaszkodott a pozitív gondolatokba (pl. Zac és Nessa alig várják, hogy találkozzanak, mindig telefonálnak egymásnak stb.). Mindenki várta a találkozót, ők pedig tudták ezt.

Ahogy azt is, hogy Palm Springs óta nincsenek biztosnágban, hiszen felvállalták a kapcsolatukat. Amikor pedig azt látták, hogy Nessát és Aly-t majdnem szétszedték az emberek, megijedtek: mi lenne, ha Zac-et és Van-t együtt látnák?

Kellett egy terv. Zac-nek haza kellett jönnie, majd elutaznia Utah-ba. Nessának is mennie kellett. Miért ne menjenek együtt?

Tudjuk, hogy Zac milyen óvatos, mennyire védi szerelmét. Gondoljuknk csak a 20. szülinapjára, vagy arra, mikor a kórházból való kijövetele után a Paty's étteremnél nem szállt be addig az autóba, amíg Nessát biztonságban nem tudta. Ezért szerintem nem kockáztattak. Tudta, hogy Vanessát követik, tudta, hogy biztonságban van, ha őrök veszik körül, s sajnos elértünk egy olyan szintre, ahol az ő személyes védelme már nem elég: nem tudja megóvni a kedvesét 100 fotóstól! Döntenie kellett, s úgy határozott, inkognitóban marad. (Bár megjegyzem: nekem gyanús lenne. Képzeld el: egy állig beöltözött fickó áll a fotósok között, csomaggal a kezében, fényképezőgép nélkül. Ha más nem, azt hiszem, terrorista, elvégre Amerikában még mindig veszély van.)

Most valószínűleg együtt vannak valahol, bár hozzá kell tennem, hogy az itt leírtak csak a rajongók elképzelései, melyek a képeken és a videókon alapulnak.

Mindenesetre úgy tűnik, itt a történet vége. És ez a vég boldog-szomorú! Mert hiába talált egymásra a herceg és a hercegnő, ha bujkálniuk kell! És szerintem ez egyáltalán nincs jól, bár ezt már többször is kifejtettem, így nem fogom ismételni magam.

A történet mindenesetre tanulságos. Először azt tanítja, hogy ne higgy el mindent, amit látsz! Az egész sztori olyan, mint a Kardhal, a Blöff vagy a 9 királynő. Mindenki azt hiszi, hogy amit lát, az igaz, pedig a trükkök a háttérben történnek.

Az is leszűrhető ebből a meséből, hogy hőseink milyen felnőttek. Hogy akarják és tudják átvágni a világot, ha muszáj. Persze mindezt a saját érdekükben.

És azt is el lehet mondani, hogy a média mennyire rossz. Ez klisé, ezt tudjuk, csak mindig elfelejtjük. Hőseink bebizonyították, hogy bátrak, erősek és szeretik egymást. Különben miért csinálnák ezt az egészet?

Remélem, hogy akinek kell, megérti a tanulságot és belátja a hibáit. Aki pedig nem vétkes, erősödjön a jó példa láttán. Mert így is lehet csinálni: lehet küzdeni a szerelemért, a békéért és - modern korunk meséjében - a magánéletért. És érdemes is küzdeni ezekért a célokért.

Ezennel itt a mese vége, fuss el véle. Remélem, főhőseink és bátor barátaik az igazak álmát alusszák éppen, s arra gondolnak, hogy majd eljön egy jobb világ, ahol nem kell cselszövéseken törni a fejüket. Egy jobb világ, ahol hagyják élni az embereket. Egy jobb világ, ahol mindenki a maga dolgával foglalkozik, ahol nincsenek álnok lesifotósok, gonosz újságírók és ördögi médiások. Ahol mindenki szereti a másikat, s nem akar neki rosszat.

***

Csak ennyit akartam mondani. Köszönöm szépen a figyelmet. Pussz: Névtelen Barátod.

Névtelen írta...

Ui.: Az egész spekuláció, ezt még egyszer hangsúlyozom. Lehet, hogy Zac még mindig Európában van. Csak akkor ki volt az a férfi a lányokkal? És mi volt ez az ügy a limokkal? Mert én például biztosan nem rendelnék limuzint csomagszállításhoz.

Mindesetre ha így volt, ha nem, az egész sztori meseként lett előadva. A tanulság pedig minden mese esetében csakis érvényes lehet, akár igaz a történet, akár nem. Ebben maradjunk. Szép álmokat! NB

Névtelen írta...

Szerintem ez tényleg ő! Mert az a testőr nagyon segít neki, hogy átjusson! Ez annyira...nem is tudom.....és amikor az egyik fotós észreveszi hogy zac-et, és szól hogy Zac Efron meg minden, akkor vanessa és ashley is gyorsan odanéz!! :)

xdittax írta...

Drága Névtelen Barátom!

Kavarognak bennem a gondolatok, mert mondanám, hogy hiányoztál, hogy imádom a leíró stílusod (remélem érted mire gondolok), és hogy persze mi az nézetem, amit egyébként már oly' sokszor hangoztattam is.

Mindazonáltal, van egy elkeserítő hírem. Mindezidáig még nem néztem meg a videót. Jelen pillanatban olyan gépnél vagyok, ahol szaggat, szóval nem játsza le rendesen, az én legnagyobb bosszankodámra, és nem férek oda más gépekhez, pedig hidd el, van itthon még egy pár.
Így alapjába véve a videóból nem tudok kiindulni a vélemény alkotásomhoz. Csak a Teáltalad leírtakból.
Ahhoz kapcsolódóan, ami és ahogy leírtad (viszonylag) világos képet kaptam a videóban történtekről (boccsás meg a 'viszonylag'-ért, de gondolom azért csak jobb lenne, ha megnézném, úgy minden még jobban értelmet nyerne!), és így akár én is leírtam a hozzáfűznivalómat a Te és a sokrajongóáltaláhított eseményekhez, ha szabad így fogalmaznom, és ezt nem ártó széndékkal fogalmaztam így. Csak akkor is olyan nehéz elképzelnem, vagyis beletördőnem abba, hogy Nekik már-már csak ilyen cseleket kell alkalmazniuk, s bevetniük azon célból, hogy ne háborgassák Őket, és hogy nyugton legyen, ami én is annyira szeretnék!

A mese eljéhez kapcsolódódan, egy nagyon kicsit nem a videó nézeteit hangoztatnám, csak az enyémeket. Mert bennem soshasem volt a páni félelem egyetlen jele sem, nem kételkedtem abban, hogy Zanessa szakított-e vagy sem. egyszerűen csak megingothahatlanul hittem és bíztam bennük, persze azért nem elvakultan. Nem azért mondom most ezeket, hogy magamat fényesítsem, csak tudtam, hogy nincs vége Nekik, és örültem annak, hogy én vigasztalhattam, bátoríthattam a kétkedőbbeket.
Nem lettem a gyűrű "árulója", csupán már nem tulajdonítottam olyan nagy jelentőséget viselésének, vagy éppen nemviselésének, holott a jelentése ugyanúgy megmaradt számomra, tudtam, mit jelképez. De nem függhet az összetartozás egy, vagyis kettő kis karikától! Számtalanszor előferdül már, s legfőképpen Zaccel, hogy valamilyen titokzatos oknál fogva nem viselte hűségygűrűjét, mégis együtt volt Nessával. És ha nem is, akkor is a végére kiderült, hogy felesleges volt a bajsejtelem, mert midnen rendben házuk tájékán. Meghát az ember, szeret valamibe kapaszkodni, és ha az el is veszne, akkor majd talál rá megfelelő indokot, magyarázatot, amivel megtudja nyugtatni önmagát, s másokat. Az én esetemben ez pontosan így zajlott. És mégis tudtam, hogy nem csak úgy beetetem a dolgokat. Kételyeim nem támadtak, pedig valóban, hosszú volt a távollét, túlontúl hosszú az az idő, amíg nem lkáttuk őket együtt. (Most persze arra alapozva fogalmazok így, amit leírtál, de tegyük fel, ha mégsem így lenne, akkor mindenki tegye át, a megfelelő időbe!:))

Persze valóban éltek és léteztek azok az aggodalmak, amiket Te is megossztottál velem, valahogy sikerült elhessegetnem, pont úgy, ahogy a gyűrűnél is tettem, pedig jól tudjuk azok hiánya, vagy épp jelenléte határozza meg sok embernél Zanessa hogylétét. Ők ezzel jeleznek nekünk arról, milyen is kapcsolatuk. De akkor is tudjuk, hogy törtelen. Ráaádusl pont ezért belefáradhatnak abban, hogy örökösen az egymásnak ajándékozott "dolgokba' ütik bele az emberek orrukat, lesik azt, hogy viselik-e, vagy sem, így gonosz cselként akár néha meg is viccelhettek is minket, nem igaz? Megérteném Őket, ezzel jeleznék, hogy elegük van már.

Hmm, a moslygós Nessa. Valószínűleg valóban átjárt az eszünkön, még akkor is ha mindig is tudtuk, hogy vidám egy lány a javából. Én is a leghatározottan hittem és reménykedtem a találkájukban, hangoztattam is javában, de azóta sem bánom. Mondtam is, és akkor is mondtam, akkor lennék a legboldogabb, ha a kívánságom -miszerint úgy találkozzanak a hosszú távollét után először egymással, hogy mi nem vagyunk a részesei - teljesülne. Persze, ebben csak az a bökkenő, hogy mi sosem tudnánk meg, valóra vált-e az álom, vagy sem. Reménykedek az előzőben, és Te, hogy megosztorttad velem a videót, segít abban, hogy azt érezzem, igen, valóban újra egymásra találhattak! Szóval ünnepélyesen, de még nem véglel, köszönöm Neked!:)

És nézzük logikusan a dolgokat. Zac eltűnt. úgyértem nem adott jelt magáról, nem hallottunk róla azóta, hogy meghozták azokat a komoly biztonsági óvintézkedésket az érdekében. És ezzel Neki szerencsére és megkönnyebbülésére, nekünk kisebb csalódottságra befellegzett annak a tervnek, hogy mi ugyanúgy részesei lehetünk mindennapjainak - persze átvitt értelemben - mint ezidáig mindig, kiváltképp ha az Angyalok városában tartózkodott.

Szóval eltűnése megkönnyítette akár azt is, hogy oda és akkor repüljön, amikor és ahova szeretne, talán segítségére is voltak nem is kevesen, hogy midnezt ne nyilvánosan tegye, mondjuk egy forgalmas repülőtéren, ahol már szinte epekedve várják feltűnését, mondjuk New York Cityben.

Így a legkönnyebben előfordulhatott az, amin mi átsiklottunk, hogy már megvolt az új "első randevújuk", és netalántán a 'MAOW' New York-i forgatása. Bár enm tudom, az azért nem maradhatott volna rejtve, ha ott forgatják a filmet, már pedig ez előre be volt jelentve. Akjkor most mivan?

Talákozott Zac Kedvesével már New York-ban, ahol rendeltetés szerint találkozniuk kellett volna (legalábbis én így vélem)?
A mosolygósabb Vanessa is ennek eredménye lenne? Nem tudom. Nekem azért ekkora változás nem tűnt fel, dehát akkor mi a csudáélrt lenne olyan nagyszeű színésznő ez a lány?!:D

És ezután tett olyat Zac, aminek értelmezéséhez a videó megnézése elengedhetetlen. Akkor azt hiszem én most "kiszállok", vagysi befejezem hosszú-hosszú szövegelésmete, és holnapra marad az, hogy kifejtsem ebbéli véleményemet. De nem tudok várni. Úgy vélem, mégiscsak hozzá tudok szólni mindahhoz, amit leírtál. Hiszen pont így segítettél abban, hogy a megnézetel nélkül is pontos leírást kapjak arról, mi istörtént, vagy mi is történhetett volna.

Egyébként odáig, hogy Ashely csekkol a reptéren még láttam. addig volt türelmem ahhoz, hogy szaggatva végignézzem. Persze mondanom sem kell, nem itt volt még a java, és pár a telefonálós ürge, vagyis biztonsági őr valóban ott volt, mint mondtad Te is, ez nem ok a gyanakvást!

Tovább viszont nagyon nehéz hozzászólnom anélkül, hogy láttam volna azt a napszemüveges, kapucnis, baseball-sapkás, fehérbőrü (fiatal) embert, ami a további leírtakból, hogy Ő is ugyanúgy továbbment a lányokkal, egyértelműen csakis Ő lehetette, legalábbis őszintén remélem, de ha nem kitekerem a nyakát!:D

De itt jön egy ellentmondás, nem fontos, valójában lényegtelen. Akkor most milyen repülőgépjárattal tért haza Zac. New Yokból, vagy Londonból uatzott, és hol áltt meg pihenni. Ne hargudj, lényegtelen apróság, szóval ezt nem rosszindulazból közöltem ám!:)

Azt poedig én is tényleg furcsálltam, még míg Ashelynél több csomagot láthatunjk, Vanessánál csak kézitáskáját, és az is meghökkentő volt, hogy ő sosem álldogált a pultnál, mintha nem is utazni jött volna, vagy valóban előre minden el lett inzéve, s amiben Kedvese keze is benne volt.

Az egész dolog nagyon ügyes, Nekik kedvező, és őszintén örülök Neki, - és most meg már úgy beszélek mintha igaz lenne, de ugyanmár miért ne lenne az?! - hogy így elkerülhették a legfélelmetesebb dolgokat, a papparazzik "támadását" (najó, az most nagyon hülyén hagzott), akik lassan-lassan ízekre szedték/szedik/ s fogják is még szedni a magánéletüket, amibe igazándiól senkinek semmi joga beleütni a nóziját...!

És igen, Zachary már sokszor bizonyította Vanessa iránti szeretetét, tiszteletét, éltését és óvását, és az, ha nem fedte fel magát nem elsősorban maga miatt tette, sokkal inkább Nessa miatt, és úgy egyótt, kettőjük miatt. De sajnos örökké ilyenekhez már nem folyamodhatnak. Egy idő után már az örökös biztonságiőr és rendőrségi felügyelet is komoly gonddá válik, nem tezs ez jót Nekik. De ez így marad, amíg a világon be nem következik egy kisebb-nagyobb pálfordulás! És ennek képzeletbeli dátuma vészesen elvesz a semmibe...

Ezek után akkor is tudom, és érzem, hogy ahogy Te is valószínűnek tartod, e percen is együtt vannak, és élvezik egymás szeretett társaságát, s a nemmindennapi nyugodt perceket.

És ha (olyan kár ez az 'és ha') tényleg így történtek az események, akor kijelenthetjük a legbizosabban, a legboldogabban, azt amit már géebbóta is szajkózunk, vagy szimplán csak szeretnénk, hogy Zanessa egymás irnánti érzelmei erősebbek, mint hinnénk, hiszen nemhibába vannak már oly' régóta együtt - szerelmben, és jóban-rosszabn. (az én Zanessa időszámításom, már 2006-ra beköszöntőleg tehető, persze egy kis plusz-mínusszal, és ez is ékes jele annak, hogyha akarnak úgy tikolják kapcsolatukat, úgy védik érzelmeiket, ahogyan azt szeretnék. Ha nem tudnánk, hogy együtt vannak, nem tudnánk, hogy együtt vannak!xD

Ha tanmese, ha nem, ha igaz, ha nem, érdemes elgondolkodni rajta, sokat érlelődni rajta. Én megtettem, kifejtettem Hozzád hasonlóan, és arra a következtetésre jutottam, hogy ilyen okos emberekről aligha halottam!xDDD

Ezzel a nem teljesen igaz kifejezéssel elárultam magam, és legvégső véleményemet, azt hogy igaznak ítélem-e a mesét, avagy sem. Nos akkor én mára búcsúzom is!

De persze nem zárok köszönetnyilvánítás nélkül, mert ugyanúgy megérdemled, mint eddig is. Köszönöm! és most is sokmindent! :)

Pusszi: Ditta

PS:"(Bár megjegyzem: nekem gyanús lenne. Képzeld el: egy állig beöltözött fickó áll a fotósok között, csomaggal a kezében, fényképezőgép nélkül. Ha más nem, azt hiszem, terrorista, elvégre Amerikában még mindig veszély van.)"

Lehet hogy nem illik ilyet mondani, vagy akár cselekedni, de ezen a mondatodon olyan jót kacagtam, olyan felüdítően hatott rám, hogycsakna!xDDD Puszi érte!<3
Na ciao!:)

xdittax írta...

De most én is azt teszem, mint Te NB, még egy kicsit továbbfűzöm, pedig már televan a fejem...

Nem gondolod így utólag, hogy kicsit ez a sztory hasonlít az összeesküvés-elméletekez. talán túl sok, túl beképzelt, de mégis olyan valóságszerű. Jajj Istenem, már nem tudom mit gondoljak. Szeretném hinni, de engem csak idegesít az az elmaradt New York-i forgatás a 'MAOW'-n, bár már adtam rá magyarázaatot. Kétesélyes a dolog, én nem tudom mennyire élhetem bele magam, és Ti mindannyian. Wáá, bárcsak már kapnánk egy kis bizonyságot. Mind1. megpróbálok okklumenciát (Harry Potter) alkalmazni, lezárom az elmém (nehéz lesz) és meglátjuk mik lesznek a fejlemények. Addig is pusszantás!;)

xdittax írta...

Mássrészről viszont ha már szép lassan mindeki befut Utahba, szaporáznia kell magát Zacnek, és akkor valóban Neki is el kellett már utaznia. Szóval ott van, vagy mégsem?:)

Na tényleg itt a vége!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Ma du-ig teljesen egyet értettem veletek az utazással kapcsolatban.Én is nagyon,de nagyon szeretném,hogy igaz legyen,de... van itt egy bökkenő.Ha hinni lehet az új Zac candidoknak,amik 24-én készültek(elméletileg),akkor Zacünk jelenlegi tartózkodási helye...LONDON!

De akkor mi ez az egész reptéri dolog?!Én ezt nagyon nem értem már!:(
Lehet,hogy Zac tényleg LA-ben járt,és tényleg elutazott,csak lehet,hogy Londonba.
Én ezt már nagyon nem vágom!Tuti,hogy Ő volt az!(legalább is ajánlom neki!)
De egy biztonsági őr nem simogatna egy idegen pasit.Meg akkor miért védték annyira a másik limuzint?!(amibe Ash véletlenül szált be)
ááá...
Én már teljesen összevagyok zavarodva,mint ahogy Ditta,te is írtad.

Mindenesetre 100%,hogy ZaNessa kapcsolatának jót tett/tesz ez a kis "szünet".Megtanulják értékelni az együtt töltött időt.Ha úgy vesszük már lassan 2 éve együtt vannak.Azért ez az idő az Ő világukban,már rengeteget jelent.Főleg ilyen körülmények között!Reméljük még jó sokáig együtt lesznek!
puszi:Taki

xdittax írta...

Kedves Taki!

Elöljáróban csak annyit, hogy nagyon bölcsen és helyesen fogalmaztál!

Engem is legjobban Zac legújabb candidjainak dátuma zavart össze. Lehetséges, hogy valamit elbakiztak, végülis miért ne történhetne meg mindez?! Egyszerű magyarázat lenne mindnere, és végre biztosra mehetnénk azon ügyben, hogy Zac volt az, akit "bújtattak' a reptéren. Lenne értelme.

Igen, ezt már én is hangoztattam, hiszen fiatalságuk, népszerűségük ellenére kiállntak eddig mindig egymás mellett, pedig már sokmindenen kellett magukat átverekedni. És pont ez mutatja azt, hogy mennyire felnőttek, mennyire józanul tudnak gondolkozni, mennyire tudnak értékelni egy ilyen kapcsolatot, s nem hagyják eltékozolni azt! Mert ritka kincsek egymás számára, ebben biztos vagyok! És mégis sikerül nekik szeretetben élni, és erre én is mérhetetlenül büszke vagyok, és csakis drukkolok Nekik hogy továbbri is legyenek ennyire erősek! :)

Pussz: Ditta

xdittax írta...

" Valamennyire biztos hogy törést, és egy kicsit eltávolódást jelenthet a hosszú távollét, de erősítheti is őket, és megtanulhatják értékelni a másikat, azzal, hogy mennyire hiányolják. Én hiszek abban, hogy kapcsolatuk mély, és biztos alapokon nyugszik, még akkor is, ha fiatalok, mert egy ilyen világban minden létrejövő érzelmi kapcsolatot értékelni kell, akkor meg mégjobban ha az ember fia világhírű! Vagy nem így van?:)"

Ezt írtam, most visszakerestem, 2008. március 17-én, és ahogy akkor is az volt, ez a jelenlegi meggyőződésem is! Csak ennyit akartam még.

Névtelen írta...

Lányok, láttátok az Összeesküvés elmélet című filmet? Na a véleményem az, hogy az a film sehol sincs a fennti sztorihoz képest!
Míg olvastam, úgy éreztem, hogy egy nagyon izgalmas krimi egyik jelenetét látom.
Reális esélyét látom viszont annak, hogy a paps őrület lehetetlenné teszi a fiatalok (és itt most nem csak V és Z-re gondolok, hanem a többiekre is) magánéletét.

Névtelen írta...

Megnéztem a youtube videot: hmmm, elgondolkodtató. A fekete kabátos, kapucnis "alak" hipp-hopp kerül a képbe, visszanéztem párszor, és éppen lehet, hogy Ő volt az. Ami nekem szemet szúrt az a vállán keresztbe tett utazó táska (ld. legutóbb, mikor elhagyta a LAX-t és számtalan fotó, amin így hordja a táskáit) és érdekes, hogy míg a lányok megálltak a chechk pointnál az "alakot" a hátuk mögött elengedik ellenőrzés nélkül, egy biztonsági ember társaságában...
Nos....
Mondomén, hogy az Összeesküvés elmélet sehol sincs ehhez képest:)

Névtelen írta...

Na! Jó lesz már valami friss hír

Névtelen írta...

igen, igen.. nekem is feltünt az a fekete oldaltáska, mert mintha az lenne rajta a legutóbbi LAX candidokon is.

xdittax írta...

Szia itt is Kedves Névtelen!

Első kérdésedre az én válaszom: sajnos nem. De azért találkoztam már én is pár izgalmasabb krimivel, persze ezen kívül!xD

Azonban én úgy érzem, hogy második megállapításodban az "esély" szót, már ki kéne javítani, mert ez szinte már biztos, megkeseríti, megnehezíti és majdnem teljesen kizárja a magánéletre való lehetőséget, de szerencsére V és Z azért nagyon védi azt, és nem csak próbálja védeni.

Én is rengetegszer visszatekertem, ennek ellénre nem jöttem rá, hogy honnan bukkan elő, bár tényleg valószínű, hogy a fotósok közül, és pl. azt se vettem észre, hogy rajta van, vagy lehet hogy rajta van a feket oldaltáskája, amit viszont már jó sokszor láthattunk rajta!

ACsak az a baj, hogy még mindig kevés rá az esély, hogy kiderül mi is a nagyhelyzet, bár majd előbb-utóbb meglátjuk, és következtetünk. Addig viszont még izhgathatja a fantáziánkat...:)

Ditta×××