2008. ápr. 20.

2 dátum!

Hola!:)

Mondanám, hogy már jó rég írtam hírt, de azért nem mondom, mert szerencsére csak egy napot kellett kihagynom... Bár végig nagyon ideges voltam, rettegtem, hogy biztos most jön valami olyan hír, mait feltétlen meg kellene osztanom Veletek a leghamarabb, de hál'Istennek nem történt meg, de azért mégis van pár apróság mait most osztok meg Veletek, ahelyett, hogy tegnap tettem volna, amíg lejártam a lábam az üzeletekben, és amíg művelődtem is egy kiállításon. (Családi nap:))


Vanessa első dalát, tehát mégmindig a Snekarnight-ot, május 20-tól lehet hivatlosan letölteni az amerikai weblapról, az ITunes-ról.

Vanessa számának premierje már megvolt a rádióban, ténylegesen a rádiók csak május végén, valamelyik kedden fogják elkezdeni lejátszani. Ez május 20-ra, vagy 27-re enged következtetni.

Forrás: VABN.

Nincsenek megjegyzések: