2008. ápr. 20.

HSM3 mozipremierek

Így jó késő estére is tartogattam Nektek pár kis információt, annak ellenére, hogy megint egy kicsit láthatatlanok letettek, igaz ugye én is az voltam, de remélem a szavazásban nem tétlenkedtetek!:)


Nos nyilvánosságra bocsátottak nekünk pár dátumot, amikor is néhány országban szerte a világban "nézhetővé válik", azaz mozikba kerül a HSM3: Senior Year, és végre újra "támadásba lendülnek" a Vadmacskák! Magyarország egyelőre nincs a listán, azonban az nagyon érdekes, hogy jópár európai országban hamarabb lesz látható, mint az Egyesült Államokban, ott ugyanis október 24-án kerül bemutatásra a végzős év története!

Egyesült Királyság: október 17.
Hollandia: október 22.
Franciaország: október 22.
Fülöp-szigetek: október 22.
Argentína: október 23.
Németország: október 23.
USA: október 24.
Svédország: október 24.
Finnország: október 24.
Belgium: október 29.
Törökország: novemnber 14.

Hát nagyon remélem, hogy a hazai mozikba hamarabb eljut, mint november!

Kizárólagos forrás: Zac-E.Com.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

a www.nessaandzac1.mlap.hu lopja a híreidet!!!

Névtelen írta...

az összes mlap-os lap LOP!
és mindegyik gportálos oldalakról,amit más szerkesztők írnak!!!

Névtelen írta...

na azért van kivétel!!!!!!!

xdittax írta...

Biztosan van kivétel, sőt, azonban eszemben ágában nem áll nekem ellenük"tüntetni", de szerintem is ezek általában igénytelenebb oldalak, akik sajnos az ilyesfajta módszereket sem vetik el...Sajnos, ilyen a mai világ.
De 1. névtelen, köszönöm, hogy szóltál!:)

Ditta×××