2008. ápr. 8.

Lehet, hogy... Identified

Lehet, hogy hibát követtem el már azzal, hogy címnek is kiírtam?
Lehet, hogy ebből már sikeresen minden kiderült?
Lehet, hogy ezzel lelőttem a poéntot?
Lehet, hogy...

...Lehet, hogy még így sincs minden veszve.
Hiszen egyelőre még nem tudhatjátok, mit is jelent az hogy <Identified>.
Lehet, hogy még nem is sejtitek, mit takar ez.
Lehet, hogy ha tippelnetek kéne, egyikőtök se találná el.

Lehet, hogy álmotokban se meritek gondolni, hogy is jön ez ide.

Lehet, hogy...

Lehet, hogy... na jó, lehet, hogy le akartok már lőni!×P
De az is lehet, hogy már a pokolba kívántok?
Sőt, szinte biztos is, ne tagadjátok!×P Ezért féltve szerény életemet, kinyögöm végre, hogy a címben szereplő szavacska, mely magyarul körübelül annyit tesz, - de javítsatok ki ha tévedek - azonosított, meghatározott, felismert, Vanessa Hudgens következő, azaz 2. szólóalbumának címe - egyes források szerint. Mindesetre mostmár nagyon megbarátkoztak vele az amerikaiak, és a brazilok is, így rájuk hivatkozva, én is bejelentem, hogy ha minden jól megy, ezzel a címmel fog majd a polcokra kerülni Baby V új albuma. Kimondhatatlanul izgatottan várom már!<3

Források: Tommy2.net; Vanessa-Hudgens.Com; VABN.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta!Ez lett ám egy bejegyzés!Lehet,hogy...Lehet,hogy...:D
Nem semmi már,már...:p
De azért szeretümk!

xdittax írta...

Szijjja!

Háát igen..pontosan tudom, hogy érted, magam is meglepődtem, de fogjuk rá ezt a bejegyzést, vagyis magát a stílusát egy átmeneti, pillanatnyi elmebajra, oké?×P
Szerintem roppant idegesítő, amelett, hogy oltári vicces, és ezt nem az egóm miatt mondom...de tök poén, nem tudom mi jött rám. Az ihelt.:D

Nem is tudom mi lenne velem Nélkületek, úgyhogy ne hagyjátok abba, mégha néha kiborító is vagyok!

Love,
Ditta×××

Névtelen írta...

Szia!Egyáltalán nem idegesítő.Miközben olvastam a hasamat fogtam a röhögéstől.Pont jókor írtál így,mert nem volt valami fényes kedvem.Szóval köszönöm neked!:)

A dícséret a minimum,valahogy meg kell hálálnunk,azt amit teszel!SZóval...remélem érted!:)

Köszi a bejegyzésed a blogomban!Nagyon,de nagyon...

puszikállak:Taki

xdittax írta...

Szija!:)

Háát nem tudom, annak biztosan az volt, aki épp nem volt vevő az ilyesfajta "stílusra". Annak csak örülök, hogy Neked elnyerte tetszésedet!:D
Remélem még máskor is feltudlak vidítani, de lehet hogy inkább azt kívánom, ne is kelljen sose, légy mindig happy!:))

Na pussz: Ditta×××