2008. ápr. 16.

Zac interjú @ Teen Now

Sziasztok!

Bár ma még semmi igaz új nem érkezett párosunk egyik tagjáról sem, én mégis hoztam Nektek valamit, de nem az én jóvoltamból!

Bizonyára emlékeztek erre a híremre, - igaz, azóta se dörgöltétek az orrom alá. De végül megtette Frussy, és ráadásul feljánlotta azt is, hogy lefordítja helyettem, átvállalja, és ez fantasztikusan sikerült is Neki! Tényleg, őszintén, káprázatos, pont úgy ahogy maga az interjú, Zac szavai is roppant élvezetesek!xD Úgyhogy nem tartalak vissza Titeket - olvasátok, de aztán utána el ne felejtsétek hálátokat "leróni" Frussy-nak! És én is, itt is meg szeretném ezt tenni! Szóval Frussy, köszönöm Neked!<3

"Te olyan barna vagy!
- [mosolyog] Hát, mindig a szabadban vagyok, forgatok. És LA-ben, az idő nagy részében süt a Nap.

Milyen „A Fiúnak” lenni?
- [nevet] Szeretem. Jól szórakozom. Jó helyen vagyok és igazán izgatott is, hogy ott lehetek, ahol.

Állandóan felismernek?
- [nevet] Ez jó. Ebben a korban igazán szerencsésnek érzem magam, mert nekem olyan érdekes, egyedi és félelmetes rajongóim vannak. Nagyon izgatottak lesznek, mikor azt az ember látják, akit szeretnek.

Úgy érzed, mintha mindig figyelnének?
- Talán. A szülők jönnek oda hozzám a képekért, ők akarják. A lányok nagyon szégyenlősek, ez igazán édes.

Ez befolyásolja az életedet? - Van olyan hely, ahová nem tudsz elmenni?
- Nem. Bárhová el tudok menni – csak kell egy jó napszemüveg. [nevet] De nem kerülöm el a rajongóimat. Szeretem őket boldoggá tenni.

Hogyan találkoztatok először a barátnőddel, Vanessa Hudgens-el?
- A High School Musical próbáin találkoztunk először. Ez olyan mintha a szereposztók tudtak volna valamit – már a kezdetektől egy párként kezeltek minket.

Bizonyára nehéz szívtiprónak lenni mialatt kapcsolatban élsz?
- Nem akarok egy másik 20 éves színész lenni, aki a kapcsolatáról beszél. Ezt továbbra is a magányügyemnek tartom – sajnálom. Minden, amit mondani tudok, hogy Vanessa nagyszerű lány. És utálnék erről többet mondani, mert idővel mikor ez az interjú kijön, ez lehet, hogy lényeges lesz és az is lehet, hogy nem.

Hawaii-on készültek az első fotók rólad és Vanessáról, nagy fogás volt…
- [szünet] Vannak olyan dolgok, amiket privátként kezelsz, mint egy nyaralást. Hawaii-on voltam nyaralni, szerencsésnek tartom magam. Na és ha lefotóztak?! Mindenkinek vannak, olyan percei mikor ásítozik, vagy olyan dolgot csinál, amit nem szeretnének, hogy lekapják. Ez bosszantó, de készen állok rá – jó periférikus látásom van.

És a kérdés szívtiprós része?
- Ember, nem tudok erre a kérdésre válaszolni [nevet] – ez kész. Ez jó érzés. Élvezem. Hálás vagyok és rájöttem, hogy nagyon szerencsés is, úgyhogy köszönöm mindenkinek odakint. [kitárja karjait] Ez király. Mit tudok még mondani? Nem csinálok sok hülyeséget, sohasem járok klubokba, nem vagyok az a Hollywoodi partyarc.

Nem is tervezed?
- Nem igazán. Nem találom meg önmagam azokon a helyeken. A színészkedés hírnévvel jár, ami behálóz. Hoztam egy öntudatos döntést: „Nem megyek partykba.” Ha jól szórakozol az emberek és a barátaid társaságában normális életet tudsz élni ezektől a színhelyektől mentesen.

Tudtál hírnév nélkül élni?
- Persze, tudtam. Tavalyig.

Hozzá vagy szokva a figyelemhez. Biztosan te voltál a menő srác az iskolában?
- Nem. Nem voltam egy menő fickó. Nem voltam koris csávó vagy bármi más. Megpróbáltam keményen dolgozni a suliban. Jó jegyeket kaptam. Emelt osztályokban voltam, úgyhogy valószínűleg strébernek nevezhettél volna.

Gyerünk!
- Komolyan – én voltam a „kis gyerek” a középiskolában. Nem kaptam túl sok figyelmet a csajok részéről. Voltam kb. 167 cm magas. De amint végeztem és elkezdtem dolgozni, nőttem egy keveset.

Nem volt hatással más gyerekekre az, hogy te színészkedtél?
- [nevet] A színészkedés nem egy hobbi – ez érzékelhető a barátaid és a családod számára is, különösen, ha nem LA-ből származol. Nem fogják fel mikor azt mondod hogy meghallgatásra mész. Azt gondolják, hogy beképzelt vagy.

Gyerekként élveztél meghallgatásokra járni?
- Az első meghallgatáskor vonakodtam. Az apám vitt el és halálfélelmem volt. Aztán mikor hallottam, hogy az emberek megtapsolnak – minden nap ott akartam lenni. Sohasem terveztem, hogy ez lesz a hivatásom.

Bizonyára nyűgös voltál mikor édesapád elvitt téged azon a napon…
- Hálát adok Istennek, hogy a szüleim ezt tették. Sírtam. De tudták, hogy mit is szeretnék igazából – gyerekkoromban mindig énekeltem. Azt gondolták, ha úgyis énekelni akarok – talán fejleszteni kéne a hangom.

Mi a helyzet a hobbikkal most?
- Nem szeretnék kiábrándítani senkit, de a színészkedésen kívül én egy elég átlagos gyerek vagyok. LA-ben élek, de amikor csak tudok, hazamegyek San Luis Obispo-ba. Baseball meccsre megyek, a családommal töltöm a szabadidőm, szörfözök és szeretek olvasni is – regényektől a vicckönyvekig.

Közel állsz a szüleidhez?
- Abszolút. Minden nap beszélek velük. Nem vagyok rossz fiú – nem csinálom a tipikus Hollywoodi tinisztárok dolgait.

Zöld teát iszogatsz – mindig egészségesen étkezel?
- Próbálok, de ez nem mindig lehetséges a munkabeosztásom miatt. Mikor 11 voltam állandóan cukorkákat ettem. De egy nap felpattantam és azt mondtam magamnak: „Nem ehetek többé ehhez hasonló vackokat!” Amikor tudok konditerembe járok, de leginkább csak aktívan élek.

Mikor Linket játszottad a Hajlakkban a szerep kedvéért híztál?
- Megpróbáltam felszedni néhány kilót. A film végére 7 kilót híztam. Rengeteg fehérjét ettem. Ha megnézed a 60-as évekbeli sztárokat, mint Elvis Presley-t ők nem gyúrtak a konditeremben. Egyszer hátra lett nyalva a hajam, tök úgy néztem ki mintha abból az érából jöttem volna. 3-4 hétig tartott mire leadtam azt a súlyt, amit felszedtem. Nem kellett keményen dolgoznom – a legtöbbször táncoltam.

Volt már randevúd nagyon vékony lánnyal?
- Igen. De nem minden a külső ez sokkal több annál. Tudom, ez olyan közhelyesen hangzik, de sokkal fontosabb hogy mi van „ott bent” mikor randizol egy lánnyal.

Mit keresel egy lányban?
- Szerintem egy lány legyen beszédes, lehessen vele jókat beszélgetni. Én mindig ezt mondom, de jó mikor este ránézel az órádra és azt mondod: „Te jó ég! Már ilyen késő van, mennem kell!” És tudatosul benned, hogy több órán át beszélgettetek. Ez igazán mókás.

El szoktad olvasni a rajongói leveleidet?
- Egyesek, amiket el tudok olvasni nagyon aranyosak. A szerelmes levelek pedig beragyogják a napomat.

Melyik színészt tartod a legtöbbre?
- Manapság Leonardo DiCaprio egy a legjobb színészek közül. A minap találkoztam Orlando Bloommal az elég jó volt. Sétáltam és valami ilyen lehettem: „Oh, ez Orlando Bloom!”

És John Travolta?
- Bámulatos volt vele dolgozni a Hajlakkban. Ő volt a bálványom gyerekoromban. Megvolt a Grease zenei lemeze és állandóan azt hallgattam. Ezért voltam olyan lámpalázas mikor találkoztam vele. Megkértem, hogy tanítsa meg az összes tánclépést a Greaseből, hogy legközelebb, ha megnézem, végigtáncolhassam vele. [nevet]

Gyakran vagy lámpalázas?
- Utálom bevallani, ha lámpalázas vagyok, mert általában nem találom a módját. Egy kicsit féltem mikor először találkoztam Michael Pfeifferrel a Hajlakk stábjában, de ő annyira aranyos volt, úgyhogy hamar túlléptem a félelmeimen.

Hátborzongató érzés lehet, mikor látod az összes rajongót sikítozni miattad.
- Ez olyan vicces. Az nem, mikor 10000 ember sikítozik. De az, amikor egy olyan embert látsz, aki szinte teljesen megőrül mikor lát és közbe sír. Na, ez hátborzongató.

A szüleid adnak neked jó tanácsokat?
- Ha annak a legcsekélyebb jelét is adnám, hogy nagyképű vagyok engem a családom és a barátaim azonnal kivágnának. Nem teszek kísérletet.

De te színész vagy. Biztosan mindig belenézel a tükörbe.
- Ha elhaladok egy mellett, azt hiszem igen. De mindenki néz tükörbe, nem?

Szóval ez a színészkedés iránti szeretetről szól?
- Pontosan. Nem volt olyan, hogy fölkeltem és úgy mentem el, hogy „színész vagyok”.

Fiatal korodtól kezdve színészkedsz, nem érzed úgy, hogy bármit is kihagytál volna?
- Ha valamit ki is hagytam volna az nem a főiskolai élmény. Sosem költöztem el otthonról, hogy diákotthonban éljek. Habár a High School Musical forgatása hasonlított rá.

Mi volt az első dolog, ami rádöbbentett, hogy a High School Musical nagy siker lesz?
- [nevet] Emlékszem találkoztam 4 anyukával akik bowlingozni jártak és azt mondták, hogy nem mennek többé bowlingozni hanem táncolni fognak a HSM dalaira.

Felmentél valaha a Netre, hogy lásd, mit mondanak rólad az emberek?
- Igen, ez nagyon humoros. Mindig kiszínezik a dolgokat olyanokra amilyeneket még álmodban se láttál. Nem teszem gyakran – ez vagy nagyképűvé tesz vagy lerombol.

Sok híres ember mondja azt, hogy mialatt ő nem, a barátai megváltoztak a hírnév miatt. Mi a véleményed erről?
- Én nagyon szerencsés vagyok a barátaimmal. Mikor velük vagy egyforma kölykök vagytok. Mikor színészekkel, színésznőkkel vagy a perspektívád egy kicsit megváltozik.

Nagyon sok időt töltesz San Luis Obispo-ban. Amit mi itt az Egyesült Királyságban hallunk róla, hogy egy csendes, nyugodt hely.
- Ez az, amiért imádom. De fontosabb hogy évek óta ismerem az ott élőket.

LA-ben is van egy házad. – Miben különbözik az ottani szobád dekorációja a szüleid házában lévő szobádénál?
- Szinte semmiben – mocskos ruhák mindenhol. Mindkettő szép és rendetlen. Egyedül élek LA-ben és ez úgy hangzik mintha egy álom vált volna valóra, de most nekem kell kimosnom a saját szennyeseim és elmosogatnom a tányérokat. [nevet]

Nincs senki, aki ezt megcsinálja neked?
- Nincs. Nem jössz rá, milyen bámulatos a forró reggeli illatára ébredni, amit az anyukád készített, amíg ez el nem tűnik. Úgyhogy minden alkalmat megragadok, hogy hazamenjek, amint csak tudok.

Az összes szennyeseddel?
- Pontosan. [nevet] Minddel a puttonyomban. És a régi emeletes ágyamban alszok! Ez ám az élet!"

A fordítás még mindig Frussy-é, tartsátok tiszteletben!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia frussy nagyon szépen köszönjük a forditást
puszi Laura

Névtelen írta...

Hali!

nagyon szívesen... Egyébként nemrég keringtem a neten többek közt Vanessa hivatalos myspace-én, ahol azt olvastam hogy csinál(t) egy másik myspace-t ahol nyugodtan tud beszélgetni a rajongóival, de ennek címét nem tüntették még fel. elvileg ezt ő maga írta, kíváncsi vagyok h mi lesz ebből... no majd meglátjuk, de ha bárki tudna vmit róla megköszönném ha írna róla.
megakartam kérdezni a címet de nem engedett, regisztrálni kell. csak nekem latinamericás myspace jön be - mondjuk úgy h nemsokat értek belőle.
De remélem h mihamarabb infot talál valamelyikünk erről. gondolom ti is írnátok neki egy pár kedves sort:P

Névtelen írta...

OMG!!
Annyira édes ZAC ÉS EBBEN AZ INTERJÚBAN IS WÁÁH,IMÁDOM (LLL)
bius

xdittax írta...

Hmm, erről még nem hallottam, de ha ez valóban létezik, szerintem elég sokan vevől lennének rá, vagy már azok is. De Frussy, az az emlegetett latinamreikás lap már a regisztrációd után jön be? Mert ha igen...hát nem tudom, lehet hogy csak kamu, de ha hivatalos...

De ha lesz ilyen lehetőség, mepgpróbálom minden tudásom szerint kihasználni!:)

És Bius: én is így gondolom. Egyszerű, tömör, igaz válaszok nagyon édes humorral és stílussal párosítva. Vanessa egy szerencsés lány, vagy már mondtam?!×)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

ööö...itt van elvileg a hivatalos myspace: http://www.myspace.com/vanessahudgens

itt olvastam, és megakartam kérdezni a címet de ahogy rámentem arra h send message vagy akár arra hogy commentet írjak bejött egy honlap hogy regisztráljak... és ha rámentél látod hogy az egész myspace nem angol...:S
A commentek között van amit állítólag V írt, kitudja hogy igaz-e vagy sem, egy próbát megér... egyébként nekem úgytűnik hogy aki Vanessa Hudgens néven ír az ő. de nem tom...

Reméljük;)

xdittax írta...

Hát én nem sok mindenre bukkantam rá, de köszi a linket. Nem tudom. Én is rákkatintottam a send message-re, és eljutottam a szintén spanyolos beütéső honlapra. De ezen már én sem tudok kiigazodni...De kevésbé tudom elképzelni, hogy Vanessa tényleg létrehozott volna egy új személyesebb MySpace-t. végülis már kijelentette, hogy nem bízik meg benne, és lehet, hogy a rajongóknak készült, de végülis bármi megtörténhet. Na mind1. Majd még nézegessünk utána!:)

Pusszi: Ditta×××

Névtelen írta...

szia!
kösz hogy fordítottál , minden elismerésem a tiéd...!

xdittax írta...

Detto:)