2008. ápr. 28.

Zac dalai és Nessa posztere(i)


Sajnálom, hogy ilyen értelemben és módon meg kell szakítanom a konkrét Zanessa frisseket, de találtam egy röpke kis interjúféleséget, ami valószínűleg régi, hiszen a forrásoldalon még augusztusban tették közzé, de jól tudjátok, akkor én még nem alapítottam meg ezt a kis szerény blogot, szóval úgy döntöttem ideírom Nektek, lehet hogy lesz akinek újdonság lesz!
De sajnos az interjú eredetét nem tudom, azt az oldalon így konkrétan nem közölték...(bár a The Early Show-ra tippelek...)

Zac Efron:
Kérdés: "Mit szoktál énekelni a zuhany alatt?"
Válasz: "Oh, ember, bármit. Valószínűleg az utolsó dalt, amit hallottam. Ez mindennap változik."
Kérdés: "Van zenei példaképed, bálványod?"
Felelet: "Egy zenei bálvány? Nem, én állandóan minden műfajt hallgatok. Nem igazán. Én szeretem, például az olyanokat mint...Justin Timberlake. Nem éneklem a dalat a zuhany alatt, ne aggódj!"

Vanessa Hudgens:
Kérdés: "Vannak vagy voltak valakiről posztereid a szobádban, miközben felnőttél?"
Válasz: "Ez a legvéletlenebb dolog, de nekem egy animált poszterem volt Pán Péterről, amikor repült. Ez minden."

Ashley Tisdale:
Kérdés: "Mit csinálnál, ha nem tudnál énekelni, amit mi nem tudunk elképzelni?"
Válasz: "Őszintén, szeretm azt amit csinálok, de én nagyon kreatív személy vagyok. Szeretek írni, szóval talán - tudod, írtam 3 dalt az albumomra, az írással foglalkoznék. Talán forgatókönyvírással. Szeretam azt!"

Monique Coleman:
Kérdés: "Mit teszel a mókért, szórakozásért?"
Válasz: "Éneklek. A barátaimmal lógok. Viszafogott személy vagyok. Gyógyfürdőbe járok...Festem a körmeim, beszélgetek a barátaimmal, filmeket nézek. Csak igazán csendes estéket csinálok."

Hihi, én midnegyikük válaszát igazán csípem!;) És Ti?:)

Forrás: StyleCritics.

Nincsenek megjegyzések: