2008. ápr. 18.

Nyerj és találkozz Vanessával!


Nyerj egy New York-i utazást az Ecko-val!

Az új utcai stílus ihlette Ecko Red női kollekciója megérkezett, mellények, alsóneműk és dzsekik egy menő gyűjteményében. Hogy ünnepeljék az érkezését JDbe, az Ecko Red és a JD felajánlott egy életre szóló kirándulást New York-ba egy szerencsés nyertesnek és annak barátjának!

Állják a jegyköltségeket, 4 napra az elszállásolást egy szállodában és ráadásul 500$-t is adnak költőpénz gyanánt! jól hangzik!:)

Amíg a nyertes otttartózkodik részt vehet az első Red Ecko fotózáson a High School Musical csillaggal, Vanessa Hudgens-sel,így szintén megkapja a lehetőséget, hogy találkozzon Nessával és közös fényképet is készítsenek! Továbbá a szerencsés győztes körölnézhet a Downtown New York-ban lévő Ecko hivatalokban, ahol nem mellesleg találkozhat majd Marc Ecko-val, aki gondoskodni fog arról, hogy a nyertes egy nagyobb Red Ecko ajándékocsomaggal távozhasson.

Mindössze egyetlen kérdésre kell választ adni, április végéig, pontosan 30-ig.

Mondanám, hogy mire várunk, gyorsan pályázzunk, de nem derült ki, hogy a mi odautazásunkat kifizetnék-e. Lehet, hogy túlságosan mélyre kéne nyúlni a pénztárcájukban... De jó "buli"nak hangzik, már magában a vásárlás is, de a Nessával való találkozás lenne nekem a csúcs!<3

Forrás: JD Sports.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!
igen , hát nekem is az lenne a csúcs ,hogy találkozzak vele(velük)
nagyon szerencsés lehet az aki megnyeri ezt!

xdittax írta...

Szija!
Naná!:) Először is: NY! Másodszor: pénz, amit vásárlásra költ el, mindez ugye ingyen. Ajándékokhalma, fotózás, és Vanessa Hudgens!:)
Na jó, ebből az jöhetett le, hogy felszínes vagyok, de mérlegelve ezek a tények, most ezeknek kell örülni! Na meg pesrze, vegyük számba; nőből vagyok:) (és rajongóból)

Cupp: Ditta×××

Névtelen írta...

szia!
jut eszembe,ditta lécci nézd már meg hogy el ment e az a levél amit küldtem a citromail-re...asszem kettőt kültem..
kösz

Névtelen írta...

Szia Ditta! Szuuperek a hírek! Én is kívánok sok boldog szülinapot Kenny-nek!:)
Am de hol van a Vanessa-s hírbe a kérdés, amire válaszolni kell?
Puszi: *Nóri*

Névtelen írta...

üdv! hallottátok, hogy zanessa nem vállalja a HSM4-et??

Névtelen írta...

szia!
télleg nem vállalja , honnal hallottad ,de kár lenne...
ne már!!!!!!!!!!
:'( sírok....

Névtelen írta...

több oldalon is olvastam...

xdittax írta...

Sziasztok!

Visszatértem, és hamarosan, bár ez attól függ, lesz-e aki belevatakozik és elrángat a gép elől, pár friss hírrel is visszatérek.

OK, Kitti, meg fogom nézni, hogy megkaptam-e, szeretném, de már olyan régen, nem szokta kijelezni, ha kapok valamit Tőled..:S

Nem tudom, *Nóri*, én is ezen csodálkoztam, hogy ott ahol a cikjket olvastam és fordítottam, minödssze csak ennyi állott, minden amit írtak ide is felkerült, szóval a kérdést elnyelte a föld...

Én is olvastam már, valóban több oldalon is szerepel, de hivatalosan nincs megerősítve, és pont ezért nem szabad még teljesen lehinni. Minden, bármi megtörténhet, de én már nem támogatom az ötletet, hogy méág egy főszerepet elvállaljanak. már az alkotók is közölték, hogy ez az új szereplőkre fog koncentrálni, akkor mi értelme lenne Zanessának megjelenni benne? Mondjuk, meg lehetne oldani...:)))

Névtelen írta...

háát sztem Zanessa híresebb annál, h a 4. részben is benne legyen...meg áltaában a többrészes filmeknél az lső v. a második szokott a legjobb lenni...a HSM esetében ezt még nem tudjuk, de a 4 már sztem erőltetett

xdittax írta...

igen fura ez a helyzet, mert pertsze hálásak a HSM-nek, ami lényegében elindította mindkettőjük karrierjét, de szerintem ennél midneki többet akar, egészségesen persze. ez már egy skatulya lenne, és persze a fiatal tinik örülnének nekik, a felnőttek és a komoly, megbcesülésből lejhet kiesnének. Én szeretném, ha ennél komolyabb, nagyszabásúbb filmekben szereoelnének, de ez nem séréts a HSm alkotóinak, ill. a Disney-nek. De kinőttek Ők már ebből a kategóriából a 3. résszel. Ami tökéletes lesz, egy befejezéshez. A 4.-ben, ha valóban lesz, az új karakterek, akiket megismerünk a 3. jöhetnek, de kellene mégiscsak egy új cím, nem?