2008. ápr. 3.

Troy és Gaby szétválasztása - "utolsó felvonás"

Sziasztok!

Mindenkitől bocsi, hogy csak ilyenkor késő este, de csak most lett rá lehetőségem, hogy ténylegesen ide tudjak jönni. Egyelőre nem Vanessával, sem Zaccel, de még csak sajnos nem is Zanessával "rukkolok" elő, haenm Ashley-t hoztam Nektek! Ne ijedjetek meg nagyon, vagy épp ne öröljetek nagyon, nem lesz ez mindig így, még mindig Zanessára korlátozódok elsősorban, de Tisdale kisasszony beszélt a TVGuide.com-nak a HSM3-ről, és gondoltam ez érdekelheti Kedves Olvasóimat...szóval mindenképpen meg is osztom Veletek!:)


A High School Musical-ről és a hozzátartozó legijesztőbb és a legizgalmasabb pillanatokról: "Azt gondolom, hogy minden egyes pillanat High School Musical-lel idegtépő és izgalmas volt. A High School Musical minden pillanata egy OMG pillanat volt. Ez egy őrület!" (OMG = Oh My God = Oh, Istenem)

Arról, mire tudunk számítani a karakterétől a High School Musical 3-ban: "Nem tudok sokat, mert még nem olvastam a szövegkönyvet! De felvettem a dalokat, úgyhogy erről egy keveset már tudok. Ez a végzős év, úgyhogy diplomázás lesz, de ennél sokkal többet nem tudok elárulni."

High School Musical 3 dalairól és zenéjéről: "A zene egésze nagyszerű! Nekik ekkor sokkal nagyobb produkcióik vannak — ők hatalmasak — tehát ez igazán izgalmas lesz."

Forrás: Just Jared

***

Ashley elmondta a kasszasiker HSM harmadik részének részleteit az Us Weekly-nek is.
Véleménye szerint "bámulatosabb, izgalmasabb és sokkal nagyobb produkció" lesz majd az első kettőnél. A karaktere, Sharpay, még egyszer meg fog próbálni Troy és Gabriella közé állni. (Huh, ez már engem kicsit zavar...)

"Ő manipulátor, gazember és drámakirálynő" -mondta Ash(22). "És még mindig rajta tartja a szemét Troy-on. (Vagyis még mindig magáénak akarja.) Ő Zac Efron - ki nem?!" Még azt is elmondta, hogy kedvese, Jared Murillo(19) - aki már a 2. filmben szerepelt egy keveset - nem fog visszatérni a HSM3-ban.

Miért?

Forrás: Zac-E.com

2 megjegyzés:

Nóryyy írta...

Szia Ditta! Na megcsináltam a blogot, amiről írtam a mail-ba... remélem mihamarabb elolvasod és válaszolsz rá... Jah és ha nemtudod lefordítan a VABN-es hírt, akkor szólj!:)
Na jó éjt! Pux!
*Nóri*

xdittax írta...

Szióka!

Tudom, már eddigre én is lefordítottam Nektek!

Most gyorsan elolvastam, és válaszoltam is rá, majd olvasd el kérlek!:)

És gratula a blogodhoz, itt is!:)

Szép álmokat: Ditta×××