2008. ápr. 12.

Vegyített Vanessa-friss!

Halihó!

A mai nap folyamán immár másodszor Vanessa frissekkel érkezem, remélem nem unjátok még. De előtte még le kell tisztáznom érzéseimet Vanessa Sneakernight-ját illetően, bár ha rendszeres olvasói vagytok a megjegyzéseknek is, tudjátok, kinek hogyan és mennyire jön be. Szóval, bár én nem szavaztam, azthiszem ha választanom kéne biztos ezt jelölném be: "Nem ilyenre számítottam, ez nekem új, de hamar megbarátkozok vele!". És így is történt! Comment szükséges? Keresd a commeteknél!;)

Laura hírül adta nekünk, hogy nemcsak úgy hipp-hopp lejátszották V dalát a Disney Rádióban, interjú is készült vele ez alkalomból, amiben pár dologról beszél is, érdemes megnézni, mégakkor is ha én ezidág ezt nem tudtam megtenni, Ti ne vegyetek rólam példát, jó?:)



De szerencsémre, ill. a Tiétekre is, a VABN szerkesztői leírogattak pár itt említett dolgot, például azt írják Nessa megkérte Ashleyt hallgassa meg még mielőtt befejezték volna, vagy például, hogy azért kapta az 'Identified' címet az album, mert ez még több Vanessa, még személyesebb. Továbbá Laura azt is kihallotta az interjúvidiből, hogy Ness rajongói megdöbbenve, hitetlenkedve fogadták az újdonságát. Vanesa emellett pedig felsorol még pár kedvenc számát dalát az albumról, ezzel is ízelítőt adva nekünk. Szóval, én is megfogom hallgatni az interjút, még akkor is ha nem annyira tökéletes ilyen téren, és máshogyse angoltudásom.;)

Aztán szintén a VABN-on írták, hogy egy Luis nevezetű fickó, aki már hallhatta a Hollywood Records jóvoltából az albumát, elmondta, hogy ő már hallott ennél jobb számokat is Vanessa CD-jéről. Ez jó jel annak, akinek eddig nem sikerült még megbarátkoznia a dallal. (De azért speciel nekem is ez egy fajta megnyugvást és örömhírt jelent-pedig már én is átpártoltam a dalt illetően:P)

Azt is elárulta Luis, hogy egy “Don’t Ask Why” című számot is hallhatott, és bámulatosnak találta! (Don’t Ask Why = Ne kérdezd miért)

Még mindig Luis forrás szerint Dr Luke is közreműködik Ness albumán producerként, - aki Avril Lavigne-nyel, a kanadai pop-rocker csillagal is dolgozott már együtt - pontosan ennél a számnál,( “Don’t Ask Why”) és az albummcímmel azonos számnál is!

Ez azért elég sok infó, nem igaz?:)

És még mindig a VABN-s lányok jelentették, hogy egy Salt Lake City beli pizzériában, a Settebello Pizzeria Napoletana-ban, - amit Vanessa Ashleyvel fedezett fel még a HSM2 forgatásán - megint látták megfordulni Vashleyt, mégpedig az elmúlt kedden. Együtt osztoztak egy salátán, és egy margaréta pizzán. Őszintén remélem, nem mintha bajom lenne Nessa társaságával, mármint Ash-sel, de bízom benne, hogy legközelebb már párjával eszeget meg egy hawaii pizzát, úgyis lassan egy éve jártak ottan...<3

Forrás: VABN

Na jó, kb. ennyire futottam ma, remélem megelégesztek vele, innentől kezdev bevetem magam a televíziókészülék elé és ott is fogok punnyadni. Tudjátok, Társulat lesz^^... Aztat meg nagyon szeretjük!<3 Na ciao!:) Szép éccakát, és utoljára; hallgassatok Vanessát!;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valaki tudja, hogy végre mikor fejezi már be Zac a MAOW forgatását? Mikor megy már végre a többiek után a HSM 3. próbáira?

xdittax írta...

Kedves Névtelen!
Sajnos én nem tudok Neked semmit mondnani, de szerintem egyelőre még nagyon más se. Semmilyen új információinknincsenek Zac időbeosztásáról, de kapkodhatná magát, mert mostmár lassan csak egy hete marad a tánok megtanulására és begyakorlására. Ez pedig lássuk be elég kevés idő, és elég nagy lemaradás a többiekhez képest.

xdittax írta...

Bár, tudok Neked mégis valamit mondani. Állítólag, bár én még mindig nem hallgattam meg Nessa rádiósinterjúját, azt mondja benne, hogy Zac-nek mindösszesen 9 napja lesz a próbákra. Tehát április 21-étől visszaszámolva a 9 nap, tegnapra azaz, 12-ére esik. Az időeltolódás ellenére pedig akkor lássuk csak, hamarosan meg kell érkeznie Zac-ről a képeknek mondjuk valamelyik repcsitéren, de az is lehet, hogy ez csak csendebn fog megtörténni. Mindenesetre mostmár számíthatnunk a közeljövőben Zachary felbukkanására!:)

xdittax írta...

Ráadásul, bár persze nem biztos hogy igaz, egy külföldi rajongó azt írta egy rajongói fórumra, hogy egy barátja Londonban él és ő látta Zacet a repülőtéren tegnap, bár ez azthiszem nem a mi tegnapunkra vonatkozik, ez nálam mindig bezavar. Na szóval az amcsi rajongók már rettentően örülnek, mert számba vették Zacet, úgy mintha máris Utah-ban lenne, ami ha ezt nézzük, nagyon is lehetséges. De akkor nekünk is boldognak kell lenni, mert bár még nem érkezett se kép, se semmilyen más infó, lehet hogy nem is fog még jóideig, boldogítani kell minket, az hogy zanessát újra együtt tudhatjuk. De ha mégsem utazott volna még Salt Lake City Zac, akkor is tudjuk, hogyhamarosan számíthatunk rá ottan! Jupppiíííí!^^