2008. ápr. 17.

Baby V egy újabb fellépése



Nos, legutoljára pont 10 napja, április 7-én volt ilyen témájú frissítés. De most újra elérkezett az idejen annak, hogy plusz 1 Vanessa-koncert dátumot osszak meg Veletek! Ez pedig nem máskor lesz, mint augusztus 8-án, pénteken Jackson MI; Jackson County Fair-nél. Nem tudja valaki merre van, mert lehet, hogy arra venném az irányt!;))) Tudom, hogy tudjátok, hogy csak viccelek, de olyan kár, hogy, hogy bár megosztom Veletek, nem tudunk mit csinálni semmit. Mekkora az esélye annak, hogy bármelyikünk is kimehet pont akkor az USA-ba, és pont el tud csípni egy V-fellépést?

De ha valakinek mégis nagyon fontos lenne, újra közlöm és ismertetem Vanessa eddigi hivatalos fellépéseinek időpontjait:

Augusztus 2. - Lousiana; Blue Bayou/Dixie Landin’ Park
Augusztus 8. - Jackson MI; Jackson County Fair(Roony nyitja meg)
Augusztus 5. - Wisconsin; State Fair (Corbin Bleu énekel majd előtte)
Augusztus 10. - West Virginia; State Fair (itt pedig Jordan Pruitt)
Augusztus 15. - Louisville, KY; Freedom Hall
Augusztus 23. - Oregon; State Fair
Augusztus 27. - New York; State Fair (Jordan Pruitt-tal,Drew Seeley-vel&Corbin Bleu-val)

Forrás: VABN.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta! Nagyon jók a mostani hírek és Vanessa G\-s képe nagyon jól siekrült!:)
Tudod kinek a születésnapja lesz holnap?
Gondolom tudod, hogy mért nem írtam megjegyzést...
További szép napot: *Nóri*

Névtelen írta...

szia!
szegény vanessa mostanában jó sokat dolgozik,és fog is persze jó sok fellépése lesz ,elfáradhat benne , nem könnyű majdem minden nap "ugyanazt" a dalt énekelni több órán keresztül!

xdittax írta...

Szia *Nóri*!

Kérlek segíts nekem, mindkettő-ben. A kérdésedben is, és a ...-os-ban is. Nem tudom mire gondolsz, és roppant módon zavar engem.xD
De nyughatatlan vagyok, szóval megpróbálok uánajárni, és fényt deríteni rájuk, de azért adhatnál valamiféle támpontot...;) köszi:)

Szia Kitti!
Igaz, én mindkettőjüket ezért részben sajnálom, de addig nem lehet gond, amíg élvezik azt, amit csinálnak. És bár mindig ugyanazokat a dalokat fogja énekelni Nessa, a hallgatók, azaz a rajongók midnig mások lesznek, és ez mindig valami újat fog eredményezni, amit véleményem szerint megunni nem lehet, persze egy idő után, hosszab idő után el lehet fáradni, de föl is lehet vele töltődni. Az éremnek 2 oldala van...:)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia! Háát a szülinapos fontos pillére a HSM-nek.:) Remélem ebből rájösz!:) Ha nem akkor természetesen segítek!:)
Na jó éjt!

Névtelen írta...

Jajj bocsi! *Nóri* írta(m) az előző megjegyzést...:)

xdittax írta...

Arra mindjárt gondoltam, hogy Te írtad×P

És bár arra még mindig nem jöttem rá, hogy mit jelent az, hogy:"Gondolom tudod, hogy mért nem írtam megjegyzést...", de azt sikerült megfejetenem, hogy ki ünnepli holnap 59. szülinapját. Ugye jóra gondolok? Köszi, hogy szóltál, így holnap nem csak a Vadmacskák, de mi is ünnepelhetünk!:)

Jó éjt, pusszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Nagyon okos és gyors voltál!:D:D De én úgytudtam, hogy csak 58. :S:) De mind1!:)
Azt a részt direkt hagytam ki. Na de most leírom. Mert ezelőtt amit írtam megjegyzést, arra csak 2 sort válaszoltál és nemtudtam mennyi dolgod van, és nem arkartam zavarni...:)
Jó éjt Mindenkinek!
Puszi: *Nóri*

xdittax írta...

Köszönöm!:))))
Hát azért nem egészen mindegy, és szerencsére tényleg nyert plusz egy évet! Szóval Neked volt igazad, valóban csak az 58-at töltötte be!
Jajj, nem, én annyira hüje vagyok!
Sosem zavarnál, ittt senki nem zavar, de tényleg, akkor "zaklathattok" és annyi mindennel amennyivel csak akartok! mert én nem annak veszem, és bár leeht, hogy időm nem midnig engedi, de mihamarabb válaszolni is fogok rá. Csak annál a megjegyzésnél pont már nem tudtam túl sok midennt hozzáfűzni, a véleményemet már leírtam, de ahogy Te is megfogalmaztad, az pontosan illet az én véleményemre, de csak igazából ezt akartam kimutatni, bár akkor elég rövidre sikeredett, nem azért volt, mert nem jutna elég időm Rád, jó?
Nagyon sajnálom!
Pusszi: Ditta×××