2008. ápr. 1.

"Szeretem boldoggá tenni a rajongóimat!"<3


A harmadik High School Musical film ezen az őszön már látható lesz, és Zac Efron igazán élvezi a sikerét.

"Szeretem azt. Jól szórakozom. Jó helyen vagyok és igazán izgatott vagyok, hogy ott lehetek, ahol." - nyilatkozta a Now Magazinnak.

A helyes, 20 éves csillag a fő szívtipró a tizenéveseknek az egész világon, de ő úgy gondolja, hogy egy unalmas, magolós fiú volt az iskolában és legkevésbé sem volt cool.

"Nem voltam egy korcsolyázó fickó vagy bármi más" - ismerte be. "Megpróbáltam igazán kemény lenni a suliban. Jó jegyeket kaptam. Annyira haladó osztályokban voltam, úgyhogy valószínűleg strébernek nevezhetnél engem."

Gyerünk! "Komolyan én voltam a kicsi gyerek középiskolában. Nem kaptam sok figyelmet a csajok részéről. Voltam kb 5 láb 6 inch magas. De amint végeztem és elkezdtem dolgozni, elkezdtem nőni egy kicsit."

Zac-et - aki a 19 éves Vanessa Hudgens-sel van együtt - a lányok igazi falkája követi, de a lányok szülei azok, akik megközelítik őt.

"A szülők azok, akik akarják a képeket! A lányok túl szégyenlősek" - magyarázta. "Bárhová is megyek - napszemüveget kell hordanom [nevet]. De nem kerülném el a rajongóimat. Szeretem boldoggá tenni őket!"

"Rájöttem, hogy annyira nagyon szerencsés lettem, köszönöm mindenkinek! [kinyújtott karokkal]

Ahelyett, hogy Hollywood-i partykon találkozna össze más hírességekkel, Zac szereti a nyugodt életet.

"Nem lógok klubbokban, s azután nem megyek Starbucksba Parissal [Hilton] –csak hazamegyek" - mondta. "Nem vagyok rossz gyerek – nem csinálok tipikus Hollywood-i tinédzsersztár dolgokat. Ha annak a legcsekélyebb jelét is adnám, hogy nagyképű vagyok, engem a családom és a barátaim azzonnal kivágnának. Nem teszek kísérletet."

Forrás: Zac-Efron.Us

Ui.: Remélem ma Mindeki kellően meg van bolondulva, minimum annyira, mint amennyire szokott!((((((×

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta! Eddig rossz volt a net, azért nem tudtam írni...:(:(
Te tudod, hogy mért kapnak a hírességek csillagot a Hírességek sétányán v min?? Mert azon tűnődtem, hogy Vanessa és Zac valyon mikor kaphat...:P
Ma az egész suli megbolondult! De azért jó volt...:) Remélem a Te napod is jó volt!:)
Pux: *Nóri*

Névtelen írta...

Hali! annyira örülök h végre hírt kaptunk Zanessáról! Ma olyan bolondos napom volt h mikor leckét írtam teljesen abban a hitben voltam h holnap csütörtök van xD Na mind1, további jó szerkizést, csak így tovább! olyan király érzés h újra látni őket együtt!!!

Névtelen írta...

Sziasztok!Annyira jó ez a blog:)Mindennap legalább 2szer feljövök , hogy megnézzem nincs -e valami hír Zanessáról:)Olyan jó látni , hogy rajtam kívül más is szereti őket, mert a sulimba nem nagyon rajonganak értük , főleg Zacet nem szeretik...:SAmúgy imádom

Névtelen írta...

Bocsánat lehagytam a másik felét :SSzóval imádom ezt a blogot és csak így tovább!puszi Kiara (mégegyszer bocsánat)

xdittax írta...

Hey, Bora!
kérlek mondd el, mi a csudáról beszélsz??? Amint elolvastam a commentedet elkezdtem kutatni, kalapált a szívem szószerint és rettentő hangosan, de egy cseppet csalódtam, mert ezidáig nem találtam semmit...szóval milyen új képek?*tágra nyílt szemek+teljes "izgalmi" állapot*

Szijja *Nóri*!
Hiányoltalak is, feltűnt ám, hogy elvesztél!:)
Konkrét ok, és kritérium szerintem nincs, ettől függetlenül még sem Zac, sem Vanessa nem alkottak olyan nagyot szerintem, hogy érdemlegesnek tartanák egy ilyen kitüntetésre. Nem tudom, de ha majd egyszer kapnak, bármily' távol vagy épp közel van, remélem együtt kapnják meg őket!<3
Mi is bolundoztunk, a szokottnál si nagyokat nevettünk, szóval nagyon remek napom volt, és remélem ha ez a Zanessás-ügy kiderül, ez még tovább fokozódik!:D

Pussz: Ditta×××

Ui.: Bora, Neked is köszönöm a "bókokat", jól esnek, aranyos vagy!:)

xdittax írta...

Szia Kedves Kiara!

Ne haragudj, sajnos nem vettem észre, még nem jelezte ki a Te commentedet, így azért nem regaáltam rá.

Először is: nagyon-nagyon köszönöm, nagyon jól esnek ám dicsérő szavaid!:) De igazából nem kell ám!:)

Örülök, hogy környezeted ellenére szereted Őket, és elsősorban kiáll értük, ezt csak véletlenül se add fel, oké?:)

Bocsánatot kérned, pedig semmiképp sem kell!

Pusszi Neked: Ditta×××

Névtelen írta...

Remélem, hogy egyszer tényleg kapnak csillagot!
Olyan emberek is elismerték, hogy aranyos pár, éshogy megvan a varázsuk, akik még életükbe nem hallották ezt a nevüket!:):) Annyira boldog lettem tőle!:) Én már 2X álmodtam velük nagyon jókat!:D És remélem még fogok is, mert egyre jobban kedvelem őket!:)
Örülök, hogy megjegyezted a nevemet!:) Lassan a barátaim agyára megyek, mert folyton a blogodról beszélek!:) De úgy kell nekik! Azt mondták, hogy már ők is megnézték, és nekik is teccik!:)
Jó éjt Mindenkinek!
*Nóri*

xdittax írta...

Bizony, a varázs szó, elengedhetetlen, mert míg az "aranoys" kifejezés, mára már kissé sablonossá vált, a varázslatos kifejezés, önmagában megmutatja és kijelenti, hogy valami különlegesről van szó. És az én szememben ez pontosan illik Zanessára!<3

Hmm, én is álmodtam már velük, bár érdekes módon, így már nem ragadt meg bennük, de sokszor képzeltem bele magam olyan helyzetekbe, vagy képzeltem el olyan helyzeteket, amik Róluk szólnak. Ez nem is megy oylan nehezen!;)

Huh! WoW! Nem is tudom, ki bírok-e egy értelmes szót is nyögni! Nehéz lesz!;D De rettentően édes vagy, látszik, hogy lelkes vagy, és én akkor is úgy érzem, ezt azért nem érdemlem meg! Iszonyúan jjólesik persze, de azért nem szeretném, ha a szeretteid "agyára" mennél!×D
Ettőll függetlenül, köszönd meg Nekik is a nevemben!:)

Neked pedig mégegyzser külön is köszönöm!
Jó éjt, és szép (Zanessa)álmokat!
Cupp: Ditta×××

Névtelen írta...

üdv! vannak Vanessa-ról új hírek a zaangels.com-on és a VABN-en is! remélem lesz időd lefordítani őket, mert nagyon érdekesnek tűntek...

xdittax írta...

Vettem:)

Névtelen írta...

Ja, én az "Évferdülő" képeire értettem, pontosabban arra amin zac és vanessa vannak... Sajnálom, hogy szívdobogást, és komoly izgalmakat okoztam neked! a jövőben megpróbálom valahogy értelmesen kifejezni magamat, bár bevallom, ez nem az erősségem xD :P

xdittax írta...

Ne sajnáld Bora, csakhát teljesen fellelkesültem a szavaidtól. De ez az évferdülős is pont azért készült, hogy amíg nincs legfrisseb Zanessáról, addig előkaparjuk a régieket. Muszáj!:(:) De azért ha lehet, legközelebb ne kergess velem hiú ábrándokat!×P

Cupp Neked: Ditta×××

Névtelen írta...

Rendben... ;)