2008. ápr. 2.

Zac az új Tom Cruise?

Na jó, sose szerettem az ilyen típusú kérdéseket, s ez máig nem változott. Ám nem lehet elkerülni, hogy az emberek ne hasolűnlítgatsák hírességeinket, és végülis érdekes dolgokat tudnak összeszedni, s összevetni, mint ahogy azt most az In Touch Magazinban tették.

Zac-et a maga 20 évével, olyan elismerésméltó és nagymúltú színésszel hasonlították össze, mint a 45 éves Tom Cruise, és nem csak mosolyukban, frizurájukban, stb.

- Például hasonlóság, hogy mindketten figyelemreméltóan boldog párkapcsolaban élnek már régóta (Tom már házas) barnahajú szépségeikkel.

- A vörösszőnyegen, ha épp nem Velük pózolnak, akkor is hasonló beállásban, és mindkettőjüken megcsillan egy bizonyos gyűrű, míg Tom férji gyűrűjét viseli, Zacünk is amolyan hűséggyűrűféleséggel mutatkozik, bár ezen a képen épp tévesen, egy másik gyűrűjét láthatjuk...

- Aztán Zac nem válna meg attól a Gucci pilótanapszemüvegétől, amilyennek poontos mását láthattuk már Tom-on, jó pár évvel ezelőtt, ha jól sejtem a Top Gun-ban.

- Mindkettőjük jó kapcsolatot ápol John Travoltával, Zac együtt dolgozott Vele a Hajlakk újrafeldolgozásában, és ez elég időt adott Neki, hogy megismerhesse a Grease sztárját, és Tom vallási nézeteit osztja Travoltának. (szcientológia)

- Mindketten találkoztak már labdával filmjeikben, Zac az oly' ismert és nagysikerű High School Musical-ben a kosárral, Tom pedig még 1983-ban a Tökéletes mozdulatok-ban a futballlal.

- S legvégül, kétségtelenül mindketten nagy szívtiprók, persze ezt ma már inkább csak Zac-re mondhatjuk. De Zac-cel egyetemben Tom is nagy "testépítő" volt.


Szóval mindent összevetve valóban vannak hasonlóságok, és reméljük Zac karrierje is legalább olyan magasra fog majd ívelni, mint ahogy Mr. Cruiseé is!:)

Na, szerintetek? Ő lesz az új Tom?;)



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta!
Köszi, amit írtál és átadtam mna délután a barátaimnak az üzenetet és azt mondták, hogy "Csak azt mondják, amit megérdemelsz, és amit a Blog is megérdemel!"

A Vanessa-s hírhez: Remélem Vanessa-nak lesz egy világkörüli turnéja és ellátogat MO-ra is, bár ez nagyon merész "kívánság"!:(
A Zac-es hírhez: nekem se a kedvencem, ez a hasonlítgatás, de sajnos elkerülhetetlen a "sztár-világban"... De legalább nem írnak nagy butaságokat, mert tényleg sok hasonlóság van Tom és Zac között. Én mind2 színészt nagyon szeretem, de Tom-ról nem hallottam sok jót. Remélem Zac-ról nem fogunk ennyi rosszat hallani!:)

Remélem jól tellt a napod!:)
Ismét köszönjük a híreket! Most is kitettél magadért és szuperül fordíottál!:)

Pux: *Nóri*

xdittax írta...

Szió!

Ó, édesek!<3 Köszönöm!:$

Sajnos szerintem erre még várnunk kell. Ne érts félre, nem mintha nem támogatnám Nessát és a muzsikáját, de egyelőre nemalkotott még olyan nagyot, és nincs annyira megérve rá, és nem ismertk még el ahhoz, hogy saját világkörüli koncertúnéra indulhasson. Szerintem. Ha reálisan akarunk látni.

Igen, nekem is azért tetszett meg ez különösen, mert tök érdekes dolgokra is rátudtak világítani. Tény, hogy Tom se a legszentebb, és engem legjobban vallási "fanatizmusa" zavar, de hát tagadhatatlan hogy jó a szakmájában, és irigylésreméltó családi boldogságban él. Ebben fogja őt követni zac, a rosszban pedig nem!:D

Remek napom volt, egyben fárasztó is. De ide majd' mindig van energiám, és nem magamért, értetek teszek ki, vayg legalábbis próbálok meg!:)

Neked hogy telt a napod?

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Szoksosan rossz napom volt, mint mindíg...:(:(
Írtam mail-t, bár futtában, szóval nem lett valami fényes...:):S

Igazad van a Vanessa-s hírrel kapcsolatban. De akkor is jó lenne minél előbb egy Vanessa koncerten tombolni és az méhg mesésebb lenne, ha ezt hazánkba tehetném meg...:P:)

Névtelen írta...

*Nóri* írta az előző bejegyzést... :P:S

Névtelen írta...

Bízzunk benne, hogy Zac nem lesz Tom Cruise utóda....semmilyen formában sem. Még belegondolni is félelmetes, hogy ez a "varázslatos" fickó egy őrült, fanatikus, önbizalomhiánban szenvedő, zsarnokká válhat....jaj ne!

xdittax írta...

*Nóri*, ne aggódj még én sem jutottam odáig, hogy akár el is olvassam, ha van időm akkor ide ugrok fel hozzátok elsősőrban! De most egy csöppet hanyagolni fogom még ezt is, ha kibírom,d e mosmtmár nagyon készülök a hétvégi döntőmre, úgyhogy itt egy kis lappangás lesz, de valahogy muszáj lesz kibírnotok!

Drága "Névtelen", zsarnok? őrült? Bár sosem voltam a legnagyobb rangója Tom Cruise-nak, és sose ismertem és bonyolódtam bele a magánéletébe, csak a filmjeit egy kis részét láttam, sosem hallottam komoly botrányokról, vagy gondjairól, csak a vallásáról. Erre gondolsz, mikor ezeket írtad. Vagy van valami amit nem tudok?:)

Pussz: Ditta×××