2008. ápr. 16.

Vanessa @ Details GQ

Emlékeztek még arra a magazinra, aminek azt hiszem februári címplapján Zac nézett vissza ránk? És amihez Róla olyan szédítő képek születtek? Szinte biztosra veszem, hogy igen. Nos majdnem fölösleges, mert Vanessa mégsem eme magazinban jelent meg, ahogy persze így ez a gyönyörű kép sem!

Nos ugyenez a magazin, a Details legújabb, májusi számában (Ashton Kutcher-rel a borítón) Vanessa is helyett kapott! A Just Jared közölt belőle részletet - és egy fantasztikus, gyönyörű képet Nessről, és most szerintem nem túlzok! Repesve várom az ehhez a fotósorozathoz tartozó újabb képeket - de tévesen említette meg az újság nevét, mert nem a Details magazinban, hanem a GQ-ban található a teljes cikk, amiből a JJ idézett nekünk!

És hogy mit írnak V-ről, jobban mondva, hogy mit is nyilatkozott a magazinnak?

"Ha lesifotósok hada követ,akkor tudod,hogy már elértél valamit" - mondta a 19 éves High School Musical csillag.
Mikor rákérdeztek a meztelen fotói által következett botrányra, Vanessa csak higgadtan ezt válaszolta: "Őszintén, az embernek vannak hullámvölgyei. De ennek már vége van és kész."

Második albumáról, mely (ideiglenesen) az "Identified" címet kapta:
"Ez nem az a pont, ahol azt éneklem, annyira hot vagyok! Annyira hot vagyok! A pasik akarnak engem! Annyira hot vagyok!"

Emlékezzetek, ez nem a teljes interjú, ennél többre kell számítanunk, amíg egy (elvakult) Vanessa fan meg nem szerzi az újságot, és be nem scannelei a minket érdeklő hasábokat!:)

Forrás: VABN; HSM-ZaNessa.

Szép estét! Vidám éccakát!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ditta megtaláltam az az oldalt amit frussy mondhatott rá lehet simán menni nekem legalább is sikerült de nincs rajta semmi extra de hátha sikerül neked irni vanessának puszi Laura
http://www.myspace.com/meeh_vanessa_hudgens

xdittax írta...

Szia Laura!

Köszi szépen, de nem tudom, ez is valamilyesfajta spanyol nyelven íródott. Én meg így nem sokatértek!;) Szóval, egyelőre mellőzöm, de köszönöm, és édes Tőled, hogy utánanéztél!

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

szia nem spanyol angolul van szoval nyugodtan rá mehetsz
puszi Laura

xdittax írta...

Szia!
Nem hát már megnéztem, és nem tiszta angol az egész.Sőt! Talán még a regisztrációig eljutok, de azmár nem megy. Sajnálom.:(

Pusz: Ditta×××