2008. ápr. 21.

Zanessa visszautasít


Gondoltam egyet, és én is közzéteszem már azt a napok óta neten keringő, hvatalosan meg nem erősített, pletykaként kezelendő hírt, miszerint Zac Efron és barátnője, Vanessa Hudgens határozottan nem akar szerepet vállani a Disney által tervezett High School Musical 4-ben!

A rajongókat a "fejesek" abba a hitbe kergették, hogy a 3. résszel - amiben mellesleg mindenki visszatér - nincs tovább, és itt a vége, fuss el véle. Azonban Rich Ross, a Disney Channel Worldwide elnöke az MTV-nek elmondta, hogy már írják a 4. részt is!
De akkor Ő azt is hozzátette, hogy ez valószínűleg már új karakterekre fog koncentrálni.
Arra kérdésre, hogy visszatérnek-e az eddig már megismert Vadmacskák, bizonytalan váklaszt katunk.
"Vissza fogjuk kapni az öszes szereplőt? Valószínűleg nem. Legalább néhányat? Remélem." - nyilatkozta Ross.
De úgy néz ki, ebbe a "néhányba" Zac és Vanessa sem tartozik bele. de korai lenne mindent erre a pletykára alapozni, várjuk ki a végét, és örüljünk annak, hogy már nagyban a próbái zajlanak a HSM3-nak!

Amíg semmi biztosat nem tudni, semmit nem szabd elhinni, és biztosnak venni, de meg kell jegyeznem, hogy én még mindig nem vagyok elragadtatva egy 4. résztől, de erről már eleget bezséltem. Ha valaki kíváncsi a 4. résszel felmerülő aggályainkra, csak nyugodtan karttintson IDE!
Ahhoz pedig, hogy netalántán Zanessa nem térne vissza? Engem ez addig nem ejt kétségbe, amíg a többiek sem térnek vissza egytől-egyig, és nem övék lesz a főszerep, csakúgy megjelennének a 4. epizódban bónuszként. Szerintem már ennél komolyabb, és egészen új kihívások elé kellene nézniük. De én támogatni fogom Őket!:)

Forrás: Zac-Efron.Us.

Nincsenek megjegyzések: