2009. márc. 14.

'17 Again' red carpet interjúk 1

Újra interview-k Zac Efron-nal, pár napot visszaugrunk, megsüketelünk, de élvezzük a fiú minden szavát a '17 Again' világpremierjéről...:)

Sunrise

Hollywood egyik legnépszerűbb fiújára, Zac Efronra akartak tinédzserek százai egy pillantást vetni tegnap éjszaka a legújabb filmje, a 17 Again premierjén.

James pedig ott volt, és beszélgetett vele, most itt van velünk…Még mindig nem hallasz?
Beszéljetek hangosabban, a tegnap éjszaka még mindig a fülemben cseng. Elképesztő hangzavar volt, mikor a lányok autogramot szereztek Zac Efrontól. A szervezők szerint legutóbb, mikor a High School Musical miatt volt itt, Zac felemelte a kezét, akkor kiabáltak, és amikor leengedte, elhallgattak – így meg tudták oldani, hogy hallják egymást. Lássuk.

Úgy tűnik, visszatért a sikoltozási őrület – a High School Musicalből ismert Zac Efron ismét itt van a 17 Again kapcsán.
Ez a lelkesedés őrület, lesz itt nyugalom valaha is?
Zac: Nem, ember, ez őrület! Nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek, és hogy ennyien eljöttek
Szerinted hosszútávon ez nem károsítja a hallásod? Sosem hallottam ehhez hasonló őrjöngést.
Z: Tudod mit? Most kint vagyunk. Ha épületben, vagy falak között vagyunk, sokkal rosszabb a helyzet. Ma este könnyen megúsztad.
Ez ének nélküli Zac Efron film, ugye?
Z: Igen. Fura is volt megcsinálni. Más hangulatú volt a forgatás, az biztos.
Lesz szabadidőd Ausztráliában?
Z: Remélhetőleg.
Mondd el, mit fogsz csinálni, hogy a lányok tudják, hova menjenek.
Z: Tudod, még én sem tudom biztosan.

Mike: Aú!
Alex: Szia anyu, ő Mark!
Scarlett: Wow.
Mike: Jól van, Mrs O’Donnell?
Scarlett: Jól, köszönöm.
(?): Miss, fiam, Miss O’Donnell.
Scrarlett: Wow…wow! Pont úgy nézel ki, mit a férjem! Nem? Mint a volt férjem! Olyan furcsa!
Mike: Mi nem az?

Mike: Ha ti nem tisztelitek magatokat, hogy várhatjátok másoktól, hogy tiszteljenek titeket?
Lány#1: Ne tisztelj engem!
Lány#2: Nem, engem ne tisztelj!
Lány#3: Még a nevemre sem kell emlékezned!
Mike: Ez már egy másik apa problémája…

Ez az fiú fantasztikus lehetett! Ma interjút készítek vele.
Láttad a filmet?
Igen. Nagyon-nagyon jól játszik.
Az előző filmjeiben a fiatal lányokat őrjíti meg, ebben a filmben Leslie Mann a felesége, lassan minden korcsoportot meghódít!
Téged is?
Az első jelenetben félmeztelenül kosarazik. Meglepődtem, de nekem ő túl fiatal, szóval abba is hagytam. De nagyon jó a film. És ma reggel beszélgetek vele, az unokahúgaim már tűkön ülnek – a legjobbakat kívánom nekik. Kicsivel idősebb vagyok 13 évesnél.
Ó nem, nem számít, igazad van , köszönjük, James!
Köszönöm.
Szia, jó szórakozást!

Daily Telegraph

Zac: Minden embernek örülök, aki eljött. Le vagyok nyűgözve! Ez nagyszerű!

Z: Jellemezzem a karakterem? Mike O’Donnell 37 éves, még egy lehetőséget akar kapni, és újra 17 éves lehet...

Fordította: LinkLuvor.

12 megjegyzés:

Fant írta...

Hm, esküdni mernék, hogy pár perce volt egy kettes sorszámú interjúadag itt :)

Szóval az ausztrálok még meg vannak lepve, fura, hiszen nemrég jártak ott, hasonló hisztit eredményezve :))

Az a jelenet a filmből, Zac és a három csaj - na az laza lesz :))

xdittax írta...

Tudtam, hogy ha lesz valaki, már pedig miért ne lenne, Te leszel, aki lesz olyan szemfüles és kiszúrja. ×P×D

Teljesen véletlenül sikerült közzétennem előre, de sajnálom, nem akartam, hogy hirtelen belefulladjatok a sok szövegbe, úgyhogy egy óra csúszással, de természetesen hozzájuttok a kettes sorszámú interjúadaghoz. ;)))

Ez lol! :]

Névtelen írta...

De csak,hogy neked is jusson valami.:))

LL,ez tök jó,köszi.:))
Igen,ismét nagy a decibel ezen már nem akadok ki.:) Egy dingó talán feldobta volna a bulit számomra.:)

Névtelen írta...

Puszi Élet!!!!:)))

Fant írta...

Tudod csak a számok miatt tűnhetett fel :)) Legalább kaptunk egy kisebb trailert a következő bejegyzésből :)) Eddig csak a filmeknek volt ilyen, most úttörő jelleggel a blognak is van :))
Fulladás kizárt :))

Igen f.é., jó kis film lesz ez, dörzsölöm a tenyerem előre, hogy nekem is lesz kedvenc jelenet benne :))

Miért nem vagyok meglepve, hogy nem kengurú, hanem dingó :))

Névtelen írta...

Mindjárt küldöm a hármas számút...és folyamatban van a négyes:)))
Van egy olyan érzésem, hogy ez egy laza film lesz és imádni fogjuk:))

Névtelen írta...

Na ná LL,Zac rá a ható erő(99,9%-ban).:)

b írta...

Hali

Fant írta...

LL, a megérzésed valószínűleg be fog jönni, a lazaság nagyon alakulóban van :))
A fordok nagyon jók, köszi :)

Hali b, tegnap nem jártál erre, ma csak győzd olvasni az infókat :)

b írta...

Valóban nem, de nem azért, mert nem akartam volna. De megoldottam a problémát! :))

Már átrágtam magam a rengeteg olvasni valón, bíztam benne(tek), hol lesz bőven :)

"Mára akkora rajongótábora lett, hogy nyugodtan felvehetné a versenyt Brad Pittel is. Zac ráadásul pontosan tudja, hogy pofijával sokat kaszálhat, ezért kínosan ügyel külsejére. Ez olyannyira bejött neki, hogy az Interview magazin szerint ő a jövő férfiideálja. "

Szerintetek tényleg annyira 'kínosan'?

Fant írta...

Újabb faliújság? :)
Nem annyira kínosan nyilván szerintem, sportol, de ez nála alapnak tűnik. Különösebben nem gondolnám, hogy ezen kívül bármit is tenne a külsejéért. Az adottságaival pedig tisztában van nyilvánvalóan, nincs ebben semmi extra.

A többi dolog... nos annyi biztos, hogy Zac ma a legnépszerűbb fiatal színész, ehhez kétség nem fér. A többi spekuláció :)

b írta...

Megnyugtattál, mert szerintem sem.
Ha tényleg úgy van, ahogy olvasható mostanság a nyilatkozataiban, akkor az adottságaira mostanság döbbent rá :)

Nem, nem faliújság. "csak csajoknak: ki a legjobb sztárpasi" c. iromány.