2009. márc. 16.

Zac, te csodákat művelsz! :)

Az őrült helyes és vicces Zac Efron március 15-én megjelent az ausztrál The Rove-ban a '17 Again' promóciója keretében, ahol a házigazda Rove McManus-szel szót ejtettek az idősebb rajongókról, az ausztrál szleng szépségeiről és az Oscar-on való szerepléséről is...


Érkezik az első vendégünk! Zac Efron a világ legszexibb 21 évese! Még iskolába járt, amikor szerepelt az ER-ben és az NCIS-ben, a hőmérséklet már akkor emelkedni kezdett. A Disney sikerfilmjében, a High School Musicalben lángra gyújtotta a női szíveket, a Rolling Stone címlapján az új amerikai szívtipróként szerepelt. A Hajlakkban már a mozivásznon énekelt és táncolt, és legendás hírességekkel lépett színpadra az idei Oscar Gálán. A következő munkájában Matthew Perry-vel szerepel együtt, megtapasztalva, mi történne, ha még egy lehetőséget kapna, hogy újrakezdje az életét – hogy megint 17 éves legyen.


Üdvözöljétek most Zac Efront!
Zac: Köszi a félmeztelen képet a háttérben!
Neked köszi!
Amikor megöleltelek, átnéztem a vállad felett, és láttam, milyen izmos a karod. Vonzó vagy, de biztos tudsz róla. Ne válaszolj, senki nem várja el.
Z: Jó, akkor nem fogok.
Ott van az a bizonyos kép.
Sok anyukával találkoztál, akinek a kislánya rajongód?
Z: Nem, ez a legőrültebb dolog, amit valaha tapasztaltam eddig, hogy van egy csomó elképesztő fiatal rajongóm, aranyosak és viccesek, de az anyukák őrülnek meg a legjobban. Ma este nagyon sokan vannak itt. Igen, ez a legviccesebb része. És ha van valaki, aki túl erősen szorít vagy nem akar elengedni, az valószínűleg nem fiatal rajongó, inkább anyuka vagy nagymama.
Anyukád félt téged az ilyesmiktől?
Z: Nem.
Történt egy eset, amiben egy anyuka és egy tolószék szerepelt, ugye?
Z: Igen, valószínű.
De színlelt, nem?
Z: Ó…igen…az nagyon vicces volt. Ember, az nagyon rég volt. Aláírásokat osztogattam, és volt ott egy lépcső, amin fel kellett jönnöd. Jött az anyuka tolószékben a lányával, a lány feljött aláírásért, az anyuka azt mondta, neki is kell, egyszerűen felállt, és feljött a lépcsőn. Azt mondtam: „Hát persze, amit csak akarsz.” És vagy tíz dolgot aláírtam neki, aztán lement, visszaült a tolószékbe, és elment.
Zac, te csodákat művelsz. De vigyáznod kell, lehet, hogy illedelmen akarsz viselkedni, de mégsem jól sül el a dolog a nyelvi különbségeink miatt. Voltál már párszor nálunk, gyakorlott vagy már ebben?
Z: Nem igazán. Egyszer interjút adtam, a hölgy nagyon aranyos és kedves volt, nagyon sokat nevettünk. Egyszer azt mondtam neki, hogy nagyon szimpatikus (root for = szimpatikus (amcsi), izgalom (ausztrál)). Elhallgatott, megkérdeztem, hogy jól van-e, akkor elkezdett nevetni, és rájöttem, hogy ez nagy hiba volt.
Elmagyarázta neked valaki utána a jelentésbeli különbséget?
Z: Igen, pár nappal később…
És eközben ő az egészet szétkürtölte otthon. „Zac csak rám gondol!”
Z: Egyszer biztos adják a tv-ben.
Nagyon jó voltál az Oscar Gálán is! Szerintem szép munka volt. Hugh Jackmannel és Beyonce Knowles-szal voltál egyszerre színpadon, ez lehengerlő érzés volt, nem?
Z: Az volt, de tudod, ilyenkor mindig van egy védőháló. Senki nem ronthat el semmit, mert amikor szerepelünk, mindenkiben hatalmas a feszültség. De fantasztikus volt, megtiszteltetés velük együtt szerepelni.
Izgulsz az ilyen fellépések előtt?
Z: 100%. Szerintem soha nem izgultam annyira életemben, mint az Oscar Gála előtt.
Annyira profi vagy, hogy ez egyáltalán nem látszik rajtad. Mindig nyugodt vagy és cool. Miből lehet látni, hogy tényleg nagyon izgulsz?
Z: Nem tudom, olyankor megnő az adrenalinszint. Ha fellépésről van szó, akkor pozitívvá kell változtatni azt az energiát.
Most izgulsz? Nagyon nyugodtnak és coolnak látszol.
Z: Igen, 100%. Nem tudom, mások mit csinálnak ilyenkor, , fel-le ugrálnak, dörzsölik a tenyerüket… Én csak ülök egy helyben.
Tényleg ezt csinálod? Mikor az agyad majd’ felrobban, nyugodtan üldögélsz?
Z: Készülj fel…indulj…
Csak természetesen…természetesen…
Z:…beszélgess.
A 17 Againben egy középiskolás bőrébe bújt felnőttet játszol. Majdnem középiskolás korú vagy. Ez segített vagy gátolt abban, hogy eljátszd ezt a szerepet?
Z: Akadályozott. Pozitív, hogy vicces tv műsorokban szerepelhetek, de a gimnáziumban ha szétlőnek egy gépfegyverrel, a gyerekek furán néznek rád utána. Tehát ez nem segített túlságosan. Pár pillanatig nagyon furcsa volt.
És ezeket a részeket felvetted? Én ezt csináltam volna. Elveszett pillanatok néven.
Z: Nem, nem…
OMG, ki ez?
Z: Egyszer…nem tudom hányadikban…ha jól tudom, másodikos gimnazista voltam, és a tanárom felvette egy szereplésemet a tv-ben. Valamelyik sorozatot, valószínűleg az ER-ty, amiben megöltek. És levetítette matekórán. Csak hogy az orrom alá dörgölje.
Tetszett a többieknek?
Z: Sikeres volt.
Mielőtt rátérünk a periódusos rendszerre, megnézzük, hogy ölik meg Zac-et.
Z: Pontosan.
Az ilyen öldökléseknél vigyázni kell, mert könnyen átverhetnek. Vigyáznod kell, mit mondasz, mit csinálsz, ennek fényében mondom, hogy hallottam, hogy sex-shopban voltál és ezt anyukád is megerősítette.
Z: Oké, akkor tisztázom a dolgokat.
Remélem is!
Z: 2-3 éve volt Halloweenkor, hogy elmentem egy nagy jelmezboltba. Hátul volt a felnőtt részleg, ahova gyerekeknek nem igazán szabad menni…remélem, nekem azért már igen. Szóval a felnőtt részlegben bujkáltunk, mert néhány paparazzi a boltban mászkált, álarcokat kerestünk, és akkor ez a hölgy kért velünk egy közös képet, én meg rögtön belementem. A háttérben jó pár…
Műpénisszel.
Z: Műpénisszel.
Meg cipzáros álarcokkal…
Z: Igen…
És én ezekről miért tudok? Nem kellene tudnom róluk!
Z: Nem tudom.
Miért vagyok ebben ilyen tájékozott?! Na mindegy. És mikor jelent meg?
Z: A TMZ-n jelent meg, de vagy egy évvel később. És akkor anyukám felhívott, mondta, hogy: „Zac, mit csinálsz?! Ne fényképezkedj rajongókkal sex-shopokban! Ha oda akarsz menni, intézd el diszkréten, vedd meg, amit akarsz, aztán lépj le. De ne fényképeszkedj…tudod, milyen rosszul néz ki?!”
Legközelebb vedd rá, hogy csináltasson neked egy hamis személyi igazolványt.
Z: Lehet, hogy így lesz.
Zac, kész vagy az öt villámkérdésre? Kedjük!
Mikor kicsi voltál, kinek a posztere volt a faladon.
Z: Tyra Banks.
Mi a legbizarrabb pletyka, amit magadról olvastál?
Z: Egyszer olvastam egy pletykát, miszerint szteroidokat használok. Nem tudom…nem volt olyan nagy pletyka.
Mi volt a beceneved az iskolában?
Z: Nem igazán volt, a Zac nagyon rövid. Könnyű kimondani.
Ha itt élnél, akkor Efro vagy Zacca lenne.
Fejezd be a mondatot: titokban félek a: …
Z: Ööööö…sex-shopoktól!
És végül a vizuális kérdés: mi jut eszedbe először erről a képről?
Z: Ó, wow, ez nyugtalanító…nem tudom, mi jut róla eszembe…
Az első válaszod a nyugtalanító volt, az megteszi.
Rendben, tehát 17 Again…úgy látom, a szörny egy gyereket eszik…tehát a 17 Again április 9-től Ausztráliában, április 16-tól Új-Zélandon a mozikban! Zac Efron, köszönöm szépen!

Képekért katt IDE!
Fordította: LinkLuvor.

75 megjegyzés:

Fant írta...

Nagyon jó interjú, várom türelemmel a második felét :) Gratula LL, gyors voltál és precíz :)

A tolószékes anyuka sztorija eszméletlen. Egyesek mindenre képesek :) Jó, hát néha kellenek a cselek, de ez már túlzás. Gondolom a gyerek volt a nagyobb rajongó ott is, az anyuka csak kényszerből kísérte el :)

A riporternőnek hirtelen kihagyott a légzése gondolom, mikor Z közölte vele, hogy izgatónak találta :)) De gondoljatok bele, mi van, ha nem esik le neki az akcentusbeli eltérés, akkor aztán még egy érdekes interjú kerekedett volna ki az egészből :))

Azt már látom, hogy Z következő mozis premieres megjelenése a Wolverine filmen lesz :)

Érdekes amit a védőhálóról mond. Szerintem meg pont hogy nincs semmiféle védőháló, ott vannak egymaguk, élőben, egy pillanat van, nincs ismétlésre vagy javításra lehetőség, ez nem film, nincs lehetőség újrázásra, tökéleteset kell nyújtani abban a pillanatban - és nekik ez sikerült.

Névtelen írta...

Köszi, de a teljes interjú kétszer ilyen hosszú, és kész is vagyok vele, csak elfelejtettem kilépni, mielőtt elküldtem, ezért soryy Mindenkinek:S

Érdekes, hogy eddig nem találkoztunk azzal a bizonyos interjúval. Kíváncsi lennék, miről szólt egyébként;)

Névtelen írta...

Vonzó,és félmeztelen,
na most lettem ettől én teljesen esztelen.:)
Roppantul örülök,hogy erről is van adat, nagymami már nem csak a nyugdíjas klubban matat.:)

Védőháló?!:)) De létezik,mielőtt valaki a színpadon szétesik.
Persze csak akkor lép működésbe a dolog,ha partnered is ott áll veled egy színpadon.:)Melléd áll,kisegít,kihúz a kátyúból,észrevétlen baki,pöröghet hát a show.:))

;o) írta...

Haaaliiiii!
LL csúcs vagy; ahhoz képest hogy nem ígérted mostanság, rapid gyorsasággal ment a dolog. na jól van, azért nincs minden veszve nálam sem, ez a riporternős dolog volt elveszve részben...a tolószékes megvolt (hogy milyen agyas!)és nagyon köszönöm az élményt- mert igazán jó volt!

f.é na most képzeld! Mutogatják ott ezt a félistent félmeztelenül - csoda ha kiugrik a haja alól még egy múmia is? ;o)
nagyon rendben volt itt a pasi, úgy kívülről, mint belülről.

;o) írta...

na fiatalok!
A helyzet az, hogy megnéztem az esti híreket....és micsoda hírek!
Érezni Znél a további lehetőségek szelét és ez még csak a kezdet.
Ennyi rejtélyes bevezetés után elmondom, hogy az Interjú magazin áprilisi számára gondoltam, amiből már láttam képeket a JJn.
Remélem hamarosan olvashatjuk az interjút, nézhetjük a sorozatot, sőt ha kiderül, hogy most mennyire türelmes is tudok lenni, akkor talán még a fotózás idejéről videóöszzeállítást is kaphatunk....
Vagy ennyirene legyek telhetetlen? De nézzétek meg milyen tuti a cucc! Hát ki ne vágyna belőle még több információra? hm?

Jó éjszakát!

Névtelen írta...

Bocsi, de én azt mondom, hogy innentől nem. Köszi, szép volt, jó volt, de nem. Bájos, tündérszépvirágszál, stb, de nem vagyok kíváncsi rá.
:))

Névtelen írta...

indok is van :P http://libra.galacgallery.com/zanessitisaguda/thumbnails.php?album=lastup&cat=0&page=1

Fant írta...

Ha nem, hát nem. Pedig igencsak érdekes képek születtek, nem semmi.
Azt azonban remélem, névtelen, hogy nem kevered össze a fotózás teremtette fikciót a valósággal.

Szép napot Mindenkinek!

Andi írta...

Sziasztok!
- Hát ezt Z jól bevállalta, ezek után V-től is kijárna egy ilyen...

;o) írta...

Kedves Névtelen és Mindenki, akiben rossz érzést kelttt ez a fotósorozat!

Elhiszem, hogy rajongásunk tárgyának eme új és extravagáns munkája kissé feldúlta lelki világotokat, de szerintem saját lelki békétek érdekében készüljetek fel mindenre.
Márcsak 2 dolog miatt is:
1; A HSM szériának vége részükről. A jövőben nem elképzelhetetlen, hogy fogjuk őket még közös produkcióban látni, de azért egyre inkább a saját útjukat fogják szakmailag járni - ennek nagyobb a valószínüsége.

2; Z (is) felnőtt. Komolyabb és szélesebb spektrumú projektek következnek ezek után. Szerintem mindannyian szomorúak lennénk, ha nem látnánk az ő életében további kihívást, fejlődést - hiszen az egyenlő lenne az ő nyílvánosságtól való eltűnésével, amit ugyebár a legkevésbé szorgalmaznánk.

Nincs ebben a fotósorozatban semmi olyan, ami ne történt volna meg másokkal is. Lesz ez még ciffrább is. A munka az munka, a magánélet pedig a magánélet és ezt már tőlük is sokszor hallhattuk, olvashattuk.

Legyünk büszkék, hogy ilyen felkapott, hogy ilyen sok oldaláról is megismerhetjük és legyen természetes számunkra, hogy ez a munkája. Reggel felkel, elmegy dolgozni, este pedig hazamegy, magához öleli kedvesét és megy minden tovább.....aztán kis idő elteltével felmarkolja a tiszteletdíját. Ilyen az élet! És az ő élete sokkal színesebb és sokkal lehetőségekkel telibb, mint itt közülünk bárkié (jelen pillanatban)!

Szóval nyugi. "Támogassuk" továbbra is, hiszen nagyon megérdemli.
Találkozzunk itt máskor is és beszéljük meg továbbra is az élményeket!
Én itt várok Mindenkire!

Névtelen írta...

Hali!
Ej,de piszok jó képek ezek!:))
Pankráció,várépítés,hanyatt eséssel.:))
Én nem dobálózom sárral,mert hátha visszadobnak!:))

Névtelen írta...

Mire gondolsz Andi? Meztelen hapi vagy V lengébb öltözékére? :))

Andi írta...

szia b, ami a JJ-n van képek Z-ről :)) különben tetszik :)) és V-vel is tetszene :)) mert nagyon szexi lenne egy jóképű pasival :))

Fant írta...

Látom Andi, igen vegyesek az érzéseid a képekkel kapcsolatban :) De nyugi, ez is csak meló :)

Egyébiránt, bár ez a képsorozat most megint érdekes gondolatokat szülhet, de szerintem V és Z jól szórakoznak a visszhangon ezúttal is :)

;o) abszolút egyetértek, majd a bejegyzésnél kifejtem bővebben is persze :)

Nos f.é. lehet, hogy a képek az iszapbirkózást, mint sportot hivatottak népszerűsíteni :)

Névtelen írta...

Azt gondoltam, hogy arra gondolsz :)) A
A képek jók, de melyikek nem, amiken Z van? :))
Én azt nem értem, hogy mire ez a nagy igyekezet, hogy "felnőttnek" látassák. Nem igazán érzek átmenetet a Disney-s sztár és a mostani kép-szereplő között. Gondolom ezért is kavar érzelmeket a kép.

;o) teljesen jó amit írtál, és ez az élet (munka) rendje. Fogjuk még látni filmben is hemperegni, az tuti. (lehet, hogy már a MAOW-ban is?) Mert valóban ez munka. Már a Csipkerozálos kép kapcsán is eszembe jutott, hogy kőkemény robot van a jó kép mögött :)

Andi írta...

Köszi Fant, most, hogy megnyugtattál - abszolúte rendben vagyok:))

Fant írta...

Sok itt a jó felvetés :) Nincs átmenet b, valóban, de nem is igazán tudom mi számítana átmenetnek. Abban egyetértek, hogy az átmenet hiánya kavar kis vihart.

Igen különben, akármilyen furcsán is hangzik néha, kemény munka van egy-egy jól sikerült kép mögött.

Akkor jó, Andi :)

;o) írta...

Hmmmm, szia Andi! Tikon azért már hiányoltalak ;o) Örülök, hogy itt vagy!

b persze, hogy jót írtam, mikor én írtam ;o), de komolyan, így is gondolom.
Senki sem állítja, hogy egy színésznek vagy közszereplőnek könnyebb az élete, a munkája. De neki ez ugyanolyan kihívás, mint a mieink a munkánk vagy az életünk során - csak nyílván a szintek mások.
Az igyekezet amit említettél számomra nem ennyire fekete vagy fehér.
Az "éretté" válásnak folyamatos útját járja Z szerintem. A filmjei, szerepei és egyéb munkái is dokumentum filmként szolgálnak számomra, ahogy telnek az évek. Komolyabb munka, nagyobb érdeklődés, még nagyobb megbecsülés - járja a lépcsőit a szakmának.
Nekem az is belefér ebbe a történetbe, hogy egyszer a Disneytől is el kellene szakadnia, tehát alapozni kell és minden lehetőséget ki kell aknáznia amíg fiatal, kapós és megteheti.

Névtelen írta...

Én sem tudom :) Talán nem egyből meztelen csajjal kellett volna közös képet csinálni? Eddig nagyon nem is volt csak V-vel közös képe, nem?

Andi írta...

Köszi ;o):))

Nem baj b, egyből fejest - hamarabb túl esünk ezen is:)) minek cicózni:))

Névtelen írta...

Igen, az éretté válás folyamatos útját :) de a Disney szigora után ez elég nagy fordulat :))

;o) írta...

b a fene se tudja, hogy vannak itt a szerződések. Én nem vagyok biztos benne, hogy ez akkora horderejű lenne a Disney számára negatív irányban persze. Nyílván meg is akadályozta volna. De még az is lehet, hogy a szerződése a 3 filmre volt kötve és így, hogy vége, szabadabb. De még azt is el tudom képzelni, hogy a Disneynek is csurran cseppen ezekből a munkákból.
Az a baj, hogy a Disney nekünk ma már egyenlő Mickey egérrel és átalában a gyerekekkel, pedig szerintem az ő lehetőségeik is tágulnak és a versenyszféra,ott is versenyszféra.....

;o) írta...

Jó éjszakát!

Holnap talán friss hírek mellett találkozhatunk. Ahogy látom vannak.....

Névtelen írta...

Én az érzékenyebb lelkű, tini rajongók szemszögéből gondoltam a hirtelen váltást.
És gyanítom nem a múlt héten készültek ezek a képek sem :)

Fant írta...

A Disney is többrétegű cég azért, más ágazata gyártja a meséket, más a HSM tipusú filmeket és megint más a nagy mozifilmjeit, mint a Karib-tenger sorozat. Persze alapavetően a szellemiségük ugyanaz, csak más hangsúlyokkal. Úgyhogy jogos felvetés ;o), legtöbbeknek egyenlő Mickey egérrel, pedig azért árnyaltabb a kép :)

Szerinem ha a kép készültekor volt is még élő szerződés, azért annyira nem szigorú már. Azért ilyen kép mondjuk a HSM 2 környékén elképzelhetetlen lett volna :)

Közös kép: oké b, de eddig szinte csak V-vel közös filmje - kis túlzással :)
Most az önállóan való megmutatkozás ideje jön a karierrjükben, ami helyes és logikus.

És addig ütjük a vasat amíg meleg, ezért is marad ki a cicózás :)

Jó éjt Mindenkinek!

Andi írta...

Jó éjt!

Névtelen írta...

Sziasztok!

Disney és szerződés ide,vagy oda,lezárult egy bizonyos szakasz!
Megváltozott a fontossági,illetve a megszokott sorrend.:) Ez az élet! Ezt a napok múlása hozza,és el kell fogadni.:)Fotók:jók,sőt szépek(még sötéten is)óriási a hatás.:) Ja,amúgy ma a kezem ügyébe került egy sampon&tusfürdő(HSM)-es.:) Na ez után a mostani fotó ténylegesen karikásnak minősül(ne).:)
Jó éjt!

b írta...

Én ma olyan hsm-es cuccot láttam... Csak pislogtunk :)) Szivesen feldobnám barkobára, hogy kinek milyen ötlete lenne, mit adna ki hsm-es használati tárgyként :)

Tudom bulvár, meg minden, de szalonképes. Én mosolyogtam rajta :) úriember

;o) írta...

f.é, hol láttad azt a pipere cuccot? A lányom majd megvesz érte, mé sítábor végén látta Ausztriában egy boltban, de már nem volt elég pénze rá. Segíts, hogy hol lehet ilyet beszerezni kérlek. Írunk a nyuszinak....

b nem ír mást, csak amit elé, alá, mögé, fölé gondol, de tulajdonképpen mindannyian gondolhatunk akármit. Végülis ugyan arról ír, amit itt is megvitattunk. Jó lesz az, meglátjátok!

b írta...

Persze hogy nem ír mást :) csak vicces, hogy mentegeti, hogy milyen úriember :)

Az én tárgyam nem érdekel? :(

;o) írta...

Híííííí!

Ne haragudj b a figyelmetlenségemért, persze, hgy érdekel.
Lassan összeszedjük ezeket az infókat és indulunk velük a Fábry showban.....

na mi az? mi az? mi az?

ha ma már nem olvasnám, reggel ránézek, ne felejtsd el idebiggyeszteni.

Jó éjt neked is!

U.i: Hogy úriember, az nem is vitás. De szerintem a fotós utasítása szerint történik minden. Így ha éppen mást dirigált volna, akkor azt is megcsinálja és ha az éppen meredekebb, akkor ma nem úriember, hanem talán egészen más.
De nekem Z marad így is és úgy is ;o)

Netty írta...

hm...hogy nem a melleire koncentrál. Azt nézi, amit a fotós mondott, hogy nézzen. Nah mind1. Barkoba...hmmm...mondjuk...HSM-es wc papír...xD olyat még nem láttam!:D:P

b írta...

:) Azt hiszem egyenlőre kitárgyaltuk a képet :)

Egy golyóstoll ami zenél. Mit zenél, énekel! Konkrétan a Gabriellás a Gotta Go My Own Way-t, természetesen az eredeti előadóval V-vel. És azt kell mondjam, hogy meglepően jó minőségben! Olyan, mintha egy mp3-t hallgatnál. Főleg, hogy egy gagyi kínai toll :)
A csomagolás szerint van Troy-os és Sharpay-os is. Ja és Obamás :DD Természetesen ő beszédet mond, nem énekel :)
Úgy működik, mint egy rendes golyóstoll, csak ha írni akarsz (mert bekapcsolod), akkor szól a zene is. Elképzelem, hogy a tanárok mennyire díjaznák órán :))

;o) írta...

Megáll az ész....

Olyat kellene játszanunk, hogy aki talál valami különleges portékát a HSM-mel kapcsolatban az a lehetőségei szerint lefényképezi - márcsak, hogy megmutathassuk milyen lelemények a kínai szemétgyártó ipar.....

:o)

Skacok nekem muszály mennem - nyakig ér a vasalás....

Fant írta...

17 Again ausztrál kritika postázva :)

Nos a link b, szalonképes, de az aljas kis párhuzam azért ott van benne.
Az persze mulatságos, hogy egy ilyen fotósorozat kell, hogy felkapják rá fejüket a magyarok is :)

Sampon, tusfürő, golyóstoll :)) Kész :)) Mi nem volt még? Sőt, mi nem lesz? Mert ami még nem volt, azt még tutira bevetik. Eszméletlen.
Troy-os tusfürdő, Gabriella-s sampon, eszméletlen mik vannak, komolyan mondom nem is tudnék még egy olyan filmet, vagy bármi márst mondani aminek kapcsán ennyi minden készült volna. És akármibe lefogadnám, hogy rendkívül jól is fogynak ezek a cuccok.

Azért a golyóstoll is laza :)) Ugyan órára nem feltétlenül előnyös, de azért egy felszültebb napot feldob :)) Olyan igazi kellemeset a hasznossal feeling :)

És akkor azért látom Obama kőkeményen az amcsi popkultúra részévé is válik, elnöksége mellett. Érdekes ez is, mekkora reklámértéke van az embernek. Én LL-nek megszavaznék egy ilyen golyóstollat :)

Hm, Netty, azt hiszem a HSM wc papír már csak idő kérdése :))

;o) - ez jó ötlet :) Jó vasalást :))

b írta...

Megpróbálom megmutatni nektek. Csinálok róla vidit :)

Fant írta...

Oké b, az jó lesz :))

Andi írta...

Sziasztok!
Jöttem, olvastam, mentem:)))

jó éjt!

Fant írta...

Hello Andi, jó éjt Andi! :) Jól van akkor, ha olykor csak kicsit is de majdnem mindenki megmutatta magát ma, ez a lényeg :)

xdittax írta...

Sziasztok!

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy ki hagytam az elmúlt két napot. Az az igazság, hogy attól függetlenül, hogy alig aludtam valamit az elmúlt két nap alatt, így se jutott időm arra, hogy megosszam Veletek az újdonságokat, de örülök, hogy Ti felfedezitek magatoknak, és az is jól esik, hogy megvártok, vagy hiányoltok. :)

Ma sem, sőt egészen vasárnapig nem lesz túl sok az időm. A hét elején még reménykedtem benne, hogy be fogom tudni az időmet megfelelően, de ez nem fog tudni összejönni. Most gyorsan frissítettem Rove interjúját, amit LL természetesen a végig megcsinált.

Az az igazság, hogy nem is lenne időm nekem most fordítanom a hétvégéig, de különösen örülök akkor, hogy ;o) újra megajándékoz valamivel bennünket. :)

Legyetek jók, pihenjetek sokat, én pedig igyekezni fogok! vagy legalábbis megpróbálok!

Ditta×××

Névtelen írta...

Obama-beszédes toll - OMG:)) Angolórán kéne bekapcsolni, vicces lenne, eleinte senki nem tudná, honnan jön a hang. Vagy kémián:D Hihetetlen felfordulást lehetne okozni egy ilyennel:))

Ditta, téged most a legteljesebb mértkben meg tudlak érteni...remélem, nálatok nincs ilyen dogalavina:) És köszi a fordpótlást:)

Fant írta...

Nyugodtan tedd csak a dolgod Ditta, mi várunk türelmesen rád. Hogy a viharba ne várnánk meg :)
Tarts ki, majdcsak vége lesz egyszer a zsúfolt időszaknak.
Az alvás azért férjen bele, nem jó az, ha nem vagy kipihent, a koncentráció sem a legjobb úgy, szóval ha a normálisnál kevesebbet is, de azért aludj.

LL, a ti kémiaórátokba simán beleférne :) A tanár észre sem venné :))
De angolon abszolút hasznosítható, mint alternatív tanulást segítő cucc, magnó helyett :)

b írta...

hsm toll
hsm toll
Obamás toll
Obamás toll

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nagyon gáz, de bajban vagyok és a segítségetek kellene. nekem már nincs türelmem.

cca 30x30 cm 5 szirmú virágra lenne szükségem (ne nevessetek ki, egyszerűen nem tudok rajzolni.....)
Tudtok nekem valahogy keríteni egyet? Mondjuk szerkeszteni vagy van valakinek talonban ilyen? Csak a körvonalak kellenének.

;o)

Névtelen írta...

Felejtsétek el, megoldottam....

Fant írta...

;o), bár látom már nem aktuális, de esetleg ha mégis megszorulnál, találtam neked egy képet :)

B - köszi a képeket, még nem láttam ilyet, de érdekes, tök jók végülis :)
És ha LL-nek az Obamás tollat szavaztam meg, Andinak megszavazom a Troy-osat a dala miatt :)

Amúgy eszméletlen mik vannak, komolyan. És azt nem tudjuk esetleg, hogy mennyiért vesztegetnek egy ilyen tollat?
Na nem mintha be akarnék szerezni egyet, csak érdekelne :)

Névtelen írta...

Kérdeztem ma a kolegínát, de nem tudta, mert ez egy áruminta. Pontosabban 2 :)
Bent volt ma az egyik főnök kisfia (kb 3 éves), és azzal szórakozott jó 1 órán keresztül, hogy Obamát hallgatott Gabriella kíséretében.
Ja és vicces, mert jött ma megint áruminta, toll. Na milyen? Auróra hercegnő :DD Persze ez a rajzfilmes változat. Egész jó minőségű, és a szoknyája tök jó, rózsaszín tollpinéből van.

Névtelen írta...

Egyébként egyszerűen lefénymásoltam a tollakat a fénymásolóban :)
Egyébként ilyen képekkel (hsm2) van tele a legtöbb játék, ami a tollakon van.
Nem láttok valami ellent mondást a Gabriellás képen?? :)

Fant írta...

Hm, de előbb-utóbb csak kikerül kereskedelmi forgalomba is gondolom. Vagy különben mi a cél az arumintával?
Valóban amúgy, a legtöbb cucc, amit látni lehet ezekkel a képekkel van tele. Függetlenül attól, hogy ilyen ruhákat nem hordtak a filmben :)
Szóval Auróra :)) Tippelhetünk mikor fog megjelenni az Annie Leibovitz féle fotó Aurórája valamilyen formában :)
Ne kímélj, mi az ellentmondás? :))

Névtelen írta...

Kész! Vége! Project solved....

Fant sajnos nem is lett volna jó a kép, mert nekem egy egyszerű 5 szirmú virágfej kellett volna.

Paintben végül megoldottam, összemontázoltam és megvan mind az 5 virág (akasztható kivitelben) - ez volt a lányom házi feladata...máról-holnapra.
Komolyan modnom, megáll az ész. Ha nem vagyok, akkor lecke sincs. Egy halom pénzt költöttem kartonra meg egyebekre,hogy a tavaszidíszítés meglegyen az osztálynak.

Hullák vagyunk. Aki élt és mozgott az rajzolt, vágott, ragasztott, lyukasztott. Őrület!

F.é-től nem kaptam még infót a pipere cuccokról, b tőled is kérnék infót, hogy hol lehet beszerezni ezeket a vackokat.
Lesz dolga a húsvéti nyuszinak....
Egyébként meg köszönöm az árubemutatót. Érdekes helyen dolgozol, jó csemege egy tini lánynak....

Jó éjt!
O.

U.i.: Az Interjú magazinos cuccnak még neki sem láttam. Remélem holnap már lesz egy kis szélcsend körülöttem.

Andi írta...

Sziasztok!

Köszönöm Fant azt a szavazásos cuccost :)))

Hogy mit ki nem találnak !:) Mi jöhet még ?:) Én a lábosaimat nagyon várom :))

Névtelen írta...

Nem csak a ruhára gondoltam, hanem, hogy az valszeg a 2. rész tájékán készült képek. Persze "felnőtt" fejjel már ne is nagyon legyenek ilyesmin! :)
Az ellentmondás? A ruha és a haj hossza :)

Érdekes helyen dolgozok? Csak egy játék nagyker, vannak jogdíjas (pl Walt Disney-s) cuccok is: hsm, Hannah Montana, Scooby-Doo, stb.
Van mindenféle hülyeség is, időnként szana-széjjel szórva iroda szerte :) 1-2 figura ritka béna :) Pl van komplett babagyűjtemény is ebből a ruha kollekcióból Chadostul Sharpay-ostul. Fényképezek majd. Vagy fénymásolok :D

Névtelen írta...

És mi a cél az árumintával? Gondolom a külföldiek küldik "mézes madzagnak", hogy vegyél belőle :)
Nem rég jött olyan cucc, ami hasonló, mint a kider tojás, csak nincs csokija, és a gömb nagyobb. Van Pokemonos, digimonos, verdás. A lányoknak van valami princess vagy mi, hsm, hello kitty. A hsm-be olyan van, hogy pici fénykép keret, természetesen szereplők is vannak rajta, van pici szivecskés fémdoboz, benne szivecskés fényképes mobilra való kis fityegő. Ez nagyon jó, meg a hello kitty, mert az is hasonló. De 900 Ft-ért?? Majd mutatóba fénymásolok :)

Fant írta...

Tényleg a lábos :)) Van akkor még bőven mit kitalálniuk :)) Nem lehetetlen, mint oktató-nevelő program érted, rávezetés a főzésre :))
Egy olyan toll feltétlen kijár neked :)
Arra pedig én is kíváncsi vagyok mi mindennel fognak még előrukkolni :)

Türelmesen várunk ;o), csak nyugodtan. A hf jó ha megoldódott, és te is tanultál belőle látod - virágot rajzolni :)

Kicsi más, de azért kapcsolódik félig-meddig, egy dal így estére :)

Névtelen írta...

A hapira gondolsz, mint kapcsolódás? A csajt egyébként honnan kellene ismerni? (a neve ismerős) És ez egy klip, vagy valamiből részlet?

Névtelen írta...

Huh.
Selena Gomez mostis szerepel vmi gyerekfilmben a Jetixen - valami boszorkánycsalád vagy mi. A lányok ezért is rajonganak.
A film (another cinderella story) egy létező film én úgytudom, de fogalmam sincs, hogy itthon pl játszák-e, játszották-e és ha igen milyen címen.

Fant, köszi.
Egy újabb love story.....úgy értem, hasonló kaptafa, mint a HSm

Andi írta...

Én megborzongtam :)) Szédületes és a félig-meddig feeling-je is ott volt ám :))
Köszönöm az esti dalt :))

Névtelen írta...

Köszi ;o) az infókat. A feeling ott volt :) És hát gyakorlott versenyző a srác, a hsm1-t végig koncertezte V-vel :)

Fant írta...

Érdekes, hogy a 2. rész képeivel van a legtöbb cucc, holott a 3. volt mozifilm. Bár valószínűleg annyira fel volt futtatva a reklám, mire jött a mozifilm, hogy ennyi is elég volt. Meg lehet, hogy a második után volt a robbanás-szerű népszerűségnövekedés, ugye a brutális nézettségi adat a premieren és úgy lehettek vele, hogy na ezt meglovagolva nyomnak ki egy csomó terméket :)
Őrület mennyi minden van, várom a további képeket :)

Igen a srác a kapcsolódás. A csaj szerintem szintén Disney színésznő odaát. Nem tudom potosan mi ez, szerintem egy sorozat lehet, de csak tippelek :)

Fant írta...

Nos, látom sikert aratott a dal, örülök neki :)
Kaptafának lehet, hogy kaptafa, de egyrészt tolerálható, mert mégiscsak Disney csatorna, másrészt érthető, hiszen a HSM kijelölte az utat a siker felé.
Közben látom akkor ;o)-tól meg is kaptuk a felvilágosítást, köszi az infókat.
Hangulatos dal és jelenet szerintem is :)

Andi írta...

Jó éjt!

Fant írta...

Jó reggelt! Napindító Szépség itt és itt! :)
És ha a szélvédő mögé néztek, láthatjátok, hogy duplán nyertünk a képekkel :)

Szép napot Mindenkinek!

Névtelen írta...

Hali!

Ó,o;) bocsika,de most benyögöm végre
az általam látott pipere cucc fellelhetőségét(remélem megtalálható lesz számodra is)!:))
Öt betűs hipermarket.:) Betűi pirosak.:) Itt a HSM-is számít!:))

Névtelen írta...

Sziasztok!
Egyszerűen hihetetlen...a dalt, amit hallgattatok este, tegnapelőtt fedeztem fel, és tegnap én is azt hallgattam:)
Magáról a filmről annyit tudok, hogy egy modern Hamupipőke-történet, amiben a tánc játszik főszerepet. Joey (Drew) és Mary (Selena) egy farsangszerű eseményen táncoltak együtt, így titokban maradt a csaj kiléte. Titokban elmegy a nővérei (?) táncóráira és szerelmes lesz Joey-ba. Az eddig látott vidik alapján ennyit mondhatok...de szerintem érdemes megnézni, talán jobb, mint a Rocktábor, az nekem annyira nem jött be. De ez is kaptafa, a Disney újabb love storyja...hiába, a HSM hatása:)
Sztem itthon még nem játszották, magyar címet nem látok sehol.

Netty írta...

Nekem megvan az Another Cinderella Story. Nekem tetszett. Ezerszer jobb, mint a Rocktábor. Magyarul szerintem nincs.

Fant írta...

Nos én már le is töltöttem a filmet, nagyon kíváncsi vagyok rá, én is azt tudom mondani, amit eddig láttam belőle az tetszik, tehetséges színészek jó hanggal, jó mozgással, némi szinte kötelező túljátszás a negatív szereplők részéről, de az eddigi pár részlet tetszik.

Ha van rá igény, adhatok linket a letöltéshez, van rapidos, meg torrentes, utóbbival egy gáz van, hogy svéd felirat van rajta :) De a rapid elvileg tökéletes, magyar felirattal. Úgyhogy ha kell, linkelem :)

A Rocktábort kiáltották ki a bemutatásakor a HSM utódjának, hát nagyon harmatos megeresztés szerintem is. Van benne pár jó momentum, de amúgy felejthető.

És hát HSM hatás :) Azért ha a történetekben elbújtatott számokat is figyelitek, akkor tudjátok, hogy nem véletlen a dolog :) Értehető, hogy arra akar hasonlítani minden film, kíváncsian várom melyik teremt legközelebb akár csak hasonló kultuszt :)

b írta...

Hali :)

Fant engem érdekelne a link, de a rapidos, mert a torrenttel sosem boldogultam.

A Rocktábor szerintem nagyon vacak lett, persze értem, hogy nem akartak annyira love storit a Jb-s fickóval.

Fant írta...

Akkor adom a rapidos linkeket:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

A végén a jelszó: www.warezrocker.net

Felirat a filmhez itt van.

A Jonas testvéreknek most van mozikban egy 3D koncertfilmjük talán, nos igazán mérsékelten sikeres, finoman szólva. Szóval érdekes azért, hogy mindent és mindenkit nem lehet átültetni a mozira :)

b írta...

Köszi, már töltöm is :)
Ha megnéztem fárasztalak majd vele titeket :)

Névtelen írta...

Most az egyszer én is letöltésre adom a fejem, ha már máshogy nem tudom megszerezni...aztán segítetek, mivel milyen kiterjesztésbe kell konverálni?

Fant írta...

Persze, hogy segítünk. Min akarod lejátszani? Ha asztali dvd lejátszón, vagy házimozin, ami nem olvassa az avit, akkor dvd-be kell konvertálnod. Ha kell, adok hozzá programot is.
De ha csak a gépen akarod megnézni, akkor kicsomagolod és már nézed is :)

Egyébént az 5. számú csomagra figyeljetek, mert én kb háromszor töltöttem le, mire rendesen lejött, a többi csomag simán jött :)

Névtelen írta...

Öööö...asszem gépen nézem, lusta vagyok még dvd-írót is telepíteni:)
Az elsőt már le is szedtem, mindjárt csekkolom. Mindig negyed órát kell várni a letöltések között? Ingázhatok a géphez a szobámból akkor:D

b írta...

Ige sajnos :((

Fant írta...

Csak egyben tudjátok megnézni :)

Milyen a netetek? Modemmel működik? Kérdezzétek csak Andit, ő nagymestere a cseleknek a modemmel :)

Lényeg: ha modemes a net, akkor ki kell kapcsolni a modemet, majd vissza és már le is telt a várakozási idő :)
Tehát modem kikapcsolása, majd vissza, kicsit várni kell, amíg magához tér a rendszer és mehet is a következő csomag.

Andi írta...

A cselek nagymestere mégis csak te vagy...én csak véghezviszem...:))