2009. márc. 8.

Amit tudok a nőkről...

Az első szerelmem Tyra Banks volt. Volt róla egy hatalmas poszterem a falamon Kaliforniában, a híres lila bikinijében. De egész életemben nőkkel voltam körülvéve és én mindig igazán jól éreztem maguk velük.

Ami igaz, az igaz: Zac Efron ezen írása még 2007-ből való, de mégis mi lehetne ennél alkalmasabb egy ilyen napra, mint a mai? :) Ezúton is kívánok Minden Kedves Nőnemű Olvasómnak boldog, szép napot! :)

Valószínűleg több időt töltöttem az édesanyámmal, mint ami egészséges. Nagyon szigorú volt. Mindig meggyőződött arról, hogy az igazat mondom, hogy az iskolára koncentrálok és jó jegyeket kapok. Támogató volt, de soha nem hagyott lazítani - ezért mindig hálás leszek neki. Később, amikor elkezdtem színészkedni, ő volt a fő támogatóm. Ő volt az oka, hogy belevágtam a színészkedésbe - ő cipelt vissza és vitt Los Angeles-be meghallgatásokra. És amikor néha arra gondoltam, föladom, ő mindig ott volt.

Női tanáraim is óriási befolyással voltak rám az életemben. Szerettem megismerkedni velük. Mindig könnyebb volt számomra velük barátkozni, mint a férfi tanáraimmal. Általában egyszerűen csak megnevettettem őket. Hogy flörtölős típus voltam-e? Nos, kényelmesen éreztem magam a nők körül. Tudtam velük beszélgetni és ezt soha nem találtam bonyolultnak. Úgy értem, tudom, hogy néhány srác igazán nem tud beszélgetni a lányokkal.

Női tinédzser rajongóim elérik, hogy fiatalnak érezzem magam és kihozzák belőlem a gyereket. De úgy értem, nem is olyan régen még én is abban a korban voltam és semmiféleképpen nem érzem magam fölöttük vagy távol tőlük. Ők a tudatosság egy különböző típusai. Tudod, a fiatal lányoknak nem szükséges tudniuk, hogyan készül egy film. Szeretem ezt a fajta ártatlanságot, ez akkora öröm. Őszintén izgatottak a filmekkel kapcsolatban - senki nem tud izgatottabb lenni, mint a tinilányok. Meglehetősen bosszús vagyok, hogy nekem már nincs meg ez a fajta ártatlanságom.

Olyan gyerek voltam, hogyha láttam egy filmet és tetszett, mentem és megnéztem kétszer, háromszor, tízszer és utána, természetesen megvettem DVD-n. Julie Andrews A muzsika hangjában nagyon fontos volt nekem. A Hamupipőkét is szerettem. Amikor fiatalabb voltam, ők hatalmasak voltam számomra.

Azt hiszem, egyrészről vicces arról gondolkodni, hogy a "csillagocska" társaim bajba kerülnek. Az egész Hollywood-i "rossz fiú" dolog megszűnt, és most ezeket a vad lányokat kaptuk helyette. De ők sokkal mélyebben állnak a celebrity oldalon, mint én. Élvezik, hogy heti magazinokban és hasonlóakban szerepelnek. És ez az, amilyen én nem akarok lenni. Van egy helyes választóvonal a híresség és a színész között, és úgy hiszem, ezek közül a hölgyek közül néhányan igazán tehetségesek. De itt tényleg csak a bulizásról van szó, és ez már egy kicsit túl sok.

Az egész paparazzi dolog egy kicsit kényelmetlen érzetet ad. Tudod, lefényképeznek vasárnap, ahogy veszel egy doboz tejet a boltban. De sajnos, nincs módja, hogy megszabadulhass tőlük. Amikor ott van egy fényképész, szó szerint nem beszélhetsz, csak mosolyoghatsz. Ha beszélsz, mindent amit mondasz, fölhasználnak ellened. Néha sajnálom az olyan embereket, mint Paris, aki örökké reflektorfényben él.

Véleményem szerint különböző személyiségtípusai vannak egyaránt a férfiaknak és a nőknek, és nincsenek alapvető különbségek, amikkel szétválaszthatod őket. Úgy értem, technikailag az egyetlen különbség a férfiak és a nők között egy X és Y kromoszóma. Szerintem mindent összevetve, meglehetősen hasonlóak vagyunk. Habár, azt hiszem, a nőknek jobb jártasságuk van.

Voltak olyan dolgok az életemben, amiket az anyukám mindig megtehetett, de az apukám még a közelökbe se mehetett. Mint például a velem való beszélgetés, egy nagyon személyes módon. Úgy értem, mindig tudok beszélgetni a fiú barátaimmal is, de az más. Lehetsz "igazi" a pasikkal, de nem igazán érzelmes. A nők jók abban, hogy ott legyenek neked.

Fiú vagyok, de nem félek a sírástól - nem mindig, de amikor egy filmet nézek, néha ejtek könnyeket. Különösen a Moulin Rouge-nál.

22 megjegyzés:

Fant írta...

Noshát akkor, engedjétek meg, hogy így jelképesen, köszöntselek Benneteket: Isten éltessen minden kedves Hölgyet itt Nőnap alkalmából!

Andi írta...

Köszönet érte..:)

;o) írta...

Jó reggelt! Hm. Vagy inkább már jó napot? Remélem minden nő olyan kiváltságban részesül, mint én....Szent heverd el napja van ma, tele kényeztetéssel - meg is lehet szokni ezt.

Z pedig nagyon nagy igazságokat mondott anno, fiatal kora ellenére is.
Mivel nem csak nő, hanem anya is vagyok, így különösen a szívemhez szóltak a szavai; minden esetre mosolyogtató volt az X és Y kromoszóma egyszerű megemlítése, amikor jól tudjuk, hogy mekkora "galibára" képesek ;o)

Ditta, azt hiszem ettől kedvesebb bejegyzést nem is találhattál volna a mai egyedinek mondható napra.

Fant neked is köszike!

Jó pihenést még a hátralévő hétvégére!

heno írta...

Sziasztok láttátok Vanessa tgnap a 27-dik lett aki nem látta a viván egnap nézze ma 11 -kor érdemes

Névtelen írta...

én is láttam és nézem is,csoda mert a VIVA még soha nem adta le V számát

Névtelen írta...

Valaki tudja esetleg, hogy Vanessa Zac-kel tart-e a promóciós út (17 Again) során?

b írta...

Fant köszönöm én is :)
És az erre járó Zoltánoknak is kívánok boldog névnapot :))

Micsoda viharok voltak itt (értem ezt a többi bejegyzésre). Szokás szerint nem értek semmit, de ez így van jól!

LL a fodok szuperek, de ezt úgy is tudod :D

Ditta nagyon alkalomhoz illőt kaptál elő a spájzodból :)))
Bár nekem néhány részlete kicsit kínai. És nem csak ennek, hanem az Elle-s cikknek is, ami nagyon nem is tetszik, és jó kedvem sem lett tőle. De 1 nagy pozitívuma van a cikkírónak, nem részletezte a magánéletét :)

xdittax írta...

Hmm, örülök, ha egy kicsit hozzátettem női társaim remélhetőleg nagyon laza és vidám napjához, és köszönöm fiunknak is a köszöntést! :)

Igazából sietnem kellett ezzel a fordítással, mert bár már régebben rátaláltam erre a scan-re, természetesen az utolsó pillanatokra hagytam a vele való munkát, szóval b, ha van benne valami, amit nem igazán értesz, csak szólj, és kérlek ne haragudj, ha nem lett túl érthető a fordítás.

Amit viszont ;o) írt róla, azzal maximálisan egyetértek! :)

Akkor annak szintén nagyon örülök, hogy Vanessa végre itt is megérkezett, jó hallani, és egyszer szívesen én is szembe találnám magam vele a tévében.

És hogy találkozhatunk-e Vele is a 17-hez tartozó premiereken, ki tudhatná? Úgy gondolom, azzal biztosan számolhatunk, hogy a LA-i premieren megmutatja magát, sőt, de hogy végi utazza-e a "túrnét". Volt már rá példa másoknál, de akárhogy is fog majd alakulni, nem lesz baj. :)

További kellemes estét: Ditta×××

Netty írta...

Én tegnap találtam szembe magam Zachy-vel a mozivásznon. Nagyban ülök a moziban, várom, hogy elkezdődjön a film és nézem a előzeteseket. És akkor hirtelen, bumm: elkezdődött a 17 Again előzetese. Wow..úgy látszik ez a film is tényleg elért hozzánk! :D

b írta...

Ditta nem a forddal van a baj, hanem velem. Amit ;o) írt, az is megerősített benne. Az Elle-s cikkel is hasonlóan vagyok.
Az lejött, hogy az anyjával nagyon jó kapcsolata van, és ezért is a női nemhez másképp viszonyul. (Biztos ezért is sikerült Leslie Mann-t is levennie a lábáról :)) )Ha ez tényleg így van, és minden úgy igaz, ahogy leírták , a mellette élő nő (jelen esetben V) irigylésre méltó helyen van/lesz :)) És tetszik, hogy ezt az egészet vállalja is. Klasz hapi, klassz ember :)

Fant írta...

Mese postázva a mesekönyv szerkesztőjének :)

Jó ez a cikk, a fordítás nemkülönben, pont passzol az alkalomhoz. A fiatalember nem semmi, az adottságaihoz felér a stílusa és a nézete.
Én azt hiszem, b, hogy V és Z egymással igen szerencsések, szóval oda-vissza igaz a megállapítás, hogy irigylésre méltó helyzetben van a másik :)
A két cikket pedig én szimpatikusnak találom, nem a megszokott sablon, érdekes kérdések, szokatlan válaszokkal - kell az ilyesmi. :)

Fant írta...

Hm, Netty, tegnap én is vártam a Watchmen előtt, hátha lesz a 17 Again előzetese, nos nem jött össze nekem :)
De az jó, ha te láttad, majdcsak eljön a május közepe már :)

Szóval a Viva is felkapta V-t hirtelenjében - nos, kicsit későn kapcsoltak, de maga a tény örvendetes.

b írta...

Fant teljesen igazad van. Pont az a bajom, hogy 2 nagyon jó cikk, jó válaszokkal, még is nagyon rossz kedvem lett tőle. Főleg az Elle-től.
Amit próbáltam fogalmazni, azt kicsit Z-től elvonatkoztatva is gondoltam :)
De az igaz, hogy mindketten irigylésre méltó helyzetben vannak, és itt azt hiszem te is az emberi oldalára gondolsz :)

b írta...

nőnapra egy kis kedvesség :)

Fant írta...

Hogy is mondjam - nem kell mindíg, mindent továbbgondolni, tekintsd úgy, hogy itt egy színész, akit kedvelsz, tisztelsz, és lám milyen jó gondolatai vannak, a tehetsége mellett, és remek emberek veszik körül, ez vidámságra ad okot, nem rosszkedvre :) Nem kell mindíg elvonatkoztatni :)
Igen, az emberi oldalára gondoltam, két nagyon jó gondolkodású, teljesen normális ember, mindenféle alűröktől mentesek.

Szóval: Ne legyen itt senki depressziós, pláne Nőnapon ne, meg kell keresni a pozitív dolgokat az életben és azokra koncentrálni :)

Hegyi beszéd vége :)

Névtelen írta...

Sziasztok!:)

Ditta köszönöm a bejegyzést én is!:)
Örökbecsű dolgok olvashatóak benne.:)
Tulajdon képen a lényege tömören az,hogy a Férfi dolgait mindig egy(vagy több) Nő tartja kézben,és észben!:))

Vanessát én is láttam,és hallottam,no meg az eljegyzéses rész!:))

Fant írta...

Á, Wolverine :) Érdekes egyébként, a fizikuma igencsak jó volt már az első X-men filmben is.
Látom megkedvelted Jackman-t, b :))
Hatalmas tehetség az ember, végre leesik a magyaroknak is :) Jó volt az Ausztráliában is, az X-men-ben is, pedig ezek igencsak eltérő jellegű filmek.
Kíváncsi vagyok ki lehet utánna az Oscar gála házigazdája, olyan magasra tette a lécet, hogy szerintem csak ő maga képes átugrani.

b írta...

Köszi Fant, kellett a hegyi beszéded :) Nem gondoltam én tovább semmit, hidd el :) Kicsit merengtem magamon, és rájöttem, hogy névtelen csinálta az alapot a rosszkedvemnek, amit valamiért az Elle-s cikk csak mélyített. De majd rájövök, mi nem tetszett a cikkben, most hess, téma lezárva :))

Milyen Vanessa?? Megint lemaradtam valamiről? :S

HJ eddig is szimpi volt nekem, bár az X-ment nem láttam :)

b írta...

F.é. az igazság és a pont nálad van :D

Fant írta...

Vanessa-val kapcsolatban: azt emlegették a többiek, b, hogy a Viva Chart Show-ban a toplistán a 27. lett az egyik klippje - gondolom a legújabb :) Illetve f.é. még azt is megemlítette, hogy az eljegyzéses pletyka is elhangzott ott :)

Szóval X-Men kimaradt neked :) Pedig három része is van ám :) És mindháromban Jackman karaktere a központi figura :)

;o) írta...

b remélem estére a jókedved is felébredt végre. Nekem igazán jól sikerült a mai napom (is)- szerintem a világ legjobbbb férje az enyém (és itt most elnézést kérek a jelenlévőktől, akiknek apukájuk, férjük, vőlegényük, barátjuk, fiuk van- az elfogultságért).
No nem egy Hugh Jackman testű - de majdnem, viszont a legfigyelmesebb és legkedvesebb és legimádnivalóbb a világon!
b köszi a linket - mindjárt bele is lapoztam újra az Ausztrália kockáiba.

b írta...

Kedv javulóban :)
És ;o) nem baj, ha azt gondolod :) De én sem panaszkodhatom :DD

Aha. Szóval pletyka szinten elhangzott.
X-men kimaradt, pedig azt hiszem eredetiben van meg, mert a családnak tetszett :)
És köszönöm a felvilágosítást!