2009. márc. 16.

Ausztrál kikapcs

A '17 Again' című romantikus, családi vígjáték világpremierét jól tudjuk, Sydney-ben tartották március 11-én. A következő napokban adott néhány interjút a film promóciója keretében a főszereplő fiatal gyerek, de természetesen akadt némi szabadideje, amit kedvére használhatott fel. :)

Így Zachary Efron a díszbemutató utáni másnapon, március 12-én egy koncertet élvezett végig. A country zene egyik legfiatalabb és egyben legnépszerűbb képviselője, Taylor Swift koncertjére látogatott el, ugyanis a 19 éves énekesnő jelenleg Ausztráliában koncertezik. És ha már előtte nap ő támogatta Zachy-t a filmbemuatón, másnap este Zac jelent meg Taylor koncertjén, amit The Factory Színház-ban tartottak.

Egy JJJ olvasó, Elle írta meg, hogy fölfedezte vélni a híres színészt a közönség soraiban!

Taylor lenyűgöző munkát végzett, de gondoltam, szeretnétek tudni, hogy Zac megjelent a show-n és megnézte a koncertet a színpad széléről. Mutogattam és integettem neki, de ő megrázta a fejét és elbújt a függöny mögött, szerintem kerülni akarta feltűnést.

Ehhez kétség sem fér. Másnap ugyanis, március 13-én, pénteken ugyanezt akarta tenni a Hisense Arénában, már Melbourne-ben. Zac az ausztrál kosárlabda bajnokság nagy fináléját nézte végig, és ezt is egy szemfüles JJJ olvasó, Beckiie szúrta ki, és örökített meg.

Kapucnija alá bújt és próbált nem nagy feltűnést kelteni, amíg nem mutatták a nagy képernyőn. Fél időnél a rajongók csak úgy rajzottak felé, de a biztonsági őrök nyilvánvalóak voltak. Beszélt néhány fiatal rajongóval és már a meccs vége előtt távozott, ahol a South Dragons legyőzte a Melbourne Tigers-t.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó ez a bejegyzés! :D
Am. azért írok, h majd megtennétek, h lefordítjátok azt a vidit, ami márc. 15-én készült a Rover show-ban, vagy hol... ? xD
Itt a link: http://www.youtube.com/watch?v=KphJ0koVL98
(Bár én is hülye vagyok, mert gondolom tudtok róla... XD)

Névtelen írta...

Hahó!:)
Tényleg jó a sztori.:)
Kedves Sára üdvözlet a klubban!:)))
Puszi.:))

Juhééé!:)

Névtelen írta...

Sára, kész a ford, postáztam a Szerknek:)

Fant írta...

Szia Sára! A videó le lesz fordítva, LL által, úgyhogy a következő napokban gyere gyakran erre és láthatod majd mi a helyzet vele :)

Az a videó különben megvan németül, de nagyon hiányos, úgyhogy nem akarok belekontárkodni.

A bejegyzéshez: nos, azért nem lehet egy kényelmes helyzet, hogy nem tud végignézni egy kosármeccset , vagy egy koncertet sem feltűnés nélkül.
Na persze a pozitívabb oldaláról megközelítve az is igaz, hogy elképesztő, hogy Ausztráliában is ugyanolyan hisztéria övezi őt, mint Amerikában - mondjuk ezt már tudjuk néhány hónapja, de a helyzet változatlan :)

Fant írta...

LL, ez aztán igen :)) Mikor tegnap azt írtad, hogy nem tudod mikor tudod lefordítani, igazán nem gondoltam, hogy csak abban vagy bizonytalan, hogy még az este megcsinálod, vagy "csúszik" ma délutánra :)))

xdittax írta...

Sziasztok!

Édesek vagytok! :)
LL pedig eszméletlenül gyors!
És ennek végeredménye máris olvasható, látható és élvezhető a legfrissebb bejegyzésben, hála Neki! :)

Egyébként igazad van Fant. ;) de ilyenkor mindig azon gondolkozok el, hogy a körülöttük ülőkön, jelenesetben egyes számba, akik a közvetlen közelében ülnek, soha nem látszik, hogy leesett volna nekik, ki ül előttük, mellettük stb., nem? És ez tök mókás. Bár Zacéket sajnálom, jól tudom, hogy eleinte én se bírnék magammal... ;)

Fant írta...

Igaz Ditta, érdekes felvetés, de jogos teljesen. Vicces, hogy a kivetítőre kell kitegyék, hogy leessen a nézőknek, hogy ja, jé, tényleg, itt van, nahát, hű.
Azért el tudom képzelni, mit gondol ilyenkor Z magában, teljes nyugalom a meccs nagyrészében, egyszercsak meglátja magát a kivetítőn onnantól vége a nyuginak. Biztos hálás a szervezőknek :))
Úgyhogy érdekes. Ugyanakkor nehéz elképzelni, hogy ha mondjuk mellette ülünk, nem ismerünk rá, de mikor megmutatják a képernyőn, egyből kitör belőlünk az ováció...

Nem is kell bírnod magaddal, csak szerintem, ha egyszer hasonló eset lenne, még a hiszéria kitörése előtt mennénk oda hozzá :)

Névtelen írta...

Neki is balszerencsés volt a péntek 13 ezek szerint.
Az elképzelhetetlen, hogy nem ismernénk fel szerintem...a nyugton maradásban én sem vagyok biztos.

Az esti ford sajna még mindig esélytelen:(...és gondoltam, még ma megcsinálom, mert a hét vége felé egyre nagyobb kínzások várhatók a suliban, jövő hét keddel bezárólag.

Fant írta...

LL, mondanom sem kell, hogy maximálisan jó és örülök, hogy ilyen gyors voltál. Így érjenek meglepetések mindíg :)
Kitartás a kínzásokhoz, majdcsak megunják a tanárok.

Szerintem is elképzelhetetlen, egyértelműen, nem lenne szükségünk a kivetítőre. A hidegvér elmaradása érthető és tolerálható :)

;o) írta...

LL én nem tudom mi a frász van a sulikban, de az én gyerekeimet is mintha tilóba küldenék.

Nyavajognak hogy egész héten témazárókat írnak, meg ilyen-olyan felkészülésre van szükség.

Már nem is tudom hogy a 3. osztályos vagy a 6. osztályos témába fásulok bele jobban.

Neked is csak azt mondhatom, amit nekik: kitartás, gyorsan elmegy ez a hét is és mivel minden az okos fejedben van, így nem kell sokat tipródnod rajta. Bízz magadban!

Én mindig azt mondom nekik, hogy nem vagyok maximalista - ha a legroszabb jegy amit elér a 4-es, akkor már boldog vagyok....