2009. márc. 20.

Zanessa candidok

Hmmm, ahogy most felém most épp sűrűn hull a havas eső, kimondottan vágyakozok a napos, derűs, tiszta napokra. És ezeket a szavakat nyugodtan másra is átvetíthetitek, csak kérlek, ne nagyon haragudjatok meg rám. *szégyenlősmosoly*

De hogy legalább az itteni életet felfrissítsem, hoztam Nektek napsütéses, friss, helyes képeket.

Témájuk pedig, nem más, mint Zanessa, tankolás(amit Vani végzett el). Időpontjuk pedig a csütörtök délután(március 19.) A pár ezután a Carl’s Jr nevezetű étkezdénél is felbukkant, imádnivalóan, stílusosan. És ezt nem csak Vanessa gyönyörű hajára értem, hanem Efronéra is. ;)


Mindez, csak úgy lehetett lehetséges, hogy Zac Efron előtte jó pár nappal, március 17-én visszatért Los Angeles városába Ausztráliából, ahol kevesebb, mint egy hónapon belül megjelenő új filmjét, a '17 Again'-t reklámozta.

Mr. Szívdöglesztő hamarosan egyébként újabb utazásra adja a fejét, hozzánk közelebb jön, és Londonba repül, ez már csak napok kérdése. De előtte még tesz egy "megjelenést"(a hangját fogja kölcsönözni elvileg(?)) a holnap műsorra kerülő Ant and Dec's Saturday Night Takeaway-ben.

A show 9. évadja fog a holnapi adással befejeződni, amelyben Zac mellett az énekesnő Lily Allen új single-jét, a 'Not Fair' című dalát is előadja majd a stúdióban.

Az utolsó részt is a megszokott brit duó, Ant és Dec fogja levezényelni. De világos, hogy nekünk nem ezért lesz érdekes! ;)

Forrás: JJJ; TV.Com.

76 megjegyzés:

Fant írta...

Mintha ezt a haragvós témát már lezongoráztuk volna Ditta :)) Miért haragudnánk - tegnap még úgy volt, hogy vasárnapig nem látunk téged, erre már ma itt vagy :)

A tankolós képeken Vanessa egyszerűen gyönyörű, lélegzetelállító :)) Nincsenek is jó jelzők :))
Persze jelzőket még akkor sem találnék, ha a link funkcionálna ;)

Z haja pedig rendben van újra, csak hazaérkezett na, látszik a hatás :)

Névtelen írta...

Fant, neked megint teljességgel igazad van. Nagyon dögös a csaj, dehát hogyne lenne az....működik a kölcsönhatás közöttük. Mindketten ott vannak a szeren....de azért valami hibádzik a képen nekem:
az ÚRIember

Névtelen írta...

Szia Ditta - örülök, hogy hallottam felőled.
Már kerestelek...
Vigyázz magadra, aztán a többi jön magától.
Jól csinálod....

heno írta...

ha már itt tartunk
http://x17video.com/celebrity_video/zac_efron/zac_efron_and_vanessa_hudgens_3.php

Névtelen írta...

Helló!

Na ezt vártam,és így már rendben is vagyunk!:)Köszi Ades!!:)
A csajszi valóban ott van.:) Szép,ügyes,tehetséges,és még tankolni is tud.:)) A nadrágja láttán,talán még kereket is Ő cserélt a verdán.:) Az viszont bántotta a szemem,amit o;) is felfedezni vélt a képeken!:)

Fant írta...

Jó a videó, köszi Ades :)
;o), f.é., mi a gond a képekkel? Én nem talátam semmi kivetnivalót - vagy én túlságosan leragtam V-nél? :)
Avassatok be, mit fedeztetek fel :)

xdittax írta...

Jóvanna, de nem bírtam ellenállni...idelopakodtam a géphez(mint most is), és gyorsan sietősen megírtam, hogy ne hanyagoljalak el Titeket. Erre még hibáztam is, de már kijavítottam. :)

Vanessa szépségében totál egyetértünk akkor, és igazából Zac "vétkében" is. Bár sose tudjuk, hogyan zajlottak a dolgok. lehet, hogy fogadtak valamiben előtte, és Van vesztett. :) Vagy V külön kérése volt, hogy bebizonyíthassa, Ő is ért a dologhoz. Persze ez így furcsán mutatja a szitut a világnak, de sose tudjuk, mi bújhat meg mögötte, nem igaz?:)

Puszi Nektek, és ha jól alakulnak a dolgok, szombat este már idejöhetek.

Addig is a legszebbeket: Ditta×××

Névtelen írta...

Ez így van Ditta.
Ha nagyon akarom van mindenre magyarázat - de azért látni, hogy a hölgy "melózik", míg a kedvese az autóban "bujócskát játszik"....nos ez kicsit azért mégis ellentmond mindenféle etikett szabálynak és "gyerekszobának" amit annak idején megtanultunk.

Na és hogy mindez Fant neked természetes és nem szembetűnő.... ;o)
Na abból a fagyikehelyből akkor most vegyem vissza az esernyőt?????

Fant írta...

Ó, én örülök a lopakodásnak, tudod :) Biztos, hogy jól alakulnak majd a dolgok, csak ügyesen!

Értem már, mi a nagy problémátok :)) A kombinatív gondolkodás csúcsai vagytok :))
Lehet ám, hogy V kifejezetten ragaszkodott ahhoz, hogy ő tankoljon és Z bármennyire is erősködött, V nem hagyta magát :)
Ráadásul Ditta teóriája is nagyon jó, úgyhogy lehetőségek zöme van :)
A videó láttán, pedig elégedetten csenttinthettek :)
Különben melyikük autójával voltak, ezt nem tudjuk véletlenül? :)

Névtelen írta...

Miután Vnek van cabriója.....

Fant írta...

Esernyő marad ;o)! :) Értem én már mire céloztok, de felesleges túlkombinálni a dolgokat, ez most így jött ki és kész, én nem pörgetem ezen magam.
Amúgy még az is lehet, hogy mivel (akkor ezek szerint) V autójával voltak, így ő ragszkodott hozzá, hogy a sajátját ő tankolja.
Annyi verzió lehetséges. Akár az is, hogy szeret tankolni, vagy csak ki akart nyújtózni kicsit.

A konkrét esetben álltam csak értetlenül a reakciótok előtt, de csak a képek hatása miatt :)

b írta...

Semmi nincs abban, hogy V tankolt. Én is hányszor megtettem (pedig nem is enyém az autó), és nem is vagyok elnyomott a családban :) Kedve volt hozzá, és ennyi. Lehet, hogy Z fáradt volt, és cserébe azért, hogy vezetett V helyett, ő megtankolt neki, mert kedves akart lenni hozzá :)

Névtelen írta...

Jaj, na ne vicceljünk már gyerekek!

Most akkor ki kombinál, ha már ezt a szót használod Fant?

Nem kombinál itt senki.

Én is magam tankolom az autómat, és a-z-ig mindent én csnálok körülötte.

Ettől még ezen a képen azt láttuk amit láttunk és nem gondolt szerointem se f.é sem én semmit a kép mögé. Egyszerűen csak ez látszik és kész.
Nem kerestünk magyarázatot, nem jelentettük az erkölcsredészetnek - csak megjegyeztünk valamit.

Ne csináljátok már a ciriburit kérlek.

Csinálom a sztori fordítást, nekem ehhez kiegyensúlyozott háttér kell

Fant írta...

Nincs ebből semmi probléma ;o), nektek szemet szúrt, nekem nem, ennyi az egész. De nem gond, úgyhogy ha a kiegyensúlyozott háttér rajtam múlik akkor megnyugodhatsz :) Nyugi :) Jó munkát a fordhoz :)

Tessék, újabb magyarázat is van, most b-től, a lehetőségek tárháza végtelen :))

Na, még jó, hogy a varázsszőnyegbe nem kell tankolni :))

b írta...

:)) Ez jóóó :))
;o) én izgatottan várom, szóval a nyugodt háttér érdekében bármit megteszek :))

Névtelen írta...

Azt a betyárját,mi van itt!!?:))
Részemről a kép lereagálva,no komment!:))

o;)mélységes!:)

Fant írta...

Nincs gáz, kitankoltuk magunkat :)

Egy a lényeg: a kocsi kapott enni, gurulhattak tovább :))
A meséhez ez is muníciót adott legalább :)

Névtelen írta...

Szóval gyufázhatok nyugodtan!:))
A képeket nézegetve nekem is dollár-os kedvem lett ismét.:)) Bugi van tőle a lábamban.:)

Andi írta...

Sziasztok!

Júúúúúj, és ebbe még csak benne se vagyok......:)))

Névtelen írta...

Nem mondjátok, hogy ezen vitatkoztatok annyit...ezer oka lehet, hogy V tankolt, felesleges feszegetni a témát szerintem. Sokkal szembetűnőbb V lenyűgöző stílusa:))

;o) - jó munkát:)) Várom azt is, meg a szőnyeges történetet is:))
Mára léptem, jóccakát Mindenkinek!

Fant írta...

Hello Andi :)) Nyugodtan mondd csak a véleményed :))

Most én csak lazábban akartam lereagálni a dolgokat különben. :) Persze, lehet, hogy a látszat mást mutat, de ez volt a terv :))

LL - ugyehogy?! :)) Ezúttal te voltál találó :)

Névtelen írta...

Ha-ha,az jutott eszembe,hogy LL várja a szőnyeges történetet,miközben Fant-unk csupán a rossz szó használata miatt éppen "szőnyegszélén áll"!:)) Lépj egyet nyugodtan,és csücsülj le.:)A végén még leesel,és ezt senki nem akarja.:))

b írta...

Én nagyon irigykedem a szép időjárásukra. Nálunk ma is havazott :(

Névtelen írta...

Huh, Na miért, most mi van?
Történt valami?

f.é - szerintem volna mit kódfejtenünk itt a háttérben....
mélységes? nem értem.

A szőnyeg az áll vagyis ül vagyis fekszik nekem. az jó ;O)

b itt is volt eső, hó, szél, szikrázó napsütés.
Ahogy Cookie mondja a Rádió 1-en: "mindjart megorulok ebben az időjarazsban kedves barátom".

Névtelen írta...

Ha-ha,azt szerettem volna közölni o;),mélységesen egyetértek veled!!:)) Mint látod a háttérmunka megvolt,és te vajon kiegyensúlyozott vagy-e?:))

b írta...

Nem csak más őrülget az időjárástól. Én kedd óta tök zizi voltam. Ma csendesen sikítozgattam magamban, mert ami elromolhatott, az el is romlott. (vagy keresztbe rakódott)

Fant írta...

Nálunk egészen jó idő volt a héten eddig. Ma is volt napsütés is, igaz borultság is, de alapvetően nincs rossz idő, valamikor hét eleje felé esett az eső reggel, tegnap mutatóba volt kb 1,5 perc intenzív hóesés, azóta minden oké :)

Akkor léptem egyet beljebb f.é. :))

;o), semmi, nyugi :))

B, itt a hétvége, fújhatsz egyet, aztán jövő héttől hátha nem lesznek már gigszerek :)

Végül vissza a képekhez: V gyönyörű és lenyűgözően stílusos, Z jólfésült, a kocsi pedig jóllakott :) És, ha most olvasnak minket, fetrengenek a röhögéstől szerintem :)

Andi írta...

:)))))))))))))))

Jó éjt!

Névtelen írta...

Megnéztem a filmet. Jobb mint a Rocktábor, de a HSM-től azért eléggé elmarad :) A 2 főszereplő viszont nem rossz. Ez a Drew gyerek is tehetséges, de pechjére képbe került akkor egy másik srác is. (Lehet, hogy ha nincs meg az a bizonyos kémia a 2 fiatal között, akkor ez a srác kapja a szerepet?)
Selena mozgása, tánca is tetszett.
A történet-szituáció időnként eléggé hajánál fogva rángatott volt nekem.
Fant téged könnyen rá lehetne venni, hogy mindenféle női papucsban illegesd magad? :)

Fant írta...

Papucs?? Nos, nézd, az, hogy alapvetően itt inkább a békességre törekszem még nem jelent olyasmit amit kigondoltál. Tehát a kérdés formájába bújtatott feltételezésedre a válaszom: nem.

Egyébként jobb lenne, ha agresszív meg kompromisszumképtelen lennék? Én nem hinném.

Úgyhogy ezt a papucs témát jobb lesz, ha elfelejted olyan hirtelen, amilyen hirtelen felmerült benned és zárjuk le a témát nagyon sürgősen.
Még ilyet... :)

Névtelen írta...

Húú,Fant lazíts kérlek!:)
Velem már előfordult,hogy nem a saját papucsomba léptem bele!:))

Fant írta...

Laza vagyok, nyugalom :) Nagy lazulásomban mindjárt el is kezdem nézni ezt a filmet, hogy reagálhassak arra is valamit :)
Most, hogy belegondoltam: nincs is papucsom :))

Andi írta...

Sziasztok!

Agresszív ne légy :)
...tapasztalatból tudom...:(:))
Úgy gondolom - a kompromisszum pedig abszolúte oké benned :))
Mi lehet vajon a véleményed erről a filmről..?:) Majd kifejted..?:)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Sajnos nekem sincs "papucsom", pedig mennyire vágytam mindig legalább egy fél párra ;o)
Na nem baj, "Diabló" is megteszi ;o) - meg lehet szokni!

Skacok haladok a forddal, a párbeszédek már megvannak, mivel azok sokkal érdekesebbek, mint a szuttyos rizsa része. Persze, ha kész vagyok még elküldöm LLnek némi revidiálásra. Jól belenyúltam a lecsóba....

Aludnom kellene egy ilyen aktív éjszaka után, de nem tudtam. Megnéztem hát a Marley és én filmet. A kutyást.
Már kibőgtem magam.......

Jön lefelé ez a hamupipőkés sztori is,talán estére meg is lesz - nem töri össze magát,hogy leszaladjon.

Gondolom a család odalesz az esti moziért... :D

Névtelen írta...

Fant te még nem láttad ezt a Cinderellás filmet?? Akkor persze hogy nem értetted a kérdésemet :DDD Bocsi!

Névtelen írta...

Mileőtt belefeledkeznétek a lazulásba meg a moziba, segítene valaki?:) Letöltöttem az összes részt, de nem akarja kicsomagolni. A fájllal van a baj vagy én vagyok béna?:D:)

Andi írta...

Nem vagy béna LL :) mindjárt megy a segítség...ez tuti :)

Fant írta...

Itt vagyok, voltam egy kicsit autózni - tankolnom nem kellett :)))

LL - először is azt kellene megnézned, hogy mindegyik csomag megvan-e 100 mega. Valószínűleg az lehet a hiba, hogy az egyik letöltése idejekorán megszakadt, így az csak darab. Az utolsó egyedül 92 mega körül van, de az úgy normális.
Mit ír ki hibaüzenetnek?
WinRar-od van amúgy? :) És persze, hogy nem vagy béna :)
Ha semmi nem működik, nekem még megvannak a csomagok, legvégső esetben, amelyik hibás azt elintézzük a toldacuccot-on keresztül :)

Nem leszek agresszív Andi :) Majd kifejtem a véleményem természetesen a filmről, estére megnézem, úgy tervezem :) Tényleg, te már láttad?

Semmi gond b, majd ha sasoltam a filmet, megpróbálok rájönni mire céloztál :))

Oké ;o) várunk türelemmel, csak nyugodtan. :) Belenyúltál - nem baj az, azzal lehet fejlődni :)

Én keresek valami jó kis német szöveget, ha láttok egyet szóljatok, mostanában a kritikán kívül nem igazán volt semmi érdekes. :)

Andi írta...

Még nem láttam...de ugye nem baj...?:)) Attól még érdekel a véleményed...:))

Andi írta...

Az autózás jóóó...:)

Névtelen írta...

Köszi, a 4. rész volt a ludas, máris töltöm újra:)

Fant írta...

Már, hogy lenne baj Andi? :)) Még ugye én sem, de nemsoká kezdem :))
Lassan totál képbe kerülünk a Disney legújabb filmjeivel :))
Ha megnéztem mesélek róla :) Na, nem a vasárnapi világkörüliben, csak így :))

Az autózást újabban kedveltem meg úgy igazán tevőlegesen, így tavasszal valahogy különösen rákaptam, élvezem nagyon :)

Oké, LL, örülök, hogy megvan a probléma forrása :)

Névtelen írta...

Láttam ma boltban az ugrálós Corbin filmet.
Én is autóztam kicsit, mert autózni jóóóóó :)) Sajna én valszeg így születtem, mert sosem volt a szüleimnek autója, tehát nem kaphattam rá. Alig vártam azt is, hogy jogsim legyen :))

Névtelen írta...

Ha véletlenül egyszer "feléd" sodorna az élet Barátom,jó tudni,hogy kint a droszton fellelhető egy Fant-taxi-t üzemeltető figura,aki nem mellékesen élvezi az autózást!!!:))
Az ár pedig remélem kivételesen baráti lesz!:)

Névtelen írta...

hol lehet letöltenia filmet? és magyar?

Andi írta...

A Cinderella Story-ra gondolsz..?
- névtelen
Az előző bejegyzésnél : Zac, te csodákat művelsz című - Fant megjegyzésében a rapidos linkes cuccosnál :)

Andi írta...

feliratos..

Andi írta...

De a felirat letöltése külön linkben van ott, ahogy látod :)

Fant írta...

Nos :) Megnéztem a filmet :) Azt kell mondjam teljesen jó kikapcsolódás, sok zene, sok tánc, full Disney, minden ami ezzel jár :)
Élőszereplős, modern mese, de teljesen jó. A két főszereplő nagyon tetszett benne, iszonyú tehetségesek, jól énekelnek mindketten és egy ilyen tánc központú filmben a tánc maga is megkapja ami jár neki, ötletes, helyenként kifejezetten szellemes koreográfiák, a tehetségkutatón előadott fő szám koreográfiájának látványossága, már-már a HSM táncait idézte.
A mesés túlzások, az érzelmeket tekintve még kifejezetten visszafogottak is voltak, Disney-hez képest, de ez szerintem jót tett a filmnek.
Hát igen, a gonoszok azért túljátszottak voltak, de azért a főszereplő figurája viszont kifejezetten talpraesett volt.
Pörgős volt a film, nem volt unalmas vagy vontatott számomra egyáltalán.

Drew Sheely ebben a filmben is közreműködött dalszerzőként, ahogy láttam a végén a feliratoknál.
Szerintem ha nincs Zac és ha a Disney nem ragaszkodik látványosan ahhoz, hogy a karakterekkel közel megegyező korú színészeket keressen a filmbe, simán ő lett volna Troy.

Ő is és Selena is maximálisan jók voltak ebben a filmben, mindeketten megleptek azzal, hogy mennyire jól táncolnak.

Ez a film bár a HSM-hez nem ér fel persze, de a Rocktábort oda-vissza vissza veri nagyon simán. Szerintem :)

Úgyhogy aki szeretne egy másfél órás, könnyed vidám kikapcsolódást, látványos táncokat, remek fiatal színészeket látni, annak ajánlom figyelmébe ezt a filmet :)

Fant írta...

Látom akkor névtelen kérdésére megérkezett a segítség, jól van Andi látom tartottad a frontot :)

Fant-taxi? :))) Ez nagyon jó :)) Baráti árak, nanáhogy :)) Már majnem olyan mint egy western, a puszta közepe stimmel, hát ló helyett autó van, dehát még a Hamupipőke sztorit is modernizálták ugye :))

Nos b, én sem a szüleim (egyébként nem létező) autójára kaptam rá, hanem a sajátomra, ami maximálisan a sajátom, minden létező költségével :)

Lényeg, hogy az autózás jóóó :))

Névtelen írta...

És a papucs? :)

Igen, a Rocktábort oda-vissza veri szerintem is :) Igaz az a film eleve hátránnyal indult nálam a JB-s fiúk miatt :)

Névtelen írta...

Nem úgy értettem Fant! Magához az autózáshoz nem kaphattam kedvet a nem létező kocsival. De azt tudtam már 8-10 évesen, hogy szeretni fogok vezetni, és minél előbb meg is akartam tanulni. Az már a sors vicce volt, hogy elkezdtem tél elején és nyár végére sikerült befejezni :)

Névtelen írta...

Nah én is megnéztem, jó kis esti program volt:)) Tetszett, ötletes volt, pár részt persze előre lehetett tudni, de voltak váratlan fordulatok. Ezekben a filmekben a gonoszokat általában igencsak túljátsszák, Mary viszont rokonszenves volt, Joey meg nem volt álszerény, úgyhogy ez jó pont. Selenát annyira nem ismerem énekügyileg, de itt szép hangja volt, a táncban meg nagyon tehetséges, voltak ott elég nehéz figurák is. Drew pedig a HSM-ben bizonyított, még ha nem is tudtunk róla:) Itt sem cáfolta meg magát:)

Mára ennyi voltam, jó éjt:)

Egyetértek Fant arasznyi kommentjével:))

Fant írta...

Ja a papucs, pedig eszemben volt :)) Hát nem egykönnyen, mondhatnám sehogy nem lehetne rávenni :) Még egy táncos takarítás közben sem :))

Kocsi téma: én pont fordítva voltam ezzel, mindíg is azt hittem, hogy teljesen idétlen leszek a vezetéshez, így aztán különösebben nem is erőltettem a jogsi dolgot. Aztán szűk két éve csak úgy döntöttem, hogy meg kellene tanulni, úgyhogy végül rászántam magam :) Nos, azt nem állítom, hogy mindenféle zökkenő nélkül ment, de érdekes módon nem a gyakorlati részével volt bajom, ami egyszerre volt pozitív és negatív meglepetés :))

Andi írta...

Köszönöm Fant a filmes beszámolód...:))) Szokásodhoz híven - mélységében is egészen kimerítő és alapos volt..:))
Front - csak addig míg megnézted a filmet :))
Én vezetni ugyan nem tudok - de a sofőr melletti ülésről mondva is - az autózás jóóó :))

Névtelen írta...

Azzal, hogy szeretek vezetni, még nem mondtam azt, hogy szuper jól vezetek :)) Mondjuk eddig még senki nem mondta, hogy soha többet nem ül be mellém :))
Nekem némi gipsszel gyűlt meg a bajom :)

Miért gondoltad, hogy a gyakorlati része nem fog menni??


A papucsos résznél elképzeltem, hogy Z-nek hogy állna... MEg az a csíkos pizsi zoknival... :D

Andi írta...

Jó éjt!

Fant írta...

Szívesen a filmes beszámolót - ahogy látod LL még fokozni is tudta, így hát remélem sikerült kedvet csinálni a filmhez neked :)
Az autózás tehát aktívan és passzívan is jó :))

Arasznyi, ez jó, hát igen, megint nem sikerült tömörre fogni :)) De én pedig egyetértek teljességgel a te kommenteddel :)

Ez a szerep szerintem nem állt volna jól Z-nek különben - ahogy az a papucs sem :))

Azért gondoltam, hogy a gyakorlati része nem megy majd zökkenőmentesen, mert soha nem vezettem előtte, és úgy gondoltam, hogy ez hátrány, ami megnehezíti a dolgomat.

Névtelen írta...

Aha. De sokan vannak így hidd el :)

Nem azt gondoltam, hogy Z ebben a szerepben, hanem úgy egyáltalán rávehető-e vajon egy hasonló jelenetre? :))

Fant írta...

Hát lehet, hogy sokan vannak így is, de én csupa 17 évessel jártam a tanfolyamra, akik már szinte csak a papírért jöttek, elég érdekes volt.

Nos Z, hát nem tudom :) Mostanában komolykodni akar, úgyhogy lehet, hogy nehéz lenne meggyőzni :)) Bár ki tudja - ha meggyőzik róla, hogy vannak a szerepnek mélységei, akkor lehet vállalná :))

Névtelen írta...

Mélységei?? :DDD Ez jóó :)

Tényleg már csak a papírért mennek? Húha.

Névtelen írta...

Hlihó!

Igen, jól látjátok....most végeztem a forddal ésjókat szórakoztam közben.

Rájöttem, hogy nekem is hatékonnyabb, ha papíron csinálom meg - ez most azért sokkal hosszabb, mint egy aprócska paparazzi bejegyzés.

Még reggel gyorsan bezúzom a wordbe.

Remélem már álmodtok.....

Névtelen írta...

Köszi a segítséget Andi!

Andi írta...

Szívesen Névtelen :)

Fant írta...

Aztán várjuk a véleményed is Névtelen :) És ez persze mindenkire áll, aki látta a filmet :)

Andi írta...

A tükrös tánc nagyon tetszett, ötletes volt :)) jól táncol Gomez és Drew :) és az az álarcosbálos tangójuk is egészen lenyűgöző volt csupa tűz, nagyon érzéki ahogy maga a páros tánc is az - ahogy ezt már megszokhattuk
ZV-nél is :)) - na és az a közös takarítás :))jó zene, jó ritmus, jó koreográfia :)
Valóban jobb lehet mint a Rocktábor :)

Fant írta...

Sikerült is megnézni Andi? A tükrös tánc tényleg ötletes volt, szerintem az egyik legötletesebb dolog a filmben :) A takarítás pedig: na igen, takarítani is lehet úgy, hogy ne teher legyen, ezek szerint :)
Szóval abszolút egyetértek az észrevételeiddel :)

A Rocktábort nem láttad? Csak azért, mert úgy írtad jobb lehet ez a film, mint az :)

Andi írta...

Hm :) A helyzet az, hogy a Rocktábort láttam :) DVD-n is megvan mert a fiam kérte :) Viszont a Cinderellát nem láttam, csak nem bírtam megállni, hogy ne nézzek bele, úgyhogy a YT-on rákerestem :) A filmet végig sajna nem találtam, de a dalokat igen :) Remélem nem maradtam ki a dalok valamelyikéből (lehet, hogy igen :() :) mert csak 4 volt fent + a finálé dal :)

És mielőtt még rákérdeznél a letöltéses cuccosra ?:)) Pillanatnyilag 3 film van fent a gépemen + 2 film zenéje :)) és még nem volt sajna érkezésem leszedni őket lemezre :) így nem akarnám a gépemet terhelni :) Majd csak belejövök és akkor nekem is simábban megy majd a történet...:)))

Fant írta...

Aha :)) Tényleg, emlékszem is már, hogy a Rocktábort említetted korábban, hogy láttad, beszéltünk is róla régebben, csak hirtelen meglepődtem :) Nos, a gépedre nem fér túl sok cucc ezek szerint, bár a három film azért nem olyan tűnik olyan veszélyesen soknak, de persze, te ismered a gépedet :) A dvd-re kiírás rendkívül egyszerű folyamat egyébként, biztosan belejössz abba is, a letöltés már nagyon megy ugye :)

A filmzene album 14 dalt tartalmaz, mondjuk sok közülük csak aláfestés a filmben.

Várok türelemmel, amíg egészében is megnézed, úgy kerek a sztori :)

Andi írta...

Férni fér - szerintem :)Azt mondod - a filmek sokasága miatt még ne aggódjak ?:) Mondjuk kb. mennyi az annyi? Úgy értem amíg még nem lassítja le túlságosan a gépemet a rátöltött film mennyisége ?:) Talán nem is emiatt aggódom, inkább a körülményeim - idő, helyzet, okés legyen minden stb.

Köszi a türelmedet :) Lehet, hogy mégis csak megpróbálkozom valamikor a gépemre azzal a letöltéssel ??:)

Gondolom már a mesét is elkezdted !:)

Fant írta...

Attól függ mekkora a géped. Hány meghajtó van rajta, úgy értem, mondjuk van C is és D is - szóval Helyi lemez C és D is van?
Ez a megoldás azért előnyösebb különben, mert mondjuk a C-re telepíted a Windows-t, a D-n pedig tárolsz minden cuccost, például a filmeket, zenéket.
Szerintem átlag 40 gigás egy meghajtó, még ha 2×20-ra is van osztva, bőven fér rá film, anélkül, hogy lassítaná.
Úgy tudod az adatait megnézni, hogy a Sajátgépnél jobb egérgombbal kattintassz a C (illetve ha van akkor a további meghajtókra) Tulajdonságokat választod és már írja is ki, hogy mennyi a szabad terület.

Úgy gondolom, hogy mégha van a gépeden a fiadnak pár játéka is feltelepítve, bőven van még hely a filmeknek. :)

Ha pedig van több meghajtó is, akkor azt kell mondjam, hogy annak a meghajtónak, amelyiken a filmjeidet tárolod, a telítettsége nem befolyásolja a gép sebességét :)
Szóval minden a meghajtó méretétől függ, ha elmondod ezeket a fenti paramétereket, meg tudom mondani, mennyire terhelheted még :)

És igen, a mese már folyamatban van :)

Andi írta...

C és D is van. C: kapacitása 38.3GB
foglalt:11.1GB, szabad: 27.1GB.
A D azt mutatja teljesen kék. Kapacitás, foglalt, szabad: egy nagy zéró 0 mindenhol. Na ez vajon mit takar ?:) Hm?:)
És köszi előre is :)

Fant írta...

Nos Andi :) A C meghajtódra temérdek film fér még, úgyhogy ha csak ez tart vissza a letöltéstől, akkor megnyugodhatsz, messze van még a géped a sok adat okozta lassulástól. A 27 giga szabad helyre, ha mondjuk avi formátummal számolok, egy akkora filmből, mint a Cinderellea Story, úgy kb 30 fér még a gépedre :) Ahhoz, hogy ne legyen lassú a gép szerintem néhány giga szabad hely is elég, úgy gondolom, hogy ha még olyan 15-20 giga filmet ráraksz, bőven nem veszít a sebességből még.

A D meghajtó az a dvd meghajtód ezek szerint. Vagyis nincs felosztva a géped 2 db 20 gigás meghajtóra hanem egyben van, plussz ugye a dvd író. Ez azért kevésbé előnyös, mert ha egyszer beborul a Windows, mint mondjuk nálam kéthavonta minimum egyszer, akkor minden adat elvész. Ha viszont el lenne osztva, akkor a másik meghajtón tárolt adatod simán megmaradna :)

Lényeg az, hogy egész nyugodtan töltögethetsz még, fér gazdagon a gépedre :)

Andi írta...

Míg a C fájlrendszer: NTFS
a D:ismeretlen

Andi írta...

Hurrrrááááá :))) Köszi Fant :)
Akkor majd jelzek ha megleszek a Cinderellával is :)

Fant írta...

Szívesen :)) Oké, várom türelmesen :)
Mostmár mehet a töltögetés ezerrel :))