2009. márc. 30.

Zachy Efron szereti Ausztráliát

Elméletileg a '17 Again' még hátralévő, utolsó, Los Angeles-i díszbemutatója április 14-én lesz, de természetesen addig sem fogjuk nélkülözni filmünket. Ebben elsősorban LinkLuvor is segít, most például még a legelső, sydneyi premierről szállítja a Today Show interjúját egyenesen a vörösszőnyegről. :)



Az elmúlt években Zac Efron számos alkalommal járt nálunk a High School Musical filmeket és a Hajlakkot promótálva, és még a Kids’ Choice Awards-on is díjat adott át. Elmondhatjuk, hogy imádja ezt az országot. Most azért van itt, hogy az új filmjéről, a Megint 17-ről beszélgessen velünk. Ő és kollégája, Taylor Swift más hírességekkel együtt léptek a vörösszőnyegre tegnap este.

Szia, hogy vagy?
Zac:
Jól.
Örülök, hogy találkoztunk.
Zac: Jó visszatérni ide.
Üdv újra itt, örülök, hogy itt vagy.
Zac: Köszi.
Lassan elmondhatjuk, hogy rendszeresen jársz ide. Nem akarsz itt lakni?
Zac: Komolyan, többet vagyok itt, mint otthon. De ez nagyszerű. Úgy érzem, ide mindig visszajöhetek. Nem tudom...szeretem Ausztráliát.
Itt nagyon szeretnek a rajongóid, jó érzés lehet, hogy bárhova mész, legalább 2000-ren őrjöngeni fognak miattad. De miért pont ezt csinálják?
Zac: Nem tudom, miért történik ez.
Izgulsz az ilyen események előtt, mint ez, vagy valahogy felkészülsz rájuk?
Zac: Ez mindig a kocsiban jut eszembe, mielőtt megállunk, azon gondolkozom, kik fognak eljönni. Nem hittem volna, hogy ennyien lesznek.
Mit szoktál Ausztráliában csinálni, mit szeretsz ebben az országban?
Zac: Mindent. Elképesztő rajongóim vannak, ma este nagyon sok ismerős arcot tudtam azonosítani.
Holnap majd a filmről is beszélünk. Addig is szép estét!

Fordította: LinkLuvor.

2 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Tetszetős a sztori,pláne a magyaros fordítása,köszi LL neked ezért!:)
Különben én is megszerettem Ausztráliát Zac-kel,vagy nélküle ,már mindenképp szívembe zártam!!:))

Fant írta...

Valóban, Zac már szinte hazajár Ausztráliába - ráadásul a helyiek mindíg ugyanakkora szeretettel fogadják.
Méhga ez őt meg is lepi minden alkalommal :)