2009. márc. 14.

'17 Again' red carpet interjúk 2

És megint csak ez a szó...interjú, interjú. De ne unjátok meg, mert őrületesen jó! :)

Sydney Morning Herald

Zac Efron nálunk járt tegnap este az új filmjének, a 17 Again-nek világpremierje kapcsán. És mikor ő megérkezik, mindenki megőrül…
Zac: Tudod mit? Nagyon büszke vagyok, hogy bárki is eljött ma este! Ez a tömeg hihetetlen!
És tudod irányítani őket? Tudod szabályozni a hangerőt?
Z: Nem tudom, most kiderül… De nem igazán csendesednek el.
Viszont elég jó volt, szerintem most sokan irigyelnek. A 17 Again-ben visszatérsz a középiskolába – szerinted utoljára?
Z: Ki tudja…nem látok a jövőbe. Nem tudom, mit fogok csinálni legközelebb. De ez a munka érdekes volt, mert nem egyszerű középiskolás diákot játszottam. Gyakorlatilag egy álruhás apukát, és nagyon jó móka volt, mintha álarcban mentem volna vissza a gimnáziumba.
És mi vonzott a 17 Againben?
Z: Az egész ötlet: hogy Matthew-val osztozom a szerepen, és a rendező is megyőzött, hogy ez jó film lesz. Remélem, ez helyesnek bizonyul.

Hot30

Mr Zac Efron, hogy vagy, haver?
Z: Majd’ megsüketülök, te?
Nagyon nehéz lehet, hogy mindig ordibálnod kell…
Z: Bocsánat, egy szót sem értettem.
Hozzászoktál már ehhez, Zac?
Z: Lehetetlen.
Ez őrület!
Z: De igazából ma egy csomó ismerős arccal találkoztam, nagyon sok lányt felismerek más ausztráliai premierekről.
Kész albumaik vannak a High School Musical itteni premierjeinek képeivel.
Z: Tudom, közös képeket írok alá, őrület!
Tehát a film arról szól, hogy a főszereplő ismét 17 éves lesz. Bizonyára benned él még az emléke…
Z: Nem, az nagyon régen volt. Nem emlékszem igazán, milyen volt.
És az milyen lenne, ha megint hét éves lehetnél? Az sokkal régebben volt…
Z: Nem tudom…ha újra hét éves lehetnék, valószínűleg azt mondanám magamnak, hogy kevesebbet tévézzek.
Tényleg?
Z: Igen.
Akkor kevesebb lennél, mint aki most vagy! Szerintem elképesztő dolgokat értél el.
Z: Nem, de… ezek a lányok a legédesebbek, akiket valaha láttam!
Ó, tényleg! Figyelj, ott egy Stephie nevű lány az anyukája esküvői ruhájában. Meg akarja kérni a kezed!
Z: OMG, wow!
Ez a legbizarrabb dolog, amit a rajongóid valaha csináltak?
Z: Beszélnem kell vele.
Akartál kérdezni Zac-től valamit?
Z: Ez a ruha gyönyörű!

Z: Hát persze! Természetesen, köszönöm!
Zac, nekem is adsz egy puszit?
Z: Az kicsit félreérthető lenne.

Fordította: LinkLuvor.

3 megjegyzés:

Fant írta...

Unalom kizárt :) Ez az álarcos dolog új megközelítés, de jó, jogos teljesen, kellően kiemeli a lényeget.

Lányok esküvői ruhában - hogy mik vannak, úgy látszik ez a téma kísérti Z-t mostanában :))

b írta...

Jók a ford-ok, köszi nektek! :)

Névtelen írta...

ez jó kis interjú!!:D
most találtam!:o

http://www.youtube.com/watch?v=HIBqnwC4UvQ&eurl=http://vanessa-fanatic.blogspot.com/