2009. márc. 22.

The 2009 TIME 100 - A Finalisták

Az amerikai Time magazin minden évben fölméri internetes honlapukon, Kik a világ legbefolyásosabb emberei. A 2009-es esztendőben számos, pontosan 203 politikus - köztük Obamával természetesen -, sportoló, filozófus, vallási vezető - mint például XVI. Benedek pápa -, énekes és színész vesz részt a küzdelemben, hogy beválasszák őket a végső 100-ba.

És erre van esélye:
Zac Efron-nak is!


Kor: 21 év
Foglalkozás: színész
Előző megjelenések száma a Time 100-ban: 0

PRO: Miután végre lediplomázott a High School Musical sorozattal, Efron egy 1930-as Richard Linklater drámával, a Me and Orson Welles-szel egyensúlyozza ki átalakulását a Mouse-márkás rongybabából a felnőtt filmsztárba. És ha ez mégse működne, még mindig csinálhat egy olyan mozit, amiben nem kell semmit mást csinálnia, csak beletúrni a hajába és egyenese a kamerába bámulnia, és még mindig 20 millió dollárt kaszál a nyitóhétvégén.

KONTRA: Olyasvalakinek, aki azt akarja, hogy komolyan vegyék, egy tervezett Footloose remake nagyon rossz ötletnek tűnik.


Értékeljétek Zac befolyását ITT!

A mellékelt kép az Elle magazinnak Hilary Walsh által készített fotósorozatából való!

9 megjegyzés:

Fant írta...

Hm. Pro: van benne valami, amire a 20 millió dolláros nyitóhétvégével céloznak, szerencsére persze szó sincs ilyesmiről részéről, érdekes lesz a 17-es projekt is.
Kontra: nagyon is jó ötletnek tűnik a Footlose újrája, csak bővíti a lehetőségeit, komoly film, vígjáték, zenés film, várhatóan mindben hiteles és nagyon jó, ez egyáltalán nem csökkenti az esélyeit, ezt viszonylag könnyű belátni, csak ugye az általános lenézés köszön vissza a zenés filmekkel kapcsolatban.
A Time-nál nem tanulnak a számokból :))

Névtelen írta...

Nem látom be, mi bajuk a Footloose-szal. Ren szerepe komoly alakítást és tánctudást igényel. Miért csökkenti ez a befolyást?

Névtelen írta...

Valami negatívumot kellett írniuk :)

Névtelen írta...

Igen. Egyet értek b-vel. Állandóan ez megy. Most lehúzzák, fikázzák, keresik a kákán is a csomót, aztán pedig, ha sikerre viszi jön a magasztalás része. annyit beszéltünk már eeről. Ez is része a showbusinnesnek ;o)

Névtelen írta...

Na igen. Eddig írtak valami rosszat róla?

Kevin Bacon-t dícsérték abban a szerepben, nem?

;o) írta...

b nem is konkrétan RÓLA kell, hogy "rosszat" írjanak. Általában minden projektnek van egy kis pozitív és egy kis negatív visszhangja. Az már forgatás kérédése, melyik kerül a mérleghinta felső részére.

Szerintem Zről nem nagyon lehet rosszat írni. Ha van is olyan film, ami nem hoz kirobbanó sikert, Z akkor is kihozza magából illetve a szerepből a maximumot.
Valami olyasmire gondolok, mint Joker a TDK-ban.
A footloseról még nagyon nem is tudnak mit írni, hiszen látod, hogy most kezd indulni a projekt.

Névtelen írta...

Én is úgy "globálisan" gondoltam a rosszat Z-ről ill. a projektjeiről. A hsm1-nél fikázták őt?

A régi Footlose-ra gondoltam és KEvin Baconra :)

;o) írta...

Bacont sztem nem a Footlos idején húzták le, hanem az elmúlt 5 évben. Kicsit nekem is zűrösnek tűnt a pasi a hírek szerint, de én egy végtelenül szkeptikus ember vagyok...midhatni hiszem, ha látom.
A Footloseban szerintem nagyon jót alakított. Sajnáltam, hogy a magyarhangja kicsit "fás" volt, ennek ellenére nagyon szerettem annak idején.

Fant írta...

Nézzétek, a kontrában említett negatívság annak köszönhető, hogy a Footlose egy zenés film, semmi másnak. A zenés filmeket pedig úgy globálisan lenézik, a magukat komolynak tartó lapok, véleményformálók - persze tévesen, elég lenne csak a bevételeket nézni, ha már az ilyen filmeket végignézni nem hajlandók...
Sajna ez a trend, de majdcsak megváltozik egyszer, a mostani írás erre vezethető vissza.

Az eredeti filmmel kapcsolatban szerintem semmi rosszat nem írtak. bár gondolom ugyanez a sznobság megvolt már régebben is.

Majd ha jönnek a számok, csendesednek a nagyhangúak is, bízunk benne.