2009. márc. 25.

Mert megérdemli!

Hála Istennek, a mi egyetlen Vanessánk újra előkerült.

A Los Anegeles városában "működő" paparazzóknak a Studio City-ben található Ralph’s-nál sikerült utolérniük Miss Hudgens-t március 24-én, tegnap, aki éppen nagybevásárlását intézte. :)

A képeket nézegetve láthatjuk, hogy a rendkívüli szépségű Vanessa igencsak megrakodva távozott a helyi boltból, hogy utána kipakolva a bevásárlókocsiból megtöltse fenséges Audijának "bendőjét" a mindenféle jóval. ;) Igazi ottani tavaszias öltözetében szemet gyönyörködtetően szép volt, hát nem?


Nessára legközelebb feltehetőleg a szombaton, március 28-án tartandó Nickelodeon Kids’ Choice Awards kárpitján számíthatunk a hivatalos eseményeket illetően.
Ő és legutóbbi filmje, a High School Musical 3: Senior Year is egyaránt esélyes egy-egy általunk megítélt díjra; ahhoz, hogy át is vehessék a trófeákat, csak szavaznunk kell rájuk rendületlenül, újra és újra ITT!
Gyerünk, szavazzunk, ne lustálkodjunk: hiszen megérdemlik! ;)


A Baby V-ről készült lesifotókat IDE kattintva érhetitek el!

Forrás: Celebrity Gossip.

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húú,mindenki élvezi a bővített kiadást?!:))
Na Nessa,nekünk marad a vásárlás!:)
Ami ugyebár nekünk csajoknak általában nagy-nagy örömet szokott okozni.:))
Bevásárlókocsi kipakolva stimm, az Audim a szervizben,így maradt a hátizsákom,illetve a szatyrom megtöltése.:)
Jó éjt!

Fant írta...

Fő az egyensúly, nagyon jó :))
Szemet gyönyörködtető volt, úgy bizony :) Így válik a bevásárlás esztétikai élménnyé számomra :)
Megérdemlik, így van, reggel futottam is két kört ott gyorsan, szunya előtt nem maradhat el az újabb voks-özön :)

Névtelen írta...

Én csak 1-2 extrát néztem meg. Az a búcsú vidi nagyon szép. Huncut a vágó. Még hogy nem sírt :) De mért mondta??

Névtelen írta...

És ha az szemet gyönyörködtető, akkor ehhez mit szólsz, Fant?:)

A búcsú vidi még itt is szerepelt anno. Z bizonyítani akarta, hogy a "kemény fiúk" közé tartozik, akik nem sírnak, csak a "hivatalos" fordban ez nem szerepelt.

Fant írta...

Az már egyszerűen jellemezhetetlen LL :) Hiába mondanám, hogy lenyűgözően gyönyörű, az nem fedné le egészen, szóval V új jelzőkért kiált :)

A búcsúvidit még nem néztem meg, de a goodbyes az? :) Mert az kedvenc szerkesztőnk raktárának legmélyén ott pihen valahol magyarítva, fedve a jótékony homály által immáron - vezérelve csupán a jóindulattól, hogy ne lőjünk el minden poént és meglepetést a hivatalos dvd-ről :))

Névtelen írta...

Hú tényleg, LL anno lefordította. Nem baj, engem akkor is érdekel LL verziója, hiába van rajta a dvd-n. (főleg, hogy most nem értem LL megjegyzését :)) )

Fant írta...

B, a búcsúvidi a dvd-n a goodbyes? Én még nem jutottam odáig, csak azért kérdezem.

Névtelen írta...

Igen, a cast goodbyes.

Névtelen írta...

Hát búcsúvidit én nem készítettem mára,de búcsút mondani még attól tudok!:) Mivel jelenleg Fant-unk lehet csak "kemény fiú"közöttünk,kérlek te se sírj ezért!:))) Jó éjt!

Fant írta...

Ha ez a goodbyes az amire én gondolok, akkor annak a ratárba kerüléséről magam gondoskodtam :))
De mostmár össze vagyok kavarodva a búcsúvideóktól... :) Na, nem baj :)

Nem sírok, f.é., nagyon kemény vagyok, búcsú, eljött az ideje, szép volt, lépünk tovább, jönnek az új dologok, kész :)))
Jó éjt! :)

Névtelen írta...

Fant elképzelhető, hogy le lett ez anno fordítva valamelyikőtök által. Ez volt anno fent a yt-n is. (lehet, hogy fent van most is, nem járok arra)

Fant írta...

Mostmár akkor képben vagyok, még mindíg fenn van a YT-on, arra gondoltam :)

Andi írta...

Sziasztok!

Fant, ha telepítem az újabb VLC verziót amit letöltöttem, akkor ha megkérdezi - el akarom-e távolítani az előzőt akkor, tegyem...?

Fant írta...

Igen Andi, de szükséges is, különben nem telepíti az újat asszem. Úgyhogy tedd :)

Andi írta...

Oké, köszi - már meg is tettem :))
Ám az ikonja még a doc.-ban látható. Azzal mi légyen?
Különben egyből belekukkantottam a három filmem elejébe, hogy minden oké-e...:) Oké minden :))

Fant írta...

Ha az ikonról próbálnád megnyitni akkor mit mutat? Ha megnyitja az új verziót akkor hagyhatod, ha nem nem csinál semmit akkor törölheted, ha pedig amit ikonnak mondassz az a cucc maga amit letöltöttél és amiről telepítetted akkor azt vagy tedd semleges helyre, hogy meglegyen esetleg, vagy törölheted is :) Szóval van pár variáció :))
Akkor jó, ha megy mindhárom filmed :)

Andi írta...

Mikor megnyitom a régebbi verzió ikonját, a futtatás megnyitása után megkérdezi, hogy akarom e törölni az előzőt vagyis a frisset amit már ugye telepítettem, úgyhogy a régit a lomtárba küldtem - ott nem sok vizet zavarhat :))

Fant írta...

Aha, értem. Jól tetted, lomtárban a helye :)

Andi írta...

Oké és köszi :)

Jó éjt!