2009. márc. 30.

Damn!

A JJJ elkapta szombaton Vanessa Hudgens-t még közvetlenül a Nickeloden Kids' Choice Awards előtt és kedvesen elcsevegett Vele saját bűnös örömeiről, új házáról és kedveséről...


Saját bűnös örömeiről(=Guilty Pleasure; Ashley Tisdale második lemezének címe, ami június 16-án jelenik meg az Államokban): Bármilyen csokoládé!

Hogy mit evett reggelire: Teljes kiőrlésű gabonából készült gofrit, amit én csináltam és rántottát.

Főzőtudományáról: Szeretek főzni és van egy új gofrisütőm. Ez az új kedvenc dolgom, gofrit sütni minden reggel. Eléggé rossz vagyok a vendéglátásban. Nem rakok ki kaját. Bár el kellene kezdeni, mert azt hiszem éhesek lesznek!

Új házának berendezésről a designer Kenneth Brown-nal: Hallottam róla, hogy ő igazán jó. Még nincs meg mindenem, de nagyon mókás, nagyon bohém és imádom.

Hogy mit gondol Zac Efron Interview magazinbeli címlapjáról: Szexi volt! Annyira forró. Láttam és azt mondtam: damn! (mindenki válassza ki a megfelelő fordítást...)

Hmmm, és a legújabb Marc Ecko BTS videóra is csak ezt lehet mondani....:

12 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Húú,sziasztok.:)
Forró a pite,akarom mondani a gofri!:)
Csokis, ízes,akár sima nem rossz ez a kis kis nasika!:))
A magazin fotójára az én választott fordításom az átkozott-ra esett.:)
A Marc Eckos vidinél pedig a mocskosra teszem a voksomat.:)
További szép estét!:)

xdittax írta...

Neked is Honeym :))

Egyébként pedig tényleg piszkosul jók!

♥♥♥

(f.é.) írta...

Puszi Élet!!!!:))))

Igen nekem is,de felőled sem volt kétségem SOHA!!:))

Fant írta...

Sziasztok! Damn? :)) Jó, nagyon jó :) Akárcsak minden válasza- nagyon jó, maximálisan kiváló reagálás a képre, persze nem is vártam mást :)

Én azért szeretnék Vanessa-nál reggelizni, még azt sem bánom, ha nem rak ki kaját - pedig ez nálam nagy szó :)) Azért arra a gofrira bizony külön beneveznék :)

Fant írta...

A videó pedig - eszméletlen, hot :) Elképeszt ő, megbabonáz :))

Andi írta...

Sziasztok!

Fant kajás és laza, de lehet, hogy már a látványtól is jóllakott ?:)
- óriási :)))

Fant írta...

Látványtól? :)) Van az a látvány, amiért még a kajálásról is lemondok :)) V pont ilyen látvány :))
Meg aztán szegényt kímélném, hiszen úgysem tudna egyszerre annyi gofrit sütni, hogy elég legyen nekem :))

Névtelen írta...

amúgy azt olvastam hogy zac megcsalta nessit azzala modellel.
és hogy nessa kapott egy képet emiatt összevesztek de nessi megbocsátott.

Névtelen írta...

azt olvastam hogy zac megcsalta nessit azzal a modellel.
és hogy nessi kapott egy mms-t amikor csókolóztak.
emiatt veszekedtek de nessi megbocsátott.
szerintetek??

Fant írta...

Névtelen, a modell azt sem tudta ki az a Zac Efron, ahogy a nyilatkozatában olvastam valahol - úgyhogy hagyjuk az ilyen baromságokat légyszi. Ne keverjük már a munkát a magánemberrel megint. A fotózás egy munka volt.
Zárjuk is le ezt a témát most.
Azt hidd el csak, amit itt olvasol, ezen a blogon, semmi mást.

Névtelen írta...

köcce a tanácsot nem vitatkozom az oldi tényleg jó csak érdekelt a véleményetek
pucca

Névtelen írta...

köcce a tanácsot szerintem kiri az oldal .csak érdekelt a Ti véleményetek is.
pucca