2009. márc. 2.

Régi sofőr egy új Toyotában


Lassan már azt kellene mondanom, magam sem értem, Zac Efron miért éppen egy ilyen ismeretlen, nagydarab, világoskékToyotából néz vissza ránk. Valószínűleg ha sétálnék Los Angeles utcáin nem tűnne föl, hogy Mr. Szívdöglesztő egy ilyen furgonban tapos a gázra. Én egy megszokott, elképesztően gyönyörű fekete Audit keresnék a szemeimmel. De hát mire valók azok a nyavalyás paparazzók, ha nem arra, hogy Ők bármilyen körülmények között felismerjék a hírességeket?!

Szóval ha Zac-nek az volt a célja vasárnap délután, hogy miközben furikázik, ne ismerjék föl, sajnos ez most nem sikerült. A fényképészek mégis kiszúrták és készítettek róla pár képet, melyeket IDE kattintva nézhettek meg.

MÁS: Ne felejtsétek el, ahogy azt pár nappal ezelőtt megírtam, mától kezdődik a szavazás a Nickelodeon Kids’ Choice Awards-ra, hogy eldöntse a világ, ki kapja idén különböző kategóriákban a díjakat. Mivel Vanessánk és a Nagy Filmünk egyaránt versenyben van egy-egy trófeáért, látogassátok meg az oldalt és szavazzatok rájuk - naponta! :))

18 megjegyzés:

b írta...

A szavazás végén kér emailcímeket. Azt is ki kell tölteni, vagy azt nem fontos, úgy is érvényes a szavazás?

xdittax írta...

Anélkül is érvényes. Az e-mail kérés nem a szavazáshoz vonatkozik, mindössze megteheted, hogy megadod, és akkor a jövőben kapsz tőlük állandó hírleveleket, értesítéseket.

Ha nem adod meg, természetesen attól függetlenül továbbra is fogsz tudni szavazni, mindig érvényes lesz. :)

Szóval csak hajrá!^^

Fant írta...

Érdekes tényleg, reméljük az ő Audija nem szorul gyógyításra :))
Hm. Lehet, hogy csak változatosságra vágyott kicsit, ki akart próbálni egy nagyobb kocsit is, amit egészen más vezetni, mint az Audit - esetleg szállított nagyobb dolgokat és egy ilyen kocsiba töb cucc fér, vagy talán az uticéljának jobban megfelelt ez az autó.
Mindenesetre divatos volt - harmonizált az autó színével :)

Én már szavaztam, végigpörgettem az egészet :)

Szerintem b, úgy is érvényes, legalábbis én üresen hagytam - és újra szavzni nem enged, ebből azt gondolom, hogy az csak akkor kell, ha regisztrálni akarnál az oldalra, vagy infókat akarnál kapni a mail címedre.

b írta...

Köszi nektek! A szavazás megtörtént, ígaz volt, ahol nehezen tudtam dönteni :D

Fant írta...

No, hol döntöttél nehezen b? :) Nekem olyan nehézségeim voltak, hogy egy csomó kategóriában nem is ismertem a jelölteket :))

Névtelen írta...

Nézd már!:))Ennek a csávónak tökéletesen mindegy,milyen négykerekűvel furikázik,elbújni sosem tud!:))
Az járgány színe pedig tuti.:))

xdittax írta...

És akkor találomra választottál Fant, hmm?

Nekünk legalább segítségünkre van ilyen helyzetekben a női megérzés. Bár nekem nem sokat kellett használnom most. Bár néhol érdekes okok miatt döntöttem xy mellett, van olyan kategória is, ahol holnap más kapja a voksomat. :) A kompromisszum.

Bár ezt meg sajnos abban a bizonyos két kategóriában nem tehetem meg. Pedig Jennifer Aniston-nak és a TDK-nak is szívesen adnék díjat, ha nem lenne ott V és a HSM3. :) Dehát ott van és nyerni fog!;)

Névtelen írta...

Héé Szóval!!:))
Ez egy kifejezetten nehéz olvasnivaló!:) Nehéz rá szavakat találni!!!:))))

Névtelen írta...

Pl a videójátéknál. És volt olyan, ahol pedig mindegyik unszimpi volt :)

Fant írta...

Találomra Ditta, nem volt más lehetőség :)
A film kapcsán őrült erős a mezőny, ott a TDK is, amit hogy vetek össze a HSM 3-al és fordítva, szóval nem egyszerű, de azért adott volt a megoldás, el is döntöttem már, mikor először hírt adtál minderről. A TDK mondjuk maga, mint film nem dúskál a díjakban, és ott van még a Vasember is, ami szintén kiváló film, laza is ráadásul.
Ennek ellenére ez a díj a HSM 3-at illeti. :)

Színésznő kapcsán megint fennforog hasonló helyzet - de ott nekem nem kérdés a kérdés, mivel ugye elfogult vagyok :)

Érdekes mindent mindennel mezőny jött össze, majd látjuk mi sül ki belőle.
Bár tippem szerint csupa jó. :)

F.é. - lehet, hogy Z edz egy esetleges új filmre, amiben kaméleont kell játszania :))

Névtelen írta...

Na hallod Barátom,ez jó ötlet!:))
Akció,ez kellene szerintem.:) Verdák,száguldás,fegyver,és az elmaradhatatlan lazaság.:) Már el is képzeltem.:)

Névtelen írta...

de a szavazás ugye ingyen van?

Fant írta...

Videójáték, na igen, az is egy olyan kategória volt, ahol egyiket sem ismertem :) De én a Super Mario-ra szavaztam, régebben nagyon szerettem :))

Naja, akciófilm, nem semmi lenne :)) És Z melyik oldalon éllna a te filmedben? :) Mert például lehetne bűnöző is, csak hogy kicsit izgalmasabb legyen a film, bandavezér például :) De persze lehetne egy laza zsaru is :)

Névtelen, igen, természetesen ingyenes.

b írta...

Marioból is 2 van :)

Névtelen írta...

Csakis, kizárólag rossz fiú lehetne az "én"filmemben,de semmiképpen nem bandavezér.:)Amolyan magányos csendes őrült.:)
Na ideje álmodozni tovább,jó éjt!

Fant írta...

Szóval egyedül dolgozna :) Nem rossz, például elmés bűnöző, rafinált tervekkel, aki mondjuk jól is verekszik nyilván :)

B - ne is mondd, voltam is bajban :)) Végül arra jutottam, hogy az egyik valamilyen autós Mario ha jól láttam, a másik közelebb áll a klasszikus Mariohoz, így arra voksoltam :)

b írta...

Te legalább játszottál Marióval, de én sosem, nem szeretem az ilyesmi játékokat. Én a jobboldalira voksoltam :)

Fant írta...

Én pedig azzal nem játszottam sose, amire te szavaztál :) Azt sem tudom mi a lényege, nem ismerem :)
A Mariot sosem késő elkezdeni, olyan kis pihentető játék, én szerettem, található a neten, ha esetleg kedved támad rá :)) Jó, mondjuk ezeket a komolyabb verzióit már én sem ismerem :)