2009. márc. 26.

Marc Ecko 2009 tavasz

Már a múlt évben kaptunk képeket Miss Hudgens a Marc Ecko-nak készült legújabb tavaszi kollekciójához készült fotósorozatból, most íme, megérkezett a reklám...!



A hollywoodi premierek, a villogó fények, a forgatások... mind nagyszerűek.
De ami igazán számít nekem az az, hogy hű legyek magamhoz. A családomtól kezdve, a barátokon és a rajongókon keresztül a ruhákig, amiket hordok.
A nevem Vanessa Hudgens és Ecko Red-et viselek.

I Want It All...; hogy a klasszikust idézzem...:)

Forrás: Just Jared Jr.

8 megjegyzés:

Fant írta...

Jó, sőt nagyon jó! Rövid, tartalmas, meggyőző, lényegretörő, látványos. Nolám, reklámból is lehet olyat készíteni ami jó - persze megfelelő alany kell hozzá természetesen :)

Névtelen írta...

Engem mindenesetre meggyőzött...az idei szezonra beszerzünk 1-1 párat ;o)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik:))
És adott egy nem is olyan rossz ötletet...ideje felkeresni egy Ecko boltot;)

;o) írta...

A www.starz.hu weboldalon ízelítőt is adnak a cuccokból. Horror árak, de van 1-2 igen figyelemre méltó darab.
Azt sajnálom, hogy igazából sneakerekből áll a cipő katalógus, pedig én nyáron nagyon szeretem a topánkákat is. Csak belepattanok és már surranok is....

;o) írta...

Ezen az oldalon http://ecko.lap.hu/ csak ecko elérhetőségek vannak.

Névtelen írta...

A mr megint bedobta magát :)

Fant írta...

Megnéztem az első linkedet ;o), hát igencsak az egekben vannak az árak, nem gyengén :)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Hát igen,jó szöveggel,még a tegnapi kenyér is eladható!!:)
Az alany is sokat számít,ez is igaz.:))