2009. márc. 29.

2009 Kids' Choice Awards

És végre elérkezett! De még hogyan!



Tegnap, tehát március 28-án megtartották Los Angeles-ben a UCLA’s Pauley Pavilion-nál, valami fergeteges hangulatban, Dwayne "The Rock" Johnson levezénylésével a 22. Nickelodeon's Kids' Choice Awards-ot!

A résztvevő fiatal rajongókat kívül-belül hatalmas élmények érhették, hiszen fölvonultak a díjátadón legnagyobb kedvenceink, köztük a miénk is: Vanessa Hudgens és Zac Efron.



Zanessa főként együtt vonult fel a narancs színű szőnyegen, ahol igazán boldognak, izgatottnak tűntek, és ahol nagyon jól érezték magukat. Mindketten elereszthették magukat, élvezhették egymás társaságát és régi, jó barátokkal, sok ismerős arccal is találkozhattak.

Vanessa igazi kaliforniai lányként jelent meg a díjkiosztón, igazi dögös vadmacskaként, míg Kedvese, Zachy se hazudtolta meg önmagát, és kényelmes szerelést öltött magára.

Mindezek eredménye a fantasztikus képek!



Közös eredményünk pedig az, hogy:

- a High School Musical 3 - Senior Year lett a Kedvenc Film,
- Vanessa Hudgens lett a Kedvenc Filmszínésznő az idei KCA-n!!



Ashley Tisdale megköszönte először is Mindenkinek, és természetesen külön kiemelte a stúdiót, a Disney-t, ezután Vanessa Hudgens meleg köszönetet mondott rendezőjüknek, koreográfusuknak és mindenek előtt barátjuknak, Mr. Kenny Ortegának, a HSM apukájának.
Zac Efron küldött egy gyors üdvözletet Lucas-nak és Moniqe-nak, akik sajnos nem lehettek ott tegnap este, de akik természetesen ugyanúgy köszönhető a siker, és akiket nagyon szeretnek! Majd Zac elmondta, hogy mostanában sok ember jóváhagyta, hogy visszahozták a musical műfaját, de az igazság az, hogy akik ezér felelősek, azok mi vagyunk, rajongók, kerek e világon és megköszönt minden egyes lépést ebben az őrületes kalandban.
Végül pedig, a rövidebb hajú Corbin Bleu megragadta (talán) az utolsó lehetőséget, hogy... ♥


Miss Vanessa Anne Hudgens újból megmutta bájos, imádnivaló, gyermeki énjét, amikor átvehette a Kedvenc Filmszínésznőnek járó díjat, amit a rajongók ítéltek Neki oda.
Oh My God! :)
Mindannyiunknak megköszönte a díját, mindannyiunkat biztosított szeretetéről, ahogy a HSM-ben közreműködőknek is.

Szóval bámulatos este volt a tegnapi számukra, számunkra, és újra csak azt tudom mondani, mennyire szeretőm őket, mennyire megérdemlik és mennyire büszke vagyok Rájuk!

Aztán, hogy folytassuk a sort, vannak ám még videók.
Először is, mint azt tudtuk előre Zac Efron díjátadói szerepet vállalt a show alatt, mégpedig a színésznő Keke Palmer-rel adta át a Kedvenc Együttes díját a Jonas Brothers-nek.


Utána, a háttérben még készült videó a nyertesekkel, Zac-kel, Nessával és Corbin-nal, akik mind tünemények voltak együtt.


És néhány röpke pillanatig a kamera megtalálta kedvenc párosunkat a ceremónia alatt is a közönség között.


Valamint természetesen már a bevonuláskor is készült videó róluk. Mit lehet mondani rá?
Annyira cute.

A nyertesek teljes listája megtalálható ITT!
Képek pedig például ITT, ITT és ITT!!

Forrás: VABN; ZA Angel's; Just Jared Jr.

12 megjegyzés:

Fant írta...

Minden az elvárásaink szerint alakult, egészen remek, kiváló, nagyon örülök a győzelemnek - ez simán kijárt a filmnek is és V-nek is, teljességgel megérdemelt, a győzelem fényét csak emeli, hogy mindkét kategória rendkívül erős volt!

Vanessa lenyűgöző a képeken és a videón egyaránt, annyira jó látni azt az őszinte, önfeledt örömöt rajta, hogy nyert ez most csak az övé és tényleg örül, szinte sugárzik, szóval :))

Zac teljesen laza volt, tanul, tanul, Jackmantől eltanulta a lazaságot :)) Még a 17 Again premierjeire is át kellene ültetni ezt és oké a balhe :)

Úgyhogy fantasztikus dolog ez a győzelem, a Nagy Film sem marad nagy díj nélkül - ráadásul, hogy még V is nyert, külön bearanyozza az egészet :)

Corbin szavai pedig... hát igen. Ez a felkiáltás klasszikussá vált. És ezúttal igen emocionális is volt :)

Gyors voltál Ditta - köszönet érte :)

*Nóri* írta...

Én nem vontam egy percig se kétségbe Vanessa és a HSM győzelmét!:) Bíztam bennük és a szavazókban is! Gratulálok mindannyiuknak!

Ez a bejegyzés... A Corbinos rész óta potyognak a krokodilkönnyeim...

heno írta...

Vanessa ismét gyönyőrű volt és a hohy zanessa végig fogta egymást kezét na az elragadó

Andi írta...

A könnyeim nekem is potyogtak rendesen - és a hideg is kirázott ahogy a vidiket néztem :)
Nagy - nagy Gratula a HSM Team-nek és V-nek :)))

Mikor mutatták a TDK-t és közvetlen utána a HSM3-at - hát meg kell mondjam, mindkettő másért dobogtatott meg oly hevesen :))
Fant, tök jól leírtál mindent :)

Köszönet Dittának - egyértelműen :)))

Fant írta...

Mese szövege postázva :)

Na igen, a TDK... Rendesen meghasonlott érzés volt nekem, egy díjátadó, ahol kifejezetten azért szurkolok, hogy ne nyerjen a TDK :) Mentség, hogy a Nagy Film volt a favoritom :))

Andi írta...

Mentség elfogadva :))

b írta...

A V-Z-Corbinos vidiből kérhetek fordot?

Fant írta...

Itt található az utolsó videó tiszta verziója :)

Mentség - :) Lerendeztem magamban is, amúgy meglepően korán, és egy darab szavazatot nem nyomtam a TDK-ra :))

Nóri, a bizalom töretlen volt persze részemről is, de azért tudod, hogy van, az ördög nem alszik :)

Egyébiránt: ki mennyire elégedett a többi kategória végeredményével?
A magam részéről a rajzfilm kategóriában a Simpsons-ra voksoltam sokat, végül ez nem nyert.

B, a németek sajna nagyon keveset értenek abból az interjúból, szóval ezúttal is meg kell várjuk LL-t úgy érzem :)

b írta...

Én várok türelemmel :)) És köszi, hogy utána néztél!

Nekem jó 50%-ban bejöttek a szavazataim :) pedig kb ennyit "csak úgy" szavaztam. Akikre 1-t sem nyomtam az JB és HM, mert tudtam, hogy úgy is ők nyernek :(

Fant írta...

Igen volt egy hasonló szisztémám nekem is, bár én a HM-re azért szavaztam párat, mert arról legalább fogalmam van, hogy mi, de zömmel a többi jelölt közt osztottam el a voksaimat - a HM nem is nyert különben. Még kedvenc énekesnőnek én Beyonce-t választottam, döntően az Oscar miatt - nos ez sem jött be, de bőven kárpótol a két rendkívül fontos győzelem. :)

b írta...

Igazad van HM nem nyert, de MS igen (favorite female singer), és nekem ez a 2 egy és ugyan az :)
Beyonce-ra én is nyomtam, meg a Madagascar 2-re. Ja és a nagy kedvencre Will Smith-re, és a Cinderella után Selena Gomezre is :)

xdittax írta...

Hmm, én a legjobban még Will Smith győzelmének örülök, mert ő annyira jó ember és színész, zenekar ügyileg pedig semmiképp nem a Jonas tesóknak, vagy a PCD-nek adtam volna a díjat, hanem számomra egyértelműen, a Linkin Park-nak. Sajnos ez nem vált valóra, de a két legfontosabbal megvigasztalódom valahogy...×P ×D