2009. márc. 15.

Hot30 premier utáni interjú

Nagyon jó hangulatú, közvetlen hangvételű remek kis interjú következik. A helyzet kicsit változott, már a '17 Again' sydney premiere után vagyunk egy nappal, de az alanyunk maradt, a szívdöglesztő Zac Efron...:)


Ó, a fejem mindjárt felrobban, Zac Efron, emberek! És Taylor Swift! Szükséges még hozzátennem valamit?!
Oké, tehát a 17 Again, amelyben még Matthew Perry és Leslie Mann játszik főszerepet…fantasztikus film! De az utóbbi hetekben mindenkibe berögzült a Watchmen-ből ismert mosolygó, véres arc.
Igen, az a film egyik szimbóluma.
Efron is beszélt róla…tehát Zac hotelszobájában beszélgettünk, először a táskámról volt szó.

Zac: Jó a táskád.
Láttad a Watchmen-t?
Z: Igen…nagyszerű volt.
A premieren is megjelentél?
Z: Ott voltam.
Most már azért bemutatkozhatnánk! Zac, üdv a Hot30-ben!
Teljesen úgy érzem, mintha régi haverok lennénk. Beszéljünk még a Watchmen-ről! Tetszett a film?
Z: Igen.
Vanessának is?
Z: Igen, igazából neki még jobban.
Szerintem is nagyszerű volt, jók voltak a színek, a hang, meg minden…de számomra egy kicsit hosszú volt.
Z: Vizuálisan a legjobb film, amit valaha láttam, tényleg nagyon hosszú volt, de akik olvasták a képregényt – én igen – azok számára főleg elképesztő, látszott rajta, hogy Zack Snyder munkája. És ez nagyon emelkedett fogalom, egy kultusz.
Elég sok benne az erőszak…
A 17 Again-ről kellene beszélnünk!
Zac, szívesen szerepelnél akciófilmekben?
Z: Igen, főleg Zack filmjeiben, az nagyon jó móka lenne.
Számomra a 17 Again-ben az volt a legjobb, hogy a High School Musical-ben ismertünk meg, fiatal rajongótáborra tettél szert, de ez teljesen más volt, mint amiben eddig láthattunk – még mindig szívdöglesztő vagy…
Z: Köszi.
…és még mindig elképesztően kék a szemed.
De most már sokkal jobban hasonlítasz egy felnőttre.
Z: Igen, arrafelé haladok. Máris úgy érzem, mintha 37 éves lennék.
Tényleg? 37 évesen is zavarban lennél, ha anyukád több doboz óvszert venne neked?
Z: Te jó… Nem hiszem el, hogy ez így elterjedt. Igazából nem is az anyukám volt. A zoknimban voltak – szóval a Mikulás hozta.
És a pirosakon fehér bojt volt?
Z: Mindenféle ízekben…
Tudjuk, hogy milyen őrület tombolt a tegnap esti 17 Again premieren. Hogy kezeled ezt? Még mindig a füledben cseng?
Z: Ha nem vagy hozzászokva ehhez a magas hanghoz, furcsa lehet. Olyan, mint a kutyasíp. Nagyon magas.
Én nem tudok sikítani.
Használsz füldugót, hogy tompítsd valamennyire a hangot?
Z: Nem. A tegnap esti premier szabadtéri volt, tehát a hang könnyen távozhatott.
Távozhatott? Belefájdult a dobhártyám, szörnyű volt!
Zac, sebes a kezed, mi történt vele? Mert nekem is sebes, én breaktáncolni próbáltam. Te mit csináltál?
Z: Nem tudom, biztos nem breaktáncoltam a vörösszőnyegen, de ötletem sincs, hogy történhetett.
Csak nem akartam, hogy Zac Efron megsérüljön.
Z: Most komolyan, jó pár emberrel kellett megküzdenem, mire ideértem…átmentem Watchmen-be.

Fordította: LinkLuvor.

11 megjegyzés:

Fant írta...

Oldott, laza interjú, de jó, mert nem közhelyes. Köszi LL :)

Szóval ez az interjú tetszik nekem :) Watchmen :) Én is láttam ugyebár és azt kell mondjam, hogy a képregény ismerete nélkül is élvezhető - szóval ez igazán ne tartson vissza senkit a megnézésétől :) Z-nek igaza van, igazi kultusz kategória a film - mondjuk mint ilyen megosztó is.
Látványban pedig tényleg utólérhetetlen.

Hm, akinek legutóbb ajánlottam ezt a filmet egész héten nem járt erre - feltűnt ám, üzenem neki :)

Szóval Z is dolgozna ezzel a rendezővel - csak türelem, most Vanessa-n a sor, az azt követő filmje persze mehet Zac-el, vicces lenne a mi szempontunkból :)

Andi írta...

köszöni :)
sok zűrt csinált, ezért szükséges most ez a "tisztulási" folyamat, főleg a blog nívója miatt :) még nem tudja, hogy is térhetne vissza, nem túl népszerű...de az eseményeket követi..:)

Fant írta...

Hello Andi!! Szóval itt vagy ám a háttérben, jól van örülök, hogy velünk vagy azért :) Zűr, zűr, ugyan már, ezt a kis közösséget sokszor hívtuk már családnak - nos a legjobb családban is előfordulnak összezördülések :)
Hibás vagyok én is, be is látom, kezdjünk új lapot a mesekönyvben :) Írj csak bátran, hír van bőven, kommentálásra szorul mind :)
Nos, majd csak figyeld a mesét - amit még el sem kezdtem, de mostmár ideje hozzáfognom :)

Amúgy a Watchmen-el mi helyzet, nem szántad még rá magad esetleg a megnézésére? :)

Andi írta...

Hello!
új lap? oké, lapozzunk a mesekönyvben :)
az ajánlott filmedre még nem volt érkezésem..de ami késik, nem múlik :)
a mesét nagyon várom...:)

Fant írta...

Oké, türelmesen várok :) Találtam egy vicces videót, nem új már, de én még nem láttam, paródia és itt van :)
Bandslam előzetes hogy tetszett?
Mesét kezdem mostmár, mert még a végén a szokásos este nyolcas bemutatás halasztódik :)

Andi írta...

Bandslam előzetes - kíváncsivá tett, tetszett, várom a filmet én is :)
hanem ám ez a paródia...:)))) feldobott rendesen, óriási, még én sem láttam..jókat mulatkáztak ott :)
jó munkát a meséhez - most kicsit én is lépek :)

tinus írta...

Hello mindenkinek!

Zachary úr megjelent a ROVE-ban!

http://www.youtube.com/watch?v=Hm1VtS8f-PE

elég érdekes a haj szerkezete

Fant írta...

Mese szövege postázva :)

Kösz a videót Tinus, érdekesnek tűnik, a felvető animáció elég vicces volt :)

A paródia jó lett szerintem is, jót mulattak rajta az érintettek is valóban :)) Gyenge célzás is volt benne, nade már most tudjuk, hogy sok értékes projektben vesznek még részt :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Tinus, köszi a videót, nagyon jó kedvem lett tőle. Sajnos nem értettem mindent, de remélem LL segítségével kitisztul a képhamarosan. Az a tolószékes történet a rajongó anyukával elég meredek....
Látom megérkezett Fant szokásos heti története, gyorsan elemereülök, aztán jó éjt mindenkinek! Üdv: ;o)

b írta...

Naggyon jó a paródia :DD

A ROVE beszélgetés szintén, várom én is LL fordját :)) Amit előre is köszi.

Netty írta...

Hm...drága Zachy..igazán ráférne már egy hajvágás...:D