2009. márc. 11.

Képek a repülőterekről

Ahogy az várható volt, a lesifotósok fel voltak készülve Los Angeles-ben arra, hogy a Mr. Szívdöglesztő föl fog tűnni a LAX airport-on, hogy fejét egy újabb nagy útra adja.

Így is történt, március 9-én, hétfő este jelent meg a reptéren, és hiába volt sötét, így is bárkinek világos lett volna, kivel is áll szemben. Mire gondolok pontosan? Ugyan már! Aviátor, sapka, zöld kapucnis pulcsi, sötét farmer, a Louis Vuitton utazótáskája és kis fekete féloldala hátizsák? Ki más is lenne, ha nem Zac Efron?!

És az úticélját is pontosan tudta előre a világ; a 21 éves színész Sydney-be vette az irányt, hogy legújabb filmjét, a '17 Again'-t promótálja, és egyben részt vegyen a film első díszbemutatóján.

Képek a LAX repülőtérről: KATT!
Képek a Sydney repülőtérről: KATT! (az időeltolódás miatt, Zachy már március 11-be utazott előre!)

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valaki tudja, hogy Vanessa miért nem tudott vele tartani? Mert más oldalakon azt olvastam, hogy Zac nagyon bánatos amiért Vanessát nem tudta magával vinni. Azt szeretné, ha Vanessa vele lenne.

xdittax írta...

Nem, nem hiszem, hogy egyelőre tudná bárki is. Tényleg azt írják, hogy Zac ezt nyilatkozta, de igazából nem tudni még, miért.

Lehet hogy valamilyen személyes ok áll a háttérben, esetleg valami esemény, amit Vanessa részvételével rendeznek meg a világ túl felén. De azt is eltudom képzelni, hogy Nessa nem akarja elvonni a figyelmet Zac-ről, elvégre ez az Ő filmje, ez az Ő sajtókörútja, és ez még csak ráadásul az első megálló! Bár így egyelőre úgy néz ki, egyedül teszi meg legalább az ausztrál állomásokat, hiszen semmilyen információ nincs arról, hogy valamilyen munkatárs megjelent volna a díszbemutatón.

Arra azonban biztosan fogadok, hogy legalább az amcsi premieren megjelenik V! :)

Fant írta...

Sziasztok! Ne értsétek félre, de én azt mondom nem jó az, ha egymás filmjeinek a promóciós körútján, úgy az egészen részt vesznek. Ez most Zac filmje, az ő projekje egyedül, promotálja is ennek megfelelően - és vissza: úgy gondolom, hogy a Bandslam (és persze a reménybeli újabb V-filmek) promó körútjának minden állomásán sem vesz majd részt Zac. De szerintem ez teljes mértékben rendben lévő dolog.
Így legalább elejét veszik annak az állandó cinikus szóbeszédnek is, hogy csak a népszerűség miatt vannak együtt...Bár szerintem nyilván nem az a kiváltó ok, inkább amit először írtam.

Nomeg arról nem is beszélve, amit te is írtál Ditta, hogy bizony Vanessa-nak is megvan a saját karierrje - ráadásul ha a felmerült filmes pletykáknak csak a fele igaz, akkor most koncentrálnia kell ezerrel :)
Az amcsi premier más tészta persze, oda szerintem sem érkezik kísérő nélkül :)

Hogy pedig egyedül promotál, más munkatárs nélkül: nagyon egyszerű - ő népszerűsége toronymagasan a legnagyobb, ennyi az egész :)

De komolyan: gondoljátok, hogy Zac telebúsulta a sajtót, hogy Vanessa nincs vele? :) Mindíg annyira diplomatikusan nyilatkoznak egymásról, én nem igazán hinném, hogy ezt így valóban mondta :)

;o) írta...

Sziasztok! Most gyorsan csatlakoznék Fanthoz, mert ez nekem is kissé kétes....

Ráadásul, egy kapcsolatban mindig kell lennie "pihenőnapnak", hogy aztán újult erővel mehessünk tovább.
Szóval....azt persze nem tudhatom, hogy V miért nem ment, vagy egyátalán akart-e menni, de ez most így történt és kész ;o)
Nem hiszem, hgy több van ebben a sztoriban....

Névtelen írta...

Sziasztok!:)

De jó,hogy nem vagyunk egyformák,mert akkor minden tiszta "szürke" lenne!:))))
Így pedig színesebb a világ.:) Én biztosan örülnék annak,ha a kedvesem elkísérne engem.:) Nem kellene a "nyakamon" lógnia attól még.:)

A babér attól az övé!:))
Persze ok,okozat.:)

b írta...

Én is azt gondolom amit f.é. :) Jó az, ha ott van az ember mellett a társa. A közös élmények is jót tudnak tenni :) Bár ebből az utóbbi időben bőven jutott nekik :))
Lehet, hogy megkérdezték tőle, hogy V hol van, és erre válaszolt. De ez csak 1 állomás, van még néhány hátra, és lehet, hogy valamelyikre odarepül V, mint a Hajlakknál is.

Névtelen írta...

Szerintem nincsenek összeragasztva, ahogy a karrierjük sincs, meg kell mutatniuk, hogy külön-külön is boldogulnak, és ha együtt mennek, gyakorlatilag újabb HSM-premierhez lesz hasonló ez az esemény is...a fő céljuk most elvileg az, hogy megnyerjék maguknak az idősebb korosztályt, akiknek más indok kell, hogy elismerjék őket. Csak azért, mert együtt mennek el, szerintem sokkal több korábbi rajongó megy el a premierre...ami végülis egyáltalán nem negatív...de nem ez a fő cél. Szerintem.

Fant írta...

LL, gyakorlatilag mindent elmondtál, amit még gondolok a témáról. :)

Az LA premier nyilván más lesz, díszbemutató, oda nem érkezik egyedül senki, de alapvetően pont a sorolt okok miatt nem valószínű, hogy túlzásba vinnék a dolgot.

A színesség persze jó :) Csakhát az ő esetük eléggé speciális, Vanessa nem csak szimpla kedves, hanem ugye HSM sztár is.

b írta...

Persze, hogy nincsenek, nem ezt akartam kihozni belőle :)

Névtelen írta...

Na jó-jó,igazatok van nektek is,de Ti komolyan csak a filmre hegyezitek a ceruzáitokat.:) De ugyebár a munka mögött ott lapít a stabil háttér is.:))Részemről csak egy lehetséges felvetés történt csupán.:)

b írta...

F.é. én is örülnék, ha elkísérne a párom :)

Névtelen írta...

Vettem b!:)
Mert ugyebár: 2 bolond 1 pár!:))

b írta...

Nem tudom :) Én nem szeretek egyedül menni sehova, ha nem muszáj :)

Fant írta...

Nos jó, hát ki tudhatja végülis, hogy ők hogy gondolják ezeket :) Lehet, hogy találnak köztes megoldást és akkor mindkét nézőpont érvényesül itt :)

Névtelen írta...

Márpedig akadnak muszáj dolgok !:))
De persze értem én,és ez így is van rendjén,mert így vagyunk kitalálva (társas lény)-ként.:)

b írta...

Persze hogy :) És kell ilyen is meg olyan is.
Azt hiszem ezt kitárgyaltuk :)

;o) írta...

Na, azért szerintem nem olyan vészes a dolog - ráadásul az elmúlt hetekben, hónapokban ha kellett, ha nem, egymás mellett voltak. Emlékeztek a 17A forgatásáról pl nemrég csatolt be Ditta egy képet, ahol V meglátogatta kedvesét. Ki tudja mi fog még itt kiderülni.lehet, hogy most nincs itt, de a következőn ott lesz...és az is lehet, hogy már holnap egy karibi szigeten lesznek megint. Tőlük akár már megszokott is lehet a dolog, nem?

Azért ma már én is jobban szerettem volna, ha nem meccs van ma este, hanem OHANA....
hiszen én is társas "légy" vagyok vagy mi?!

b írta...

Én már általánosságban beszéltem :)

xdittax írta...

Hmm, most mondjam azt, hogy én örülök, hogy meccs van, igaz csak bele-bele kuksiztam eddig is a maiba, ráadásul még javában tart, de most nekem sem ott van a helyem. :))

De ha már itt végeztetek a témával, én nem nyilvánítok véleményt az ügyben...:) Najó, nem azért mondom. Egyetértek Veletek. Bizony, Mindenkivel. Jó érvek, jó gondolatok, jó ütköztetések. Nagyon jó, izgalmas! És igazatok van, legyen elég ennyi.

Pusza: Ditta

b írta...

Tulképp Taylos Swift mit keres Z mellett? Szerepelt a filmben? Valahol valami koncert körutat olvastam.

Fant írta...

Csak próbáljuk tartani a nívót, Ditta :)
De különben tudod, az új gondolatok még újabbakat szülnek a többiekben is :)

B - a kérdésedre a válasz a premierről szóló bejegyzésben rejlik :)

b írta...

Olvastam :) De nekem olyan vicces a csaj ott a szőnyegen Z mellett. Olyan, mint ha hirtelen odaállították volna, hogy ne legyen Z egyedül. És vicces, hogy majdnem nagyobb Z-nél :)