2009. márc. 10.

A tündérmese mögött...

A Disney Dream Portré sorozat részeként, a világhíres fényképész, Annie Leibovitz Zac Efron-t, és Vanessa Hudgens-t, a ragyogó Fülöp herceggé és Auorora hercegnővé változtatta át a Csipkerózsikából.
A D23 befizetett egy vizitre a fotózásnál, úgyhogy most megtudunk egy-két dolgot az imádnivaló párról és a kulisszákról! ;)

D23: Gondoltátok valaha is, hogy portrét álltok majd klasszikus Disney karakterekként egy klasszikus Disney meséből és egy klasszikus tündérmeséből?
Vanessa Hudgens: Nem, soha, és ez annyira gyönyörű dolog. Szerintem minden lány azt kívánja, hogy hercegnő legyen, és nekem végre sikerült.
Zac Efron: Gyerekkoromban örökké ezeket a filmeket néztem, szeretem ezeket a filmeket. Szóval eljátszani a herceget...
VH: ... és egy jóképű herceget!

D23: Igazán éreztétek ma a fantázia részét?
ZE: Igen, amint besétáltam a díszletbe, tudtam, hogy ez varázslatos volt. Szeretem, ahogy Annie értelmezi a virágokat. Azt hiszem időszaki földi szedert használt.
VH: Igen, a tündérmeséből.
ZE: Nagyszerűen néz ki. Annie megmutatta nekünk az inspirációját.

D23: Megnéztél ma korábban néhány képet a sorozatból, ami két évvel ezelőtt kezdődött. Először David Beckham-mel és Beyoncé-val?
VH: Igen, láttam és úgy gondolom annyira gyönyörű, nagyszerű és jól lefestett volt.

D23: Vanessa, elég hamar bekerültél ide a társaságba. Scarlett Johansson, Beyoncé, Julianne Moore, Jennifer Lopez, Jessica Biel... Milyen érzés csatlakozni ehhez a vonalhoz?
VH: Nagyon izgalmas. Annyira boldog vagyok, hogy a csapat tagja lehetek. Mint mondtam, mindig is szerettem volna hercegnő lenni.
ZE: És Fülöp herceg se egy rossz karakter eljátszani. Eléggé szeretem őt. Elég nagy hős, még mielőtt ehhez a nagyszerű pillanathoz érnének és csókolóznának. Hatalmas kaland, ahogy a herceg megérkezik ide, szóval elég nehéz volt, mire elért ehhez a jelenethez.

D23: David Beckham volt az eredeti személy, aki megformálta Fülöp herceget két évvel ezelőtt. Most, Zac, te megismétled a szerepet. Mindkettőtöknek van a sporthoz köze. Neked a High School Musical-ből.
ZE: (nevet) Igen, biztos. Ez annyira vicces. (Vanessa nevet) Ugyanazt a karaktert alakítjuk.
VH: Most Te vagy a fiatal David Beckham.
ZE: Nos, elméletben ő egy sárkánnyal harcolt [egy korábbi jelenetben], azt hiszem. Szóval én idősebb vagyok David Beckham-nél.

D23: Mert ő egy kardot forgatott a portréján. Ma Te itt kard nélkül vagy. Egy kedvesebb Fülöp herceg.
ZE: Ellenőriztem a kardomat a szobában. (nevet). Nem, ha lenne egy kardom a képen, úgy tűnne, mintha egészen más okból jöttem volna ide.

D23: Szóval, ez az első alaklom, hogy Annie Leibovitz-cal dolgoztok együtt?
ZE/VH: Igen! (egyszerre).

D23: De nyilvánvalóan ismeritek a munkáját és sok képét láttátok már.
VH: Igen, ő annyira hihetetlen fényképész. Nagyon csodálom, amit csinál, és annyira izgatott voltam, hogy lehetőséget kapok, hogy vele dolgozzak együtt.
ZE: Egész életében bámulatos fényképeket készített. Nem tudom elhinni, hogy találkozhattam vele... Rajongó voltam, amikor besétáltam.

D23: Zac, említetted, hogy úgy nőttél fel, hogy Disney filmeket néztél és biztos vagyok benne, hogy te is ezt csináltad Vanessa. Volt különösen kedvencetek, amikor fiatalabbak voltatok?
VH: Az enyém talán Aladdin volt.
ZE: Én is az Aladdin-t fogom mondani.
VH: Szeretem Jázmint, és a zene is igazán lenyűgöző volt. Ez egy vicces tündérmese volt a klasszikusok közül.

D23: Tehát, mindent összevetve, milyen volt a mai élmény?
VH: Nagyon jól érzetük magunkat, nagyszerű volt.
ZE: (utalva a jelenetre) Úgy értem Csipkerózsika fölébredt; 50-50 volt az esély, hogy nem ébred fel. (mindketten nevetnek)
VH: Igaz, soha nem tudhatod.
ZE: És azt hiszem jól megcsináltuk.

Szerintünk is! :))

Forrás: D23

18 megjegyzés:

b írta...

Wow :) Köszönet Ditta a fordért! A gyorsaságért pedig már nem is tudok mit mondani, elállt a szavam tőle :D

xdittax írta...

Háát, szívesen tettem, b! :) Furcsa, de nagyon jól esett még ilyen késői órában is fordítanom. Persze az más dolog, hogy mikor kerültem ágyban, miután még nekiálltam a maradék tanulnivalónak. :)

Csak az a baj, hogy igazából az kerül időbe mire lepötyögöm, pedig nagyon kis egyszerű, de imádnivaló interjú volt, nem gondoljátok?:)

Névtelen írta...

Jó ford, köszönjük, Ditta:)
Ez az éjszakai ford-feeling nagyon ismerős...péntekenként mindig nagyon sokáig fennmaradok fordítani...semmit se számít előtte a suli meg az edzés...valahogy más a hangulata, hogy egy lámpa fényénél írod tele már a 2. fordítós füzeted:)) Legalábbis én annyinál tartok:D Aztán a pötyögés másnap más kérdés, akkor mindig felfordulás van körülöttem.

Egyúttal lefoglalom a 17-es fordokat, ezt és ezt

xdittax írta...

Ez édes LL! :) Bár én nem szoktam írásban fordítani füzetbe, inkább gép előtt fordítok, az kényelmesebb számomra. Beleszakadnék, ha először le kellene írnom. :) Hiába, lustaság...:))

xdittax írta...

Ó-ó, most nézem csak, hogy a második stipi-stopid ugyanaz az, amit lefordítottam egy másik oldalról a premieres bejegyzéshez.

Remélem még nem kezdtél nagyon bele, és elnézed nekem!

;o) írta...

Ugye milyen életszagú az interjú? Aranyosak voltak....és nagyon tetszett a nyílt udvarlás V részéről ;o)

Fant írta...

Aladdin, Jázmin, mesék, kész vagyok :)))
Megvan ám az original kép is, itt :)

Az interjú, könnyed, bájos, teljesen életszerű - szóval jó nagyon :)

50-50 - hát ja, szóval Z jó munkát végzett, mert a hercegnő felébredt :))

A fordítást én sem írom lapra, lustaságom határtalan :))

Névtelen írta...

Na"vénségemre"tudom meg,hogy attól kedvesebb Fülöp herceg,mert nincs a kezében a kardja!!:)))
Mekkora agyatlanság.:)) Nem attól hős a férfi,ha kardja keze ügyében van?:)) Mese,mese.:))

b írta...

Jókat mosolyogtam rajtatok, aranyosak vagytok :)
Az interjú tényleg jó, és aranyosak az alanyok.
Én azt tudtam meg vénségemre, hogy Aurora és Philip a nevük :) Ja és az tetszett, hogy "Aladdint kell mondanom." :))

Névtelen írta...

Az írásban fordítást a tényezők fokozott szabotáló tevékenysége okán vezettem be, és csak akkor írok, ha akadályoznának, elég veszteséges, de összességében kevesebb időt töltök így a gépnél és nem kell annyira koncentrálni a begépelésnél, mintha itt találnám ki, hogy mit írok.

Nem baj, Ditta, este így is elleszek, hála néhány sokeszű antifannak...meg ott van még a hangford is.:)

b írta...

Mit tettek az antifanok? Remélem nem rosszat.

Névtelen írta...

b,szerinted az "ant" valami pozitív dologra utal?:)) Mit tettek vajon:semmi jót,de az biztos!:))

Fant írta...

De a mese kommentjei közt konkrétan is leírta LL, hogy mit követtek el ezúttal az antik. :)

b írta...

Én csak "anti"-t ismerek :)
Fant végképp elvesztettem a fonalat. Bocsi, de megint le vagyok lassulva, és csak kérdezni tudok :)

;o) írta...

Sziasztok!

Ezt a mesés képet akárhányszor megnézem, mindig ugyanaz az első 2gondolatom: ez a lány hihetetlenül szép és eszméletlen szerencsés!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

b ne csináld!Én antialkoholista vagyok, időnként antipatikus és a lustaság szerintem félegészség ;o)

Pusza nektek!

b írta...

:DD Én is :))

xdittax írta...

LL, kitartást! Nem tudom mi a megoldás, az embertől, emberektől és helyzettől függ. Pontosan tudom, milyen ha az ember más helyett bűnhődik, ha iskolai dolgokról, ha egészen másról van. De azt is tudom, hogy nem olyan lány vagy Te, akin ki lehet fogni!

Szeretünk, és köszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Most már fel se veszem, ha engem akarnának idegesítneni...de az, hogy ezért várhattam még fél órát, hogy hazavergődhessek, eléggé felhúzott...főleg, hogy utána még edzésem is volt.
Köszi a támogatást:))