2009. márc. 7.

Erős, tudatos nő



Újabb két belevaló képpel bővült a Marc Ecko Unlimited kampányához készült
Vanessa Anne Hudgens fotósorozat!

Plusz, LL-nek köszönhetően, hogy ne "hanyagoljuk" el Nessát se, következzen egy vele készült interjú "egyenesen" Japánból!;)

Mesélj a báli ruhádról!
Imádom a báli ruhát, szerintem gyönyörű. Láttam, amikor megcsinálták, már akkor is elképesztően szép volt.

Nehezek voltak a HSM3 koreográfiái?

A tánctól függ. Az első két film előtt két hetet próbáltunk csak, az utolsónál öt-hat hetet, most sokkal több időnk volt. De az egész magától a táncjelenettől függ. Gyorsan megtanultam a koreográfiát, mert már hét éve táncoltam előtte. Ez bennem van, imádom csinálni.

(?)

Amikor kicsi voltam, mindig hordtam olyat. Vettem neki egy újat, remélem, tetszik neki.

Milyennek találod Gabriella karakterét?
Nagyon okos, és ő az, aki mindenkiben meglátja a jót. Ezért gondolom azt, hogy igazából sosem veszik össze Sharpay-jel. Benne is meglátja a legjobbat, szerintem ez nagyon jó tulajdonság, hogy jól tud dönteni. És ő egy erős, tudatos fiatal nő.

Szoktál együtt lógni az iskolai barátaiddal?
Persze. Te szoktál együtt lógni az iskolai barátaiddal? Imádom őket, ők a legjobb barátaim.

Sokat maradsz még Japánban?

Tényleg szeretnék, ez nagyon rossz, de kevés az időnk. De a síremléket megnézzük, és még egy kicsit lógunk itt. Aztán mennünk kell.

A videóinterjút fordította LinkLuvor.

21 megjegyzés:

Fant írta...

Micsoda képek megint, őrület :)

A fordot és a tálalást is köszi :)

A többi országhoz képest egyébként igazán sok időt töltöttek Japánban.

Más: megnéztem a Watchmen filmet, ajánlom figyelmetekbe. Látványos rendkívül, már magáért a látványért is megéri megnézni, nagyon komoly, borongós és komor film különben, sűrű eléggé, de van benne pár olyan akciójelenet, amire csak azt tudtam mondani, hogy király...:)
Bár a TDK-tól messze áll, de egyszer érdemes megnézni mindenképp...

Névtelen írta...

Na most jobb...gratula LL:)
milyen szerencsés nő...:)

Fant írta...

Jobb Andi?! Ellenkezőleg. De ugyanazon köröket nem futom le havonta feleslegesen.

Névtelen írta...

nem kell, már lefutottad és nyoma is van rendesen...ember, hogy tehetted ezt velem...

Fant írta...

Na nehogymár hibás legyek. Na, inkább hagyjuk, nem írok semmit, nehogy még a végén rámhúzz valamit megint.
Ez a hely nem érdemel ilyesmit. Téma lezárva.

Andi írta...

Mit húznék rád? ugyan már. Csak olvasd vissza a "japó municiót" szerintem nő még ilyen szavakat nem kapott.. pedig nem így kezdtük, emlékszel?...majdnem be kellett tanulnunk egy éneket is...aztán a kedvenc jelenetek a hsm-ben...meg a zenék....veled már volt olyan, hogy rossz nap...emlékszel..a géped hangja egyszer elment...ne viccelj már velem, gondolod, hogy rosszat akarnék bárkinek....és a dugóhúzós sztori Z-vel..?
Jaaj tee!:)
A TDK-ról nem is beszélve...:)))

Andi írta...

Azt mondtad...ne udvaroltassak...magamnak!
minden nő udvaroltat magának...!:)csak nem mindenkinél veszed észre....így vagyunk összerakva....ember,miről beszélsz..?

Fant írta...

Mindenre pontosan emlékszem.

Hanem én emlékszem ám arra is, hogy miért írtam olyat. Nem szeretem a bújócskát, vállalni kell magunkat, akkor is, ha éppen úgy tűnik, hogy nem reagál senki az általunk leírtakra, nem pedig fogni és kitörölni a napi kommentjeinket.
Tudod az ilyesmi engem végtelenül bosszant.
De azért ha jól emlékszem tompítottam is aztán a mondandómat.

Nézd. Nyilván nem az volt a célom, hogy a lelkedbe gázoljak...

Megbeszéltük, hogy én nem írok olyat, de akkor te sem törölsz többet hozzászólást.

Annyi más téma van... És annyi más téma is volt, ahogy írtad is - emlékszem én még a fel nem soroltakra is, biztos lehetsz benne.

A TDK - örök alap téma :))) Most például ajánlom figyelmedbe a Watchmen - Az őrzők című filmet, érdekes, vannak hasonló elemei a TDK-val, például a komolyság :)

Andi írta...

nem akarok komoly lenni mert abba bele lehet gárgyulni:)) az élet is komolytalan...
ez a harmadik része..? köszi:)

Fant írta...

Na igen akartam is mondani, hogy aki ezt a filmet megnézi, az gyorsan utánna nézzen valami lazát is :))
De nem harmadik rész, Andi, ez egy egész más képregény feldolgozása, magát a képregényt én sem ismerem, de a film érdekes :)) Tele van álarcos igazságosztókkal - de csak egyiküknek van igazi szuperereje, igaz ő már nem is ember. A látvány miatt azt mondom mindenképpen érdemes moziban megnézni :)

Jó éjt!

Andi írta...

nem lehet, hogy ne bosszantson és szemet hunyj felette...? nem kell mindent észre venni...ne csak azt vegyük észre ami nincs, hanem azt is ami ott van!!!:)de széjjel ne szakadj!:)) és ha nincs akkor hagyd úgy...mert annak oka van...ez törvény...ami ott van az nem érdekel a kutyát sem...ami nincs...egyből feltűnik..:)))
én vagyok a fontos, vagy a másik..?:)

Andi írta...

upsz - a vége megint kicsit neccesre sikeredett és félreérthető is.
Ajjaj - ebből ,hogy jövök ki most..?
Nos - nem magamra akartam célozni, mint általánosságra gondoltam.

Fant írta...

Jól van, oké, kijöttél belőle :) A lényeget értem. De, hogy eltűnt és ez észrevételre került, bizonyítja, hogy mégicsak feltűnt, hogy ott volt :)
De ne ragozzuk tovább, megmaradunk a kompromisszumnál és akkor nem lesznek félreértések többet :)
Délután össze kellene hoznom egy mesét is, tele uncsi amcsi számokkal :)

Andi írta...

Oksa, köszi,továbbragozás almás, várom a mesét, jó munkát hozzá :)

Andi írta...

Oksa, köszi,továbbragozás almás, várom a mesét, jó munkát hozzá :)

Andi írta...

Jééé - ikrek lettek :)

Fant írta...

Nem gond, inkább kétszer, mint egyszer sem :)) Köszi, igyekszem majd :)

Névtelen írta...

Hellósztok!

Nem tudom kikerülni ezeket a kommenteket,és talán nem is akarom!!

Mégis talán Fant-unk mellé kéne állnom,ha azt nézem,milyen komoly erőfeszítés neki nap-mint nap ennyi csajjal cseverészni.:))
Vagy talán Andi mellé ,aki éjszakákba nyúlóan, közös éneket is bevállalt.:))
Nem,pártatlan maradok!!:)

A sárdobálás nem ide való,a nívót tartsuk meg! Andi:Már a múltkor is kaptál egy barátságra ígéretet Fant-tol. De csak barátságot!
Innentől rajtad áll,hogy elfogadod-e ezt!
Szerintem mindegyikünket éppen ugyanúgy kedvel,és kivételt sem tesz!! Ne gyerekeskedjünk,érezzük jól magunkat egymás társaságában,és dumáljunk még nagyon sokat együtt!!!:)
Szép napot!

Andi írta...

Köszike (f.é.) - imádom a stílusod és azt, hogy nem hagyod ki az ilyen ziccereket sem és jóóól kihangsúlyozod...!!:)
Most formában vagyok ám én is ...ne aggódj...:)

Andi írta...

Na, utána jártam és csekkoltam
Az örzők-et azzal a kék emberrel, így már képben vagyok :)

Fant írta...

Az-az, a kék emberes :) Ő az egyetlen szuperhatalmú lény a filmben, a többi hős csak olyan, mint mondjuk Batman - hogy egy teljesen véletlenszerű hasonlatot mondjak :))
Jellegében hasonló a film a TDK-hoz, csak még annál is sötétebb és sokkal depresszívebb :)
Úgyhogy utánna valami vidám kell - mondjuk ez a blog például :)