2009. márc. 13.

Bandslam trailer!!!

Oooh. A semmiből hirtelen kaptunk egy hihetetlen löketet, hogy ne felejtsük el, micsoda durranás jön majd a nyáron! Eljött az ideje, hogy bepillanthassunk a Bandslam-be!

Vanessa káprázatosan gyönyörű és természetes, azt hiszem imádni fogom, hogy ilyen karaktert alakít, bár először nem voltam kibékülve a szólójával... Tökéletes a szerepre, én mondom!

Na és a hapikáját is egyre jobban csípom. S persze Nessa "jóbarátja" is sokat dob az előzetesen. A zene ereje, a különös figurák eredményezik, hogy igen, tetszik nekem, úgy az egész. Alig várom és annyira izgatott lettem! :)))



Credit: VABN.

12 megjegyzés:

Netty írta...

Hmm...tetszik. Csak ennyit mondanék: Can't wait! :D

Fant írta...

A semmiből bizony, én is meglepődtem, így még nagyobbat ütött.

Nagyon érdekesnek tűnik zeneileg, tetszik, az egész jó lesz, hangulatos, abszolút másnak tűnik, mint a HSM, maga a környezet kevésbé idealizált, eltérő, de nagyon érdekes, jó, nagyon jó! Nem tudnék negatívumot hozni az eddig látottakból, maga a trailer jó kis ízelítő a filmből, kedvcsinálónak tökéletes - úgyhogy én máris várom a következőt!

Szóval elsőre nem igazán jött be neked a szóló, Ditta? Szerintem ez csak azért lehetett, mert nem tudtad mit várj, mire számíts, rockhoz képest pedig első hallásra különösnek tűnhet a dal.
Én sajátos zenei világra számítok ebben a filmben.

Úgyhogy várom már nagyon, az eddigiek alapján nem bántam meg, hogy annak idején a szavazásnál, erre a filmre voksoltam, mint leginkább vártra :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
A szóló csak nekem hasonlít egy picit a Walk away-re???
Lehet hogy rosszul hallom!
Pussz:Kitti

;o) írta...

Tényleg jó lesz ez a film és érdekes, hogy ezt az Everything I own c. számot, már annyi feldolgozásban hallottam (Boy George az eredeti?), ilyen rockosan még nem, és Vnek valami eszméletlen hangja van. Az a pillanat amikor kiadja magából azt a számomra üvöltő hangot....öregem...hihetetlen jó a csajci.
Ezek után már csak egy jó csapatot kéne mögé rakni, hogy a 3. album valamivel kedvemre valóbb legyen - a lehetőségek tárháza a torkában van!
Micsoda izgalmak, ezek szerint hamarosan várhatóak a 17A és a Bslam háttérmelói is. Na látom nem fogunk unatkozni.....

Fant írta...

Kitti, nekem is feltűnt a párhuzam, valószínűleg valami hasonló hangzású dallamrészlet lehet benne - amúgy mások.

;o), te zeneileg most előrébb jársz nálam, nekem új a dal :)
Én Vanessa-val kapcsolatban már semmin nem lepődök meg, ha énekelni hallom, azok után amit az Oscar-on teljesített, engem végképp meggyőzött, hogy mindenre képes a hangjával. Rockot még nem hallottunk tőle, de ebben is remek, eszméletlen a csaj :)

A 3. album - nos igen. Én fenntartom, hogy egy kiadóváltás jót tenne. És szívesen hallanék tőle olyan dalokat, amik kevésbé elektronikusak, mint a legutóbbi albumon lévőek.
Nos, majd látjuk, halljuk, remélem megtalálja a megfelelő szerzőket.

Addig is várom nagyon ezt a filmet, és a háttérinfóit is - igaz ;o), lesz itt anyag bőven, unatkozás: kizárt :)

;o) írta...

Wwwwaaaaaaaaaoooooooowwwwwwwwww!
Véletlenül a térkép felé jártam és ott virított az én kicsi városom isa térképen!!!!!!!!!!!!

Fant írta...

No!!! Üdv a térképen ;o) - méghogy a péntek 13 balszerencsét hoz!! :) Úgy tűnik lassan kialakul a térkép rendszere :)

Névtelen írta...

Ó,szegény Boy George biztosan tátva marad a szája!:)) Rock?:))
Ja,amolyan light rock ez,de jó.:)
;o) üdv a térképen.:)

Névtelen írta...

Hát én most elköszönnék,amolyan rock-osan:jóÓÓóÓ Éjjszakááát!:)
A többit rátok bízom.:)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Egész nap a gépet szereltem/szereltük, úgyhogy annyit rohangáltam föl-le a lépcsőn a két gép között, hogy az bőven pótolja majd a jövő heti edzéseimet...a lényeg, hogy megvan a netes gépem...végre:)
Na és ilyen az én szerencsém...pont, mikor egy napig nem vagyok, ilyen bombasztikus trailert hagyok ki:D Nagyon várom ezt a filmet is, ígéretesnek látszik:)) Nem t'om, látta-e már valaki, de itt a film hivatalos oldala:)) Bár még nincs rajta sok minden.
Ez a térkép nagyon LOL:)) Most, hogy emeletről netezek, korrigálta a 20 km-es tévedését:))
F. É, jóccakát:))

Fant írta...

Szia LL! Saját gép, nettel - na ez igen, mostmár akkor kevesebbet bosszankodsz majd a tényezők miatt :)
A nap sztárja pedig egyértelműen a térkép, üdv rajta! :)
Nem maradtál le semmiről, a trailer megvárt :))
A hivatalos oldal dizájnosnak tűnik, várom már, hogy feltöltsék tartalommal, jó időszaknak nézünk elébe mindenképp.

Névtelen írta...

Biztosan kevesebbet:))
Megvan a ma esti ford, úgyhogy léptem:)
Jó éjt Mindenkinek!:))