2009. márc. 22.

Teljesen normális, ha szeretitek Zacet! :)

Sziasztok, emberek! ;)
Eltűntek a felhők, tiszta lett az ég, és oly' rettenetes elfoglaltságaim is továbbszálltak egy időre. Úgyhogy ma végre semmi akadálya, hogy tovább vegyük Zachary Efron a "The Rove" show-beli szereplését a kiegészítő videókkal, és élvezzük, amit Róla mondanak, vagy azt, amit Ő mond! :)

Intro

- Pályafutásom során még sosem kértek meg ennyien, hogy szerezzem meg egy híresség autogramját. Mind azt mondják, hogy „Az unokahúgom őrült rajongó, szerzel neki Zac-től autogramot?”. És akkor azt mondom „Hmm...az unokahúgod...”.
- Nekem a nővérem mondta, hogy szerezzek egyet a fia barátnőjének. A fia négy éves. Kamunak tűnik!
- Hölgyek, teljesen normális, ha szeretitek Zac-et!
- Bárki számára teljesen normális. Kérlek! Köszi, Carrie!

Üzenet a rajongóknak

Zac, nagyon idegesnek tűnsz a karosszékben nem amiatt, hogy beszélgetünk, hanem üdvözölni akartad az embereket. Most megteheted.
Z:
Nem, igazából pont a show előtt ezt találtam a zsebemben, és fogalmam sincs, hogy került oda.
Ó, bocs azért, lehet, hogy nem kellene elolvasnod.
Z: Azt írja „Zac-nek: Mi szeretünk a legjobban, integess CJ-nek, Lucy-nek, Sarah-nak a The Rove-ban.” Ezt írja. Sziasztok, srácok!
Hogyhogy nem vetted észre, hogy valaki cetliket dugdos a nadrágzsebedbe?
Z: Fogalmam sincs!
Értem! Mindig ez történik.
Szerinted mit csinálnak a lányok, miután üdvözölted őket?
Z: Fogalmam sincs.
Sikoltozva rohangálnak.
Z: Remélem, nem közömbösen ücsörögnek.
A színfalak mögött megesik az ilyesmi.
Nem tudom, hogy sikerülhetne-e annyira a közeledbe férkőznöm, hogy a zsebedbe rakjam azt az üzenetet csak azért, hogy megemlítsd azokat a neveket ahelyett, hogy egyszerűen köszönnék neked.

Fordította: LinkLuvor.

10 megjegyzés:

Fant írta...

Könnyed, laza csevely, teljesen jó :)

Örülök, hogy letudtad az elfoglaltságaidat Ditta, tartottuk a frontot a távollétedben is, csak győzd visszaolvasni :)

xdittax írta...

Jaja, Fant, engem is megnyert magának a teljes Rove anyag. Imádnivaló, és igazából a házigazda is nagyon szimpatikus (mc)Manus. Úgyhogy hatalmas köszönet LL-nek! :)

És Nektek is, amiért tartottátok a frontot! Puszi!

Fant írta...

Igen, köszi LL, az egész interjúért :)
Ditta, annyira jó ez a hárítás, hogy alkalmazom kicsit én is: mi köszönjük, hogy van front, amit tartani lehet :))
Komolyra fordítva: magától értetődő, hogy ezt tesszük, nincs ebben semmi - hanem majd ha időd lesz, ezt a filmet, amivel elvoltunk a hétvégén sasold meg te is, kíváncsi vagyok a véleményedre :)

Névtelen írta...

Ditta, most irigyellek...nekem még mindig van tanulnivalóm.

A Rove-ból még max két szösszenetet fordítok majd...de lehet, hogy annyira rövidek, hogy nem is számítanak anyagnak:)) Szívesen:)))

Névtelen írta...

Igen, ez a Rove féle cucc különösen jópofa. Én szeretem látni a színészeket valódi önmagukban és nem hasonszövegekkel nyilatkozni állandóan. Ezért is tetszik minden olyan interjú, ami hozzá, a személyiségéhez visz közelebb és nem igazán a munkájához. Sokkal izgalmasabb. Az egés pasi izgalmas.

xdittax írta...

Ez tetszik, ;o)

Névtelen írta...

Érdekes ez a nadrágzsebbe dugdosás, mert nem olyan bő az a nadrág :))

;o) írta...

Ki tudja mi volt abban a felfordulásban? lehet, hogy még én is belepakoltam valamit.... :D
Ugyan b, lépd át azt az árnyékot és improvizálj ;o)

Fant írta...

Ó, hát persze, teljesen spontán volt a dolog a nadrágzsebbel :))

Igen ez a Rove interjú kifejezetten fesztelen volt, jó, hogy vannak ilyenek is, valóban sokkal közelebb hozzák az embert.

Névtelen írta...

Átléptem én, csak azt nem írtam le :)