2009. márc. 7.

A felnövésről

Az, hogy a Disney High School Musicalében Efron népszerű gyereket alakított, nem jelenti azt, hogy a valóságban is az volt:
„Átlagos voltam. Sok barátom volt, de nem azokban a bizonyos népszerű körökben.”

A veszekedéseiről a szüleivel: „Ó, ember, minden hétvégén bajban voltam valami miatt! Olyan jelentéktelen dolgokon vitatkoztunk, mint például a takarodó. Ha későn értem haza, leszidtak…nagyon sokat verekedtem az öcsémmel. Állandóan harcoltunk, végül mindig én kerültem földre Ha nagy terveim voltak hétvégére a barátaimmal – kempingezés, csónakázás vagy szörfözés a parton – nem engedtek el.”

Amit a szülei nem tudtak róla: „Én voltam az osztály bohóca – valószínűleg így akartam átvészelni a másodfokú egyenletek tömény unalmát! És azt hittem, mindenki becsületes.”

Tanács szülőknek: „Mindig tiszteltem, hogy anyukám meg tudott hallgatni. Akár ma is elmondhatom neki, mi idegesít, vagy megoszthatom vele az örömömet, mert már régóta tudatta velem, hogy hallani akarja, amit el kell mondanom. Hálás vagyok, hogy ez így történt, mert az önfelfedezés és a szociális hierarchia között egyensúlyozva talán a középiskola életed legbonyolultabb része.”

Forrás: People.
Fordította: LinkLuvor.

1 megjegyzés:

Fant írta...

Mindíg kiderül, hogy Zac teljesen normális, átlagos módon éli az életét, mindenféle nagyképű sallang, szenzáció vagy botrány nélkül, képtelenség bármi bulváros fogást találni rajta. És ez jó.