2009. márc. 27.

Mindig. Nagyszerű.

Igaz, mindig tudjuk, hogy gyönyörű és izgalmas képeket kapunk Róla, akár "civil", akár nem, amikor rápillantok egy Nessáról készült képre, mégis mindig elhagyja egy sóhaj a számat.

Nem csoda, hogy Zac is büszke barátnőjére. Amikor a "17 Again" angol premierén a stílusikon Beckham házaspárról kérdezték, elárulta a futballista David-ről, hogy "szereti a stílusát", de megtagadta, hogy összehasonlítsa Victoria és Vanessa stílusát. Megvan a saját stílusa. Vanessa mindig nagyszerűen néz ki. És milyen igaza van!

Mi már tavaly sem lepődtünk meg, hogy felkerült az FHM magazin 100 legszexisebb hölgyei közé a 62. helyen, de hogy az idén se legyen másképp, szavazzunk rá ITT! Az általatok vélt 10 legjobb nőt kell elküldenetek e-mail-ben, mindehhez azonban el kell, hogy érjétek a 16-os korhatárt. Hmm, kíváncsi vagyok a listátokra, remélem legalább az első helyünk egyezik! ;)

Baby V egyébként pont szerdán(március 25-én) űzte újra egyik kedvenc elfoglaltságát; vásárolni ment, a Rodeo Drive-on fellelhető Gucci üzletbe. De ami még érdekfeszítőbb lehet, az az, hogy a nap folyamán korábban egy forgatókönyvvel a kezében is lencsevégre vágták a barna hajú szépséget.

Szóval nem kell aggódnunk, gondozza Ő a tehetségét is, és reméljük ezt a holnap tartandó Nickelodeon Kids’ Choice Awards is bizonyítani fogja. De ez elsősorban csakis tőlünk függ, úgyhogy arra kérek Mindenkit, hogy még az utolsó napon is küldjétek a voksokat ezerrel, ahogy csak kitelik Tőletek.

Vanessa, és a HSM3 esetleges győzelmének jutalma egy-egy trófea lesz, a mi jutalmunk pedig szépséges képek, mert elgondolkodtatok már, mi lesz, ha a HSM nyer... arra a köszönőbeszédre nagyon kíváncsi vagyok! :)

Apropó, természetesen az is izgat, milyen ruhára esik majd Vanessa választása..., de ami biztos, az biztos, hiszen megmondták; Vanessa mindig nagyszerűen néz ki. KATT!
Forrás: The Sun; JJJ; Celebrity-Gossip.

42 megjegyzés:

Névtelen írta...

Naná,hogy meg van a stílusa,mindenkinek van olyan,viszont hogy ezt mindenki szereti-e ,azt nem tudom biztosra.:)
Nem lepődünk meg,mert a hölgyike manapság a szexis "vonalat"képviseli
trendileg.:))

Tehetség gondozás?:) Ő is,és Más is gondozza azt,jutalék arányában.:)

Na jöhet a jutalom számunkra!:))

Jó éjt!!:))

Fant írta...

A képek duplán káprázatosak :) Vanessa és a forgatókönyv - na, ez igazán izgalmas és remek egyben, örülök nagyon, remélem valami egyedi filmről van szó. Lényeg, hogy körülötte is zajlanak ezerrel a filmes háttértárgyalások. És ez priceless :)

Z úriember volt, törleszthetett a múltkori ominózus tankolásért :)
Kivágta magát, ügyes volt kifejezetten :)

10 legjobb nő? :) Hű, hát az első helyezettünk mindenképpen egyezik, magától értetődik :)

b írta...

Most őszíntén, Victoriát és Vanessát össze lehet hasonlítani???
Mint víz és tűz!

Fant írta...

Igazad van, b, nade az angolok ki mással példáloznának, érted a víz, meg a szegény ember esete :)
Kezdve azzal, hogy Vanessa teljesen természetes szépség, ami Victoriáról sosem volt elmondható - nade nézzük el az angoloknak, legalább merték kérdezni Z-t a Footlose-ról :)

Egyébként nyilván Z-nek is ez volt az első gondolata, dehát Beckham-el spanok, szóval valahogy ki kellett vágnia magát - szerintem jól sikerült :)

tinus írta...

http://www.tmz.com/2009/03/27/zac-efron-is-not-as-clean-as-you-think/

létszi valaki fordítsa le!

én nem tudom mi ez a TMZ de eddig még semmi értelmeset nem láttam tőle

Andi írta...

Sziasztok!

Fant, letöltöttem a Cinrerella-t :))
- de a felirat sajna nem sikerült rá, pedig azt is letöltöttem, kicsomagoltam de nincs a filmen, de nam baj...:) semmi sem tökéletes :))

Andi írta...

Bocsi, Cinderella :)

Fant írta...

De javítható Andi! Figyelj: a filmre kattintassz jobb gombbal - átnevezés, másolás, enter. Majd: A feliratra kattintassz jobb gombbal: átvevezés, beillesztés, utána írod, hogy .srt (mindeközben persze már ne legyen kijelölve a név)- enter.
A lényeg, hogy ugyanaz legyen a felirat neve, mint a filmé, azzal a kitétellel, hogy utána az álljon: .srt
Ha nem megy így sem, szólj, megoldjuk másképp :)

Tinus: a linkelt cikk Zac vélt vagy valós fülzsírján mereng...

Fant írta...

Közben jelezném, hogy lehet még szavazni! Ne hagyjuk ki, tegyünk meg mindent a győzelemért, rajtunk múlik és megérdemli a díjat úgy a Nagy Film, mint Vanessa :)

Andi írta...

Megcsináltam Fant, ahogy leírtad , de így sincs feliratom :(

Fant írta...

Nos, látom amíg én csúcsra járattam a Fant-taxit nem boldogultál, sebaj, mindjárt megoldjuk. :) Ugye a rapidos filmet töltötted le, amit belinkeltem?

b írta...

Andi nekem az sem mindegy milyen lejátszóval játszom le. A vlc jó szokott lenni. És bocsi a buta kérdésért, de kicsomagoltad? (vagy ezt nem kellett?)

Andi írta...

Igen kicsomagoltam és azt töltöttem le Fant amit belinkeltél :)

Fant írta...

Oké Andi! Kaptál egy e-mailt, benne egy linkkel - a linket megnyitod, letöltöd a feliratot, melléteszed a filmnek és már működik is :)

Fant írta...

Sikerül Andi? Jelezd, ha elakadtál valahol :)

Lehet még szavazni emberek, szóval még nyomjunk le egy-két kört, hogy elmondhassuk, megtettünk mindent, ami rajtunk múlott :))

Andi írta...

Fant, mindjárt nézem :)

Fant írta...

Oké várok :)

Andi írta...

Köszi Fant, sikerült a felirat :)) Küldtem is választ, de ide is írom, hogy hálásan köszönöm :))
FANTasztikus vagy :))
Most nem , de később tudom csak megnézni a filmet, de persze belekukkantottam :)

Fant írta...

Nagyon szívesen, örülök, hogy összejött :)
Csak nyugodtan, ráérsz, mostmár minden stimmel hozzá :)

Névtelen írta...

Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy a mi időnk szerint mikor kezdődik a KCA? A ma este folyamán kaphatunk esetleg már valamit róla? Köszi a tájékoztatást.

xdittax írta...

Nem, nem valószínű, hogy kaphatnánk bármilyen anyagot is a díjátadóról. Csakúgy mint az Oscar esetében is volt, most is kb. 2 óra, 3 óra környékén érkezhetnének az első képek, netalántán videók.

De én megkérnék Mindenkit, hogy fél 9-től tegye meg azt a szép gesztust. Úgyhogy nekem sajnos ma úgy alakult, hogy nem tudtam itt tartózkodni, és a holnapi napom is elég zsúfolt lesz, de izgatottan várom, több okból is.

Legyetek jók, szép és csendes estét: Ditta×××

Fant írta...

A mi időnk szerint éjfélkor kezdődik a gála, Névtelen, úgyhogy majd reggelre lesznek hírek várhatóan. Bízunk benne, hogy csupa jó hírre kelhetünk :)

(f.é.) írta...

Helló!
Dömping várható képileg,és hangilag is,ez tuti!:)) És csupa-csupa jó,és nekünk tetsző hír lát majd napvilágot!:)) Megérzéseim szerint(ez nálam sokat jelent)!!:))

Jó éjt!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Mindig szinte rávetem magam az új Vanessás candidképekre elsőrorban a stílusa, nem a magánéletének részletei miatt, és szeritem ezek a szokásosnál is jobbak lettek:)) Haj, szemcsi, ruha, minden:)
A fordokkal haladok, mintjárt küldöm őket:))
Nagyon várom a holnapot, bár sajna én se érek rá, most tudtam meg, hogy vendégek jönnek.

Fant írta...

Abszolút egyetértek LL :) Eszméletlen a csaj, a mostani megjelenésével az amcsik áradozását is kivívta, ahogy a németeknél olvastam :)
Mondom én, hogy Kétlábonjáró Stílus :)
A fordokat várom kíváncsian és türelmesen :)

Holnap mozgalmas nap lesz, KCA, F-1 Ausztrál nagydíj :)

Bízom f.é megérzéseiben :)

Az elfoglaltságokhoz kitartás mindkettőtöknek!

Andi írta...

Nos, megnéztem a filmet és nagyon tetszett, aranyos volt :) - szeretem a mesét, úgyhogy én elhittem a Story-t :) Valóban egy jó kis kikapcsolódás - jó szereposztás, jó zene jó táncokkal, humorral és fordulatos eseményekkel, na és egy kis laza romantikával fűszerezve :)
Pergős volt és eseménydús, lekötötte minden figyelmemet, ahogy kikerekedik az egész...:)

Andi írta...

Jó éjt!

b írta...

A sok szavazásnak meg lettek a gyümölcsei :DDDDDDDDD

Fant írta...

Jó reggelt! B, nem mondod, hogy kivártad :))) De jól tetted! Tulajdonképpen bíztam benne, hogy itt lesz valaki aki kivárja, úgyhogy az első utam ide vezetett :))
Győztünk, győztünk, van igazság :)) Ugye, ha rajtunk múlik, annak meg is van a pozitív hozadéka, de jó! :))
Már alig várom, hogy Dittánk feje felől eltűnjenek a komor felhők :)) Persze türelmesen megvárom, amíg kisütizik a napcsi :)))

Örülök, hogy tetszett, Andi :) Szerintem a HSM-en kívüli új zenés filmek közül viszi a pálmát egyértelműen, pont azért amit írtál is, minden együtt van benne, ami kell egy könnyed szórakozáshoz. A HSM által kijelölt irányvonalat ez a film ragadta meg a legjobban - a maga átfedésével is ugye :)
Amin még tátom a számat mindíg, hogy a Disney-nek vajon mennyi fiatal tehetsége van még... le a kalappal előttük, hogy teret adnak ennyi tehetséges embernek.

Úgyhogy akkor örülök, hogy megérte letölteni :) Így a film megnézése után is fenntartod, hogy a Rocktábor-nál jobb ez? :)

És ha már mese: olyan speciális számosat ma is megkísérlek összehozni :) Egy elem már biztos benne, talán sejthető, hogy melyik :))

b írta...

Izgis volt élőben nézni :)) bár nem volt tökéletes a kép. A Hsm egész az elején volt, ezek után pedig már V-t persze hogy megvártam. (legalább is reméltem, hogy V nyer :)) )
Párosunk bájos volt, mint mindíg, a kamera meg Z-t mutatta, miközben V nagyon örült, hogy nyert :))
A fordításokat várom :))

Névtelen írta...

Ti melyk csatornán néztétek élőbe a kca??

b írta...

JJJ-van belinkelve valami, és ott.

b írta...

Szegény Hugh Jackmant és partenrnőjét pedig "leköpte" a bőrönd csúnya zöld lével :) Z-nek szürke csápok jutottak :)
Nem tudom mitől függött, hogy bőröndből mondták a nyertest vagy nem.

Fant írta...

Jackman végül milyen díjat adott át? Arról van videó? Te b, azért aludtál is? :))
Gondolom a bőröndösdivel kicsit színesíteni akarták a show-t, de mindenkinek nem lehetett bőrönd, az már unalmas lett volna, így esetenként maradtak a bevált módszernél :) Meg kell mondjam: örülök, hogy Vanessa kategóriáját nem bohóckodták el a bőrönddel - a HSM 3-nál viszont nagyon kreatív volt a győzelem bejelentése :))

Andi írta...

Igen Fant :) Abszolúte jobb a Rocktábornál :) De ezt most csak halkan súgom, hogy a fiam meg ne hallja :))
Várom a mesét :)

Fant írta...

Köztünk marad, mert halkan mondtad :)) Jobb ez szerintem is, profibb munka sokkal, valahogy jobban együtt van benne minden - persze az is igaz, hogy amaz nem annyira mese, mint ez, de akkor is :)

A mesével igyekezni fogok, nem hagyom ki annyira most, mint a múlt héten, legalábbis törekszem rá :)

Andi írta...

Fant, tök jó, ahogy és amit teszel :)
Így is úgy is FANTasztikus vagy :)
A tempó rád van bízva - a mi dolgunk pedig nem más mint az, hogy elmerüljünk az eredményben :)

b írta...

Megmondom őszíntén, hogy nem emlékszem már mit adott át. Na meg nem is a szövegre figyeltem :))
Valóban nem volt egyhangú a bejelentés. Jack Black pl egy oldalkocsis motoron érkezett mint nyertes.
És igen, aludtam :D Bár kicsit rosszul esett, hogy 1:58 után amikor rápillantottam az órára 3:01-t mutatott. Pillanatra megzavarodtam, hogy hogy telhetett el 1 óra ilyen hamar, amire nem is emlékszem :D

Fant írta...

Nos :) A tempó ezúttal valamelyest sebesebb volt :)

Na igen b, Jackman-t ha látod az Oscar óta nem arra figyelsz amit mond, hanem ahogy mondja ugye :))

Az óraátállítást én már tegnap este kicseleztem: elalvás előtt átállítottam mindent :))

b írta...

Nem az átállítással volt baj, azt megtette automatikusan a gép. Maga a szembesülés esett rosszul, hogy nem 2:05 volt, hanem 3:05. Nem mondom hogy nem voltam álmos kicsit, ezért picit el kellett gondolkodnom, hogy hova lett 1 óra az életemből, mert nem emlékszem rámi történt :)) Persze leesett azért, hogy "Ja, az óra átállítás!"

Fant írta...

Értem :) Én következőképp cseleztem ki az időzavart: egy órával hamarabb lefeküdtem aludni így a szokott időben ébredtem :))
Persze a te helyzetedet el tudom képzelni, hogy igazán kellemetlen volt :)) Gondoltad, hogy hát jó, nem a legizgibb ez a KCA, de, hogy bealudtam volna egy órát :))

b írta...

Igen, valami ilyesmi :)) Vagy hogy nyitott szemmel kikapcsolt az agyam?? Volt 1x egy olyan időszakom, hogy csak akkor tudtam elaludni, ha megvártam a tv előtt, hogy "kikapcsoljon" az agyam, mert különben reggelig csak forgolódtam. Ilyenkor volt az, hogy másnap nem emlékeztem, hogy miről szólt a film, vagy az a valami, amit néztem :))