2008. máj. 12.

3o1. Deja Vu

Annyira elvette Zanessa az eszemet, hogy teljesen figyelmen kívül hagytam egy másik nagy eseményt, mégpedig az, hogy megíródott a blog 300. blogbejegyzése énáltalam, ami szerintem nemcsak nekem tűnik óriási számnak! És ami nemcsak engem villanyoz föl annyira rettentően! Mivel az előző volt ez a szép kerek szám bejegyzése, ez érthetődően a 301., de legalább annyira édes, mint az előző! Mert egy újabb fotó került fel a netre, és mondhatom, hogy majdnem ez a leghelyesebb nekem tegnapról! Ráaádsul felidéz egy roppant kedves, másik Zanessa-pillanatot, ami szintén a kedvenceim között szerepel, s ezmiatt és az ünneplés miatt, nem bírom megállni, hogy ne tegyem közzé mindkettőt! Talán Ti is megértitek, talán!;)))))))))

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

grat a 300 hírhez!!!!!!az 1. kép nekem már megvolt egy ideje

Névtelen írta...

Igen - igen , az emlékezetemben már én is felfedeztem a hasonlóságot...
szupi, hogy kiemelted ezt a két képet..))))
Andi

Névtelen írta...

Istenem...ezek azok a képek amelyeket órákig bírok nézni és mégsem unom meg.Imádom mind a 2 képet.Amúgy Gratula 300-hoz.Puxxa

xdittax írta...

Tudom, én például olyannyira szeretem a Hawaiit is, hogy már a Valentin-napi bejegyzéshez is ezt mellékeltem, ha emlékeztek rá, egyszerűen imádom! Szóval mind a hármótokhoz teljes mértékben csatlakozok!=]

És szintén köszönöm mindannyiótoknak a gartulációkat, irtó jólesnek ám!^^

Pusszi: Ditta×××

Névtelen írta...

hjaaaaaj:dolyan aranyosak együtt!!! imádom nézni ezt az oldalt:D mindig felvidulok:d

xdittax írta...

Mármint Kedves Névetlen azért szereted nézni az oladlt, mert itt van Zanessa. És ezért nem maga az oldal vidít fel, hanem Zanessa maga, nem?×))) Vagy ez már nagyon kifacsarás a dolgoknak?×P×D

De a lényeg, csak légy vidám!;)

Pussz: Ditta×××