2008. máj. 12.

Zanessa boldogabb, mint valaha

Igen, a Zanessa boldogabb, mint valaha kifejezés pontosan illik ehhez a megjegyzéshez, és ezzel eszemben sincs koppintani Takit, pontosan nekem is ez jutott eszembe, mikor azokat a képeket én is megpillantottam, mint Ti, csak sokkal később...kellett nekem 11-ig aludni!:@:D Szóval Taki remélem nincs harag, és ne haragudj rám!<3

Na tehát, Zanessa boldogabb, mint valaha! Ne haragudjon meg rám senki, de most nincs kledvem időrendi sorrendbe tenni a híreket, kezdem a legjobbal és a "leglátványosabbal".:) Hogy mire gondolok? Hát arra, hogy Zanessa, ill. 2 jóbarátjuk Corbin és Ashley is újfent ellátogatott egy kosárlabdameccsre, melyen kedvenc csapatuk, a Utah Jazz és a Los Angeles Lakers játszott, végül 123-115-re.
Természetesen ebből azt következik, hogy Zanessa boldogabb volt, mint az előző ilyen randijukon, de aztért az se volt piskóta!:) Ott is, és itt is nagyon bőkezűen megajándékoztak szerelmetes pillantásokkal, kézfogásokkal, csupa-csupa szerelmi gesztussal és ezenfelül egy csókkal, ami ritkán fordul elő, lássuk be, és ezért becsüljük is meg, mert úgynézki lassan-lassan egy ilyen aprócska csóknak is engednek, mi pedig szerintem nem is kérünk többet:) De persze tudjuk, hogy mindezeket nem miattunk és értünk tették, mind mind egymásnak szól és egymásért, mert Zanessa kapcsolata felhőtlennek, és igazán mélynek, erősnek bizonyul, ami kiállja az idő és maga Hollywood próbáját!
Miért gondolom így? Mert olyannyira figyelmesek egymással, olyannyira vágynak egymásra, és olyannyira szeretik egymást, hogy az szavakba nem is megfogalmazható. Szóval magyarán, lássuk a képeket!<3 Mert azok...szenzációsak!^^





További csodás képekért kattintsatok IDE!!!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ditta,
Ismételten olyan csodálatosan és szépen megfogalmaztad Zanessa kapcsolatát, mint amilyen szépek és csodálatosak Ők Maguk is egymással...))))
(a többit nem tudom szavakba önteni, de talán nem is kell, hisz a látványuk Önmagukért beszélnek és ez többet ér minden szónál)
Andi

xdittax írta...

Andim!

Ultra édes vagy, köszönöm, én Neked minden egyes szavad!
Nekik pedig azt, hogy végre kényelmesebben mozognak a nagy tömegekben, és hihehtetlenül boldogak párkapcsolatukban. Igazán tagadhatatlanul nagy a szerelem köztük, és ez engem is felhőtlenül boldoggá tesz! És az, hogyTi és Te is ennyire osztozol érzéseimben, mégjobban bearanyozzák napom!:) Köszönöm!<3

Ditta×××

Névtelen írta...

Kedves Ditta...,
szívesen teszem...
Ők azért vannak, hogy szeressék egymást..., Mi azért vagyunk, hogy szeressük Őket....
Andi

Névtelen írta...

forever Utah Jazz, tiszta fan lettem:Ppersze csak Zanessa után
erre is csak azt tom mondani h mér vok oan lúzer h egész nap itthon volt apám és csak most tudtam idemászni...
nagyon jók a képek:)))
na megyek megnézem a vidiket

xdittax írta...

Ezt nagyon szépen megmondtad!^^

Pusza:)

xdittax írta...

Jajj, de a nagy fanok tényleg Zanessáék! Mikor biztos épp nem állnak valami fényesen, tiszta szomik, de bíztatják a csapatukat nagyon, ülve-álva, kézzel-lábbal...majd kitörő öröm! Rettentő aranyosak!<333

Névtelen írta...

szia!
Nagyon aranyosak a képek, és ige erre lehet mondani hogy nagyon-nagyon boldogak,és most lehet azokat"leszidni" akik kételkedtek a kapcsolatukban,vagy egyáltalán nem is hittek.Nem -nem csakk viccelek,nagyon sokan igen,sokan hitték azt hogy már vége a zanessa párosunknak.Nagyon régóta vártam én is rá hogy végre megtörténjen ez az eset is ,hogy megcsókolják egymást és lehet is látni.Látszik hogy nagyon szeretik egymást....
A képek magukért beszélnek!
pusz

xdittax írta...

Teljes mértékben igazat adok Neked, Kitti! De aki eddig hitetlen volt, most biztosan megtérült és hinni kezdett. Mert a szemnek lehet hinni. És Zanessában is lehet hinni! Sőt, hinni kell! Mindig! örökké!<3

A csók pedig. Nekem csak egy apró kis, najó, egy hatalmas bónusz! De igazából nem szorulok erre. A szemük, a szájuk midnig elárulja Őket. De azért egy csókot is mindig megengedhetnek maguknak. Pláne ha figyelembe vesszük, hogy kb. egy kicsivel több mint egy éve nem részeltünk mi is belőle...:)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ditta, egyszerűen nem tudok betelni az oldaladdal, annyira fantasztikus, hogy azt nem tudom szavakba önteni :) Szerintem megengedhetek magamnak annyit, hogy minden HSM vagy ZANESSA rajongó nevében köszönetet mondjak neked azért a sok fáradozásért amit ezért a csodálatos oldalért teszel (a fordításokról nem is beszélve:)) Szóval tényleg csak egy hatalmas nagy gratulációt tudok neked küldeni és továbbbi sok sikert az oldalhoz meg mindenhez!!!! Amúgy annyira édesek, hihetetlen, hogy pár videót vagy kép ennyire be tudja aranyozni a napot, én ilyenkor szárnyalni tudnék a bldogságtól, remélem h Zanessáék még sok ilyen boldog percet szereznek nekünk!

Névtelen írta...

jah amúgy gratula a 300. bejegyzéshez is! ;)

xdittax írta...

Szia Vivcsi!

Hihetetlenül édes, minden szavad olyan jóérzéssel tlött el, mégha egy kicsit túloztál is, nagyon-nagyon köszönöm!
Valóban sok időt "ölök" a blogomba, de pont ezért kedztembele, és azért, hogy majd egyszer meglegyen a gyümölcse, hogy megismerheselek Titeket, és elnyerjem valamenynire a tetszéseteket! És hogy ez úgy néz ki szép lassan sikerül, iszonyatosan öröm ám nekem!
A gratulációért én Neked nagyon sok puszit küldök Neked, szintén nagy-nagy hálás mosolyokat, és majd persze további híreket, mert Zanessa - ahogy már mondtam - megállíthatatlan!<3

Köszönök mégegyszer mindent: Ditta×××