2008. máj. 24.

HSM3 - Dalcímek!2

Halihó!

Még ha emlékeztek, januárban megosztottam a Zac-E.Com által megtalált HSM3 feltételezett, állítólagos soundtrackjét. Talán korainak tűnt, s még akkor kevésbé véltem úgy, hogy kamu az egész. Azonban mostmár egyre több, még mindig
megnemerősített számlisták kerülnek elő, és most a legszimpatikusabbat
én is közzéteszem,de csakis úgy, hogy Mindenkit óvatosságra intek még előtte!
Mert lehet, aztán mégsem ez lesz! Bár, nekem egyre jobban tetszik! Igaz, nekem már az előző is - amit ITT nézhettek meg - tetszett!:$:)


01. Senior Year (High School Musical Cast)
02. Hollywood In School (Gabriella Montez, Sharpay Evans, Taylor McKessie)
03. What About Us? (Troy Bolton, Gabriella Montez)
04. Prom Princess (Sharpay Evans)
05. Get Inside (Troy Bolton, Ryan Evans, Chad Danforth)
06. Private Show (Sharpay & Ryan Evans)
07. Some Words To Say (Gabriella Montez, Sharpay Evans)
08. I Can't Recognize You (Chad Danforth, Taylor McKessie)
09. Preparatives (High School Musical Cast)
10. Mucho Gusto (Troy Bolton)
11. Really Good to Me (Gabriella Montez)
12. A Moment Like This (Gabriella Montez, Troy Bolton)
13. Here With You (If You Stay There With Me, I Will Be There With You) (High School Musical Cast)
14. Heart Breaker (Gabriella Montez, Sharpay Evans) *Bonus Track*


S engedjetek még meg nekem egy hüje kérdést: Ti is énekelnétek már a dalokat? ;)))

Forrás: HSM-ZaNessa.

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy kételyem van: az első szám tuti a tornateremben lesz, szerintem...nem Senior Year lesz a címe, de persze lehet...

xdittax írta...

Háát igen az előző spoiler alapján ott fog majd játszódni, és bár maga a film címíből adódhat, hogy rögtön azzal is indul a zenei része, lehet mnagához a jelenethez nem sok köze lenne.
Viszont nekem még az előző tracklistából a 'The Dress' című szám nyerte el tetszésem, annak örülnék ha benne lenne, mert nagyon vonz a téma!xD

Névtelen írta...

jah, sok ruha van, amelyikről szólhat:))
de ennek nagyobb a valószínűsége
de ami a legjobb: van egy csomó Troyella szám!!

xdittax írta...

Szerntem a ruha kérdése elsősorban és mindenekelőtt a bálra utal.
De igaz, ennek a soundtracknek nagyobb a vólaszínűsége, ami nem is baj, hiszen itt is annyi a Troyella duett, mint eddig, nem?

Névtelen írta...

tényleg...itt is a szokásos kettő van...és sztem az előző 2 film alapján be is lehet azonosítani, hogy melyik mien lesz...
mindig magam előtt látom a film elejét...ülök a moziban, és nézem...
a 17ről bezzeg semmi hír:((

xdittax írta...

Majd lesz hír arról is. És különben is, azt hamarabb láthatjuk.:P
De aranyos, hogy elképzeled. Én is eltudom, valamilyen szinten, de fura lesz Őket együtt a nagyképenyőn látni. Ajjj, úgy várom már!:)))

Névtelen írta...

igen, alig várom én is:))
asszem megdöntöm a mozilátogatási rekordomat...csak elkéne kezdeni szervezni, meg kitalálni a betegséget, amiért aznap nem megyek suliba...és kivel megyek?? namégeztsetom...
szóval van még mit szervezni....

xdittax írta...

Háát azért van még idő, ráadásul nem tudni még mikor kerül a magyar mozikba. Kíváncsian várom azt az időpontot is már! Mégisscak jó lenne felkészülni rendesen!:D

Névtelen írta...

igen, bár vérlázítónak tartom, hogy ahogy mindenben, ebben is le vagyunk maradva Európától...most nézd meg...ott vannak a sikítozó angol ribik, akik előbb nézhetik meg a filmet a mindig vezető amcsiknál....remélem azért karácsonyig nem húzzák...

xdittax írta...

Addig remélem én is semmiképp. Ez így értelmes volt?:)
Szóval max. novemberig húzzák. Mondjuk nov. közepéig. De egy hónapnál többet nem késhetnek, az már így is ultrasok lenne!

Névtelen írta...

Eddig nekem is ez a lista a legszimpatikusabb, mert az előzőkről hiányoltam azt h Troy és Gabriella név alatt csak egy szám van és hogy Vanessának nem volt külön szólója, de ezzel sikerült megnyugodnom, remélem, hogy ez így is marad! :)

xdittax írta...

Vivcsi szerinte megnyugodhatsz, mert ha nem is ez lesz a végleges, ilyen párosításoknak nagyobb z eséley, reálisabbnak tűnik. mindenképp hasonló típusúak lesznek mint az eslő kettőnél volt, így biztosan lesz Gaby-szóló, akár Troy-szóló is, és Troyella duett min. 2. :) Kimondhatatlanul várom!

Andi írta...

A videoban olyan aranyos volt Vanessa, ahogy a Keringő lépéseinek a nehézségeiről beszélt.....alíg várom a filmet és Troyellá-nak ezt a jelenetét is...biztosan nagyon helyesek lesznek:)))))

xdittax írta...

Mint mindehol. Ez tuti! Garantált! Már előre imádom minden egyes közös pillanatukat! Annyira jók leszenk! Ismét csak felbecsülhetetlenek lesznek!;)

Névtelen írta...

a 2-vel három hónapot bénultak...na jó, kettőt...de a mozifilmekkel ezt nem szokták, nem??
a Potterrel legalábbis nem csinálták, dehát a könyv csinálta a filmnek a felhajtást...nem, egy mozifilmet nem húznak addig...jóvan én is elvok, szuggerálom őket...
LL

xdittax írta...

Nem fognak addig várni. Max. 1 hónap. Vagy annyit se, s ezért vagyok én bizakodó! :)