2008. máj. 22.

Egy csöppnyi HSM3 spoiler

Sziasztok!

Újra megintcsak jelentkezem ezen a napom már talán a negyedszer,s újra a HSM3-mal kapcsban, de nem is a mennyiség, hanem a minőség számít, ahogy mostanában szoktam volt mondani. Nos persze azonban ezt még nem tudom viszont a HSM3-ra mondani, mármint az, mennyire minőségi, mennyire pazar, ugyanis a videókat még nem sikerült megnézem, pedig tudom, érzem irdatalan jó lehet!

Olvasgatva a külföldi commenteket - ugyanis itt még nem született túl sok:P - kiderül, hogy Zachy büszke Nessre, hiszen megérdemli, de például arra is fényderül, volt idő, mikor Van-nak nem nagyon ment a keringő, és plusz gyakorlást kért. Vagy legalábbis, ilyesmiket írogatnak, és persze mindenki nagyon ügyesen arra következtet, hogy mindössze csak azért, mégközelebbi helyzetbe keveredjen Zac-cel, hiszen ki más lenne, mint Ő a partnere.:D

Na de, most következzen egy olyan információ, ami még konkrétumot ír le a HSM3-ról, egyik jelenetéről. A blog egyik Kedves Új Olvasója ajánlott egy külföldi blogot, és kiszúrtam ottan egy kis spoilert, ami nem olyan nagy durranás igaz, pont ezért Mindenki nyugodtan elolvashatja szerintem. De azért a biztonság kedvéért, itt is csak kijelöléssel olvasható!;)

Arról van szó ugyanis, hogy hogy rögtön a film elején megy egy kosármeccs, ismét a West High Knights-sal, de Troy faultot kap. Ő fölnéz a tömegre, a leátón ülő saját szurkolóira, és köztük meglátja Gabyt és ezzel elkezdődik az első dal! Mikor hallatszik a tömeg által a 'Go!' mindenki elkezd énekelni, a játék folytatódik, a szurkolótábor pedig azt énekli; 'Pont, 3 még' (Magyarosan - még 3 pont), ami a dal egyik része. Ráadásul a pomponlányok is bekapcsolódnak, és a Vadmacskák, nos, bevadulnak! Go Wildcats! XD

Forrás: HSM3GNews.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

húha, ebből mennyit hihtünk el?? az tuti, hogy a tornateremben lesz az első szám, ott indul a történet, Zachy mondta
MoMo meg azt, hogy Shar és Ryan is nyom egy dalt az ebédlőben
jól hangzik...
ezek szerint azok a dalcímek, amiket már 1 jó ideje közöltek, kamuk voltak???
LL

Kitti írta...

Azta!!! Ha ez igaz, akkor nagggggyyyyon jó!!!!! Annyira örülök!!!! Minimum 5x el kellett olvasnom, hogy elhiggyem!!!! WWWWWWWWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, de jó!!!(Amúgy bocs, hogy így megőrültem, csak annyira happy vagyok!!!)

Névtelen írta...

Ditta, ez olyan Őrületes... én már magam előtt látom ezt a jelenetet miközben olvasom és teljesen felpörget... még mindíg borzongok!!:))))

Olyan nagyon jó lenne!!!!

xdittax írta...

Ha Zachy ezt mondta, passzol ide. És tudod mit mondok? Az első vidiból kiderül valami nagyon, valami nagyon fergeteges valami készüldőik a tornateremben és valljuk be, valami nagyon ütős. Kezdésnek pedig ilyen kell. Lelki szemeimmel pedig már látom is! Áááá, csúnyát modnanék úgy várom már!xDDD

Hogy mennyire kamuk, vagy sem, nem tudni, ugyanis annyi variáns, annyi fajta jelent már meg, hogy nem tudni, melyik a hivatalos...

És igen, ha mindez igaz, akkor baromi jóra kell felkészülnünk! s hé, elvan nézve! Nem is volt mit!xD

Mert Mindenkit fel kell min. ennyire villanyozni ez a sok infó, ami mostanában kikerül a HSM3-ról!:)

Szóval mindenkivel osztozok a csillapíthatatlan hangulatban!;)))

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Megnéztem a forrást, és a get fouled azt jelenti, hogy faultot kap (magyarul személyhiba, hasonló a fociban a sárga laphoz, nem tudom mennyire vagytok otthon a kosárlabdában:) És természetesen ezt nem kötözködésből írtam, csak gondoltam így pontosabb. :) Ahhhhhh, én is nagyon várom már a HSM3at :) Jajjj de messze van még október, de azért az vígasztaljon mindenkit, hogy addig még biztos egy csomó interjút láthatunk kedvenceinkkel, illetve biztos kiszivárog majd egy-két információ, aranyos jelenet :) Ja és persze a blog továbbra is nagyon jó:)

xdittax írta...

Szia Emese!
Úgy igazán kérdezted, mennyire vagyunk otthonosak a kosárban? Mert az őszinte válaszom szerencsére nem az, hogy semmenyirre, de sosem szoktam nézni, max. csak játszani, de semmi komoyl szinten, csak úgy ímmel-ámmal tesiórán. De úgy egész más, még akkor is ha élvezem!
Szóval persze gondolom, Te talán űzöd is, így még jól is jött, hogy kisegítettel, örülök neki és köszönöm Neked!:)

Mesze bizony, még 5 hónap +1 nap, ha jól számolom. De valahogy kivárjuk. Addig még sok mindennel tudunk vigasztalódni, és majd eltelik valahogy.:) Kitartás és fel a fejjel!;)

Puszi: Ditta×××

Névtelen írta...

csak én kedzek úgy lenni a HSM3-mal, mint a 17 Againnel??
most, hogy ien sok info jött, erre is kezdek "rákattanni"
vizsont azon a blogon, ahonnan ez az info van, van egy másik HSM tracklist...sztem az hiteles
utoljára ilyen spoilermániám a HP idején volt, amikor az angol megjelenés előtt néhány szemétláda elkezdett terjeszteni pár dolgot, ki hal meg, stb...
mivel a másik nagy szenvedélyem a Potter:))
a HSM viszont nem egy 7kötetes könyv mindent eldöntő része, és nem a story a lényeg, hanem maga a film, úgyhogy várom a további spoiereket!!:D
LL

Névtelen írta...

Ditta,
a nagy várakozáshoz kapcsolódóan találtam 1 vicces cikket ZAangelsen, és úgy gondoltam, jó lenne megosztani a többiekkel is, mert tényleg vices
úgyhogy elkezdem fordítani
WARNING: az előző esetből okulva most szólok, h fordítom
ha esetleg te is elkezted, szólj
de nem hiszem, hogy elkezdted
ha mégis, akkor szólj
és drukkolok a vizsgáidhoz!!!!
LL

xdittax írta...

Nem, LL, nem csak Veled van ez így. Bár még egyelőre nem őrülök, betegegedek bele, nagyon-nagyon felkeltette érdeklődésemet, ami azért eddig is megvolt, és a videókat elnézegeve fergeteges lesz a movie! És ez éppígy igaz a 17-re is!:D

Tudpm, hogy ott van, máshol is kint már ez a fajta tracklista is, és én is úgy döntöttem már, hogy kirakom. Persze csak figyelmeztetéssel, mert egylőre ez is csak egy pletykaszintű, nem lehet tudni, mennyire valós is...

És még 2 dolog!
Először is, én is Potter fanatikus voltam/vagyok, mára egy kicsit enyhébb lett, de még mindig nyomon követem az eseményeket! LANKADATLAN ÉBERSÉG!xD
A másik pedig, nem kezdtem el fordítani...mázlid van!:P

Ditta×××

Névtelen írta...

hehe...velem is így van...az angol Hallowsnak már majdnem egy éve van...a magyar fordot nagyon szeretem, arra még vártam, egyébként már nem sok történik a házuk táján...csak kapja az amcsik díjait ezerrel:D
na véééégre egyszer nekem is mázlim van...xd...de már azthittem sose jössz fel:))

xdittax írta...

Hah, nekem is közbejöhet valami, tudod, roppant elfoglalt szoktam lenni...×P×DDD

Ha már könyvi friss nem is lesz az igaz, a filmekre még lehet várni, bár azok (rendszerint) alulmaradnak a könyvekkel szemben. Részben, vagy teljesen.

Névtelen írta...

haha mintha én nem...ma volt az első felsőfokú angol különórám:))
a filmek annyira nem érdekelnek és idegesít, hogy Yates kapta meg az összes részt, mert sztem nem jó rendező
forever Adam Shankman!!

xdittax írta...

hehe:)

Szerintem azért az 5ös film se lett olyan rossz, és biztosan mások és a töbség tetszését elnyerte az úr, különben nem kapta volna meg még a 7(eseket) is. De nekem a 4es film volt a legjobb.Mindenszempontból.

Névtelen írta...

sztem az naon le lett egyszerűsítve...a Tusán kívül nem sok minden volt benne...persze így is elhúzódott 2 óráig
dehát ahány fan, annyi vélemény
nekem a 3. a favem

xdittax írta...

Nos, akkor csak megerősíteni tudom, hogy sokszínűek vagyunk, mert nekem kifejezetten unszimpi a 3as film, a kamerállások miatt. Tehát magyarul az operatőri munka nem jön be, ami a rendezőhöz is fűzödik. De a H/Hr pillanatok miatt viszont loveolom...:)