2008. máj. 31.

Zac L.A.-ben lesz!

Bizony, bizony, legalábis ezt írja a LA Times, hogy az ifjú csillag igenis Los Angeles-be repül a 2008-as MTV Movie Awards-ra, amin ugyebár a Breakthrough Performance díjra esedékes!

"Zac Efron elmegy egy kis időre “High School Musical” film forgatásáról a díjátadó kedvéért. Kit érdekel mit visel. Ez az imádnivaló frufrus és tollas frizura megindítja a lányokat (és a fiúkat)."

Ha igaz a kis szösszenet, akkor Zachy valóban részt fog venni június 1-én, vasárnap az eseményen. Mostmár Mindenkit csak az izgat, újfent elkísére-e Őt egy helyes leányzó? (Pár itteni comment a nagy kérdéssel kapcsolatban ITT olvasható!;))

De azt muszáj megemlítenem, hogy van egy érvem arra, miért is vihetné magával kedvesét Zachary. (Azonkívül, hogy szereti, hogy szüksége van rá, stb...:D)
Tudjuk, hogy már (nagyon) régóta Miss Tisdale is LA-ben tartózkodik, és most közben az is kiderült, hogy Olesya Rulin is kapott egy kis szabit, hogy ellátogthasson Ő is LA-be, egy koncertre és egy premierre. És ha Ő kap engedélyt az "elszabadulásra", a mi Baby V-nk miért ne kaphatna? (ráadásul pont vasárnapra, amikor vasárnap és hétfőn nem dolgoznak...) Persze szigorúan felügyelettel...×P×D

Forrás: VABN..

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ditta szerintem ha Vanessát nem engednék el,akkor még tudod ki fog Zac-kel menni? szerintem csak Nikki Blonsky,mert ö is jelölve van a legjobb csok kategoriában ráadásul zac-kel
én fogom nézni a dijátadot több okbol is te se felejsd el megnézni
puszi további szép napot Laura

xdittax írta...

Szia Laura!

Azt azért nem hiszen, hogy konkrétan Zac-cel menne Nikky, de mivel őt is jelölték, ráadásul zac ellen, valószínűleg Ő is megjelen a díjátadón, és úgyis összefog találkozni munkatársával.
De én nem tudom, hogy jeölve vannak-e a legjobb csókért. Ezt honnan tudod?
És a magyar MTV leszokta adni, vagy hol nézhtetem meg élőben?

Előre is kösszi, pusszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia Ditta!
A magyar MTV hétfőn 1.30-tól fogja leadni a díjátadót. Eddig még az előzetesben nem szerepel, hogy ismételik-e, de az MTV műsorában se találtam meg, pedig megnéztem az egész jövő hetet.:S

Laura valamit nagyon félre olvastál. Nikky-t és Zac-et ugyanabban a kategóriában jelölték, úgy hogy Ők most ellenfélnek számítanak.
De tudjuk, hogy nem annak tekintik egymást.

pusszancs

xdittax írta...

Szia Taki!

Oh, ez jó hír, persze különösen azoknak, akik ki is várják...
Én nem fogom, tanulási oko miatt...=(
De majd tovább nézem a TVújságot, mert sztem már a 2 múlvai is megvan, hátha abban már lesz valami ismétlésről szó! Úgy szeretném!

Igen, én is ezért értetlenkedtem, de sebaj. Ellenfelek, és persze mi Zacért szurkolunk, de nem mondom, hogy Nikky se érdemelné meg. De nos, Zac ellen nem.:P És ezért még nem fognak hajba kapni...

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

szia ditta ja igen lehet hogy félre értettem egy kicsit hogy eggyütt lennének jelölve a dijra ,de szerintem nagyon eggyértelmü hogy zac nyeri mert ugye neki már nagyon nagy népszerüsége van a lányok körében,de ha niki nyerné esetleg akkor biztosan meg köszönné zac-nek meg mindenkinek a filmböl
és a másik ok amiért meg szereném nézni a dijátadot az TOPHER GRACE a pokember 3-bol mert imádom és neki is szurkolok hogy nyerjen

xdittax írta...

Juj, tényleg el is felejtettem, hogy van Neked mégvalaki akiért nagyon szorítasz! Hát hajrá, én is drukkolok Neki!:)))

Andi írta...

Zachary!
Ne merészelj a Kedvesed Nélkül megjelenni, különben Dittával az élen,
"agyon csapunk Téged".......!:)))))

xdittax írta...

Nagyon helyesen mondta Andi, úgyhogy Zachary most aztán tényleg hallgass rá, és tedd a dolgod! Nincs kibúvó, mint a SAG-nál volt, ha nem viszed magaddal Párodat, és nem emeled vele az este fényét, hidd el valahogy megoldjuk, és beváltjuk a fenyegetést!×P×D

Andi írta...

Már hiányoltam "ezt" a Dittát..!!:)

xdittax írta...

Hehe:)
Akkor most megkaptad, mert igazán elég könnyedén elő tudtad hívni belőlem!;)))

Andi írta...

Örülök és Köszönöm, ez tetszik...!!!!:))))

xdittax írta...

Oh, ha csak ennyiből áll a boldogságod, no meg persze múlik "egy kicsit" Zanessán, akkor részemről biztosítva van...;)

És ajánlom Nekik, hogy Ők is gondoskodjanak, jelen esetben, Rólad!:)))

Andi írta...

Óóóóóhhhhh......az, hogy Én mit szeretnék.....!:)
Az az Én bajom...!:)
Ők.....gondoskodjanak EGYMÁSRÓL és a SZERELMÜKRŐL....!!!!:))))))
CSAK EZ A FONTOS!!!!!:)
(az, hogy ez Nekem is Öröm.....:)

xdittax írta...

Ez nagyon aranyos Tőled!

Tökéletes, illedelmes, nagylelkű, szerény és őszinte reagálás.

Nagyon igaz!

Ditta×××

<3