2008. máj. 16.

A V-túrné állomásainak teljes listája


Sziasztok!

Egy újabb zenei frissítés következik, de azthiszem Mindenki rájöhetett már miről is van szó! Kiderül a címből, több ilyen típusú friss már nem lesz, ez volt az utolsó alkalom, hogy újabb koncertidőpontot adtam volna hozzá Vanessa nyári túrnéjához! Mára ugyanis megérkezett a teljes, tökéletes lista, összesen 18, ismétlem 18 állomáshellyel, belelógva szeptemberbe is!

Úgyhogy ünnepélyesen előre is sok sikert kívánhatunk a mi szépséges Vanessánknak, reméljük, és tudjuk is, hogy mindegyik koncert hatalmas, maradandó élmény lesz minde Nessának, mint a közönségének! <3

A hivatalos lista pedig - hála a VABN-nak:

Augusztus 2. - Lousiana; Blue Bayou/Dixie Landin’ Park
Augusztus 5. - Wisconsin; State Fair (Corbin Bleu énekel majd előtte)
Augusztus 8. - Jackson MI; Jackson County Fair(Roony nyitja meg)
Augusztus 9. - Hamburg, NY; America’s Fair - Erie County Fair(Roony-val)
Augusztus 10. - West Virginia; State Fair (itt pedig Jordan Pruitt)
Augusztus 12. - Midland MI; County Fair
Augusztus 14. - Iowa; State Fair (Corbin Bleu-val)
Augusztus 15. - Louisville, KY; Freedom Hall
Augusztzs 16. - Springfield, IL; Illinois State Fair
Augusztus 18. - Pennsylvania; Crawford County Fair
Augusztus 22. - California; State Fair
Augusztus 23. - Oregon; State Fair
Augusztus 24. - Vancouver, BC; (Pacific National Exhibition, azaz a "Csendes Nemzetközi Kiállítás keretében)
Augusztus 27. - New York; State Fair (Jordan Pruitttal,Drew Seeleyvel&Corbin Bleuval)
Augusztus 28. - Canfield OH; Canfield Fair (itt is Corbin Bleu-val))
Augusztus 29. - Detroit; Michigan State Fair
Augusztus 30. - Rockford, IL; - Davis Memorial Park (A Waterfront Zenei Fesztiválon)
Szeptember 9. - New Mexico State Fair (Tingley Coliseum)

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát az tuti, hogy mindenkinek nagy élmény lesz! és egy csomó amcsinak lesz lehetősége elmenni...tök jó nekik...ez akkora igazságtalanság...az amcsiknak megvan mindenük, mi meg csak abban reménykedhetünk, h Zanessa egyszer oan híres lesz, h kedve támad benézni hozzánk is...jártak már Európában ugye, csak mivel a legszarabb helyen vunk...ide az amcsiknak nincs kedvük jönni...előbb jutok ki én hozzájuk, mint ők ide:((( de legalább besorolhatom magam azon kevés magyar fanok közé akik másfél 7ig eg országban tartózkodtak Zachyvel...persze az amcsiknak ez alap, ők csak akkor veszik észre, ha vmi jó, ha már elvették tőlük
napersze nem szeretek általánosítani, de a legtöbb amcsi fan sajna ien

Névtelen írta...

nem tom hova írjam hogy gyorsan észrevedd, de a VABN írja, h egy fan kiszúrta Zanessát samponvásárlás közbe, viszont nincs se forrás se kép, mert tiszteletben akarják tartani Zanessa magánéletét...és vmi van Zachy lábával...erre kíváncsi vok...vmi privát blogról van a hír, úgyhogy arra hivatkoznak, h azér nem linkelik be...hát...kituggya

Névtelen írta...

Helló! Hát igen sajnos mi nem láthatjuk,hallhatjuk Nessánkat koncertje közben. Kicsit(nagyon) dühítő. Kíváncsi lennék ám rá. Majd egyszer talán kijutunk hozzájuk? Addig is maradunk mi egymásnak.!! Hajrá MAGYAR fanok!!! (fiatal édesanya)

Névtelen írta...

szia!
szegény nessának elég fárasztó lehet, és elég húzós lehet az augusztus!!!!!!!!!!!De reméljük,hogy elkíséri zac.

Névtelen írta...

Szia Linkluvor!
Engem egy kicsit megijesztesz most azzal amit írtál a privát blogról való hírrel kapcsolatban, és így kicsit aggódom Zachy-ért....
Megtennéd, hogy jelzel ide ,ha megtudsz valamit erről a dologról?
Előre is köszi!
Andi

Névtelen írta...

Sziasztok! Ha jól értelmeztem, nincs semmi baja Zac lábának, csak dícsérik...:):) Amúgy meg sajnálom, hogy a VABN-es lányok nem raktak ki képet, vagy forrást (persze megértem őket), mert egy blogon már kinn vannak a képek...:(:(
Szegény Nessa-nak tényleg elég zsúfolt lesz az augusztusa. Mázlis amerikaiak!:P:P:P
Puszi: *Nóri*

xdittax írta...

Sziasztok!

Először is nem kell felháborodni és félni se!

Lehet, igazságtalanság, hogy hozzánk nem jönnek, elég félreeső helyen valóban, de megtörtén már, hogy igen-igen nagy csillagok tették tiszteletüket hazánkban, nemde?
Egy koncert, egy filmforgatás vagy bármilyen más célből? Zanessa előtt még ott van az egész élet, mikor elérik azt a kort és azt a sikert, mikor már tagadhatatlanul nagyot alkottak, akkora világkörüli utat, vagy túrnét szerveznek, hogy mi se maradunk ki. Persze idő kell hozzá, és sok-sok türelem is, de sosem vagyunk leszünk reménytelen helyzetben, és még így is jó dolgunk van Zanessával!

A képes dolog. Először is, én rögtön láttam a képet. Nem raktam ki, mert a) időm már nem volt rá, b) a VABN se nyíiltan közölte, igaz, nekem nem tetsző indokkal. Ez a kép kb. ugyanolyan mint mikor az UO-ben vásároltak, miért ne lehetne akkor közölni, nem fogom fel. De én se teszem, bár a kép megvan, lementettem, szóval...
De senki ne ijedjen meg, Zachy lábával az égadta világon semmi baj sincsen! Csupám annyi van, hogy ha a képen jól kitudom venni, nem hosszű, vagysi olyan térdigérő gatya van rajta, vagysi azért mondhatják ott a lányok, hogy szép lábak...értitek? Semmi gáz nincs. A kép egyébként 3-án készült még, este, elég sötét van már, Zac egy bevásárlőkocsit tol - vásárolni voltak, de nem hiszem, hogy csak sampont -, Vanessa mellette lépked, mindketten pirosas-narancsos fölsőben. Mostmár annyit elárultam,nem, hogy simán ki is rakhatnám...

Remélem megynugodtak a kedélyek és segíthettem...

Puzssz: Ditta×××

Névtelen írta...

Lécci rakd ki Ditta!!! Lécci lécci!

xdittax írta...

Nem tudom, Kedves Névtelen nem tudom, hogy mit csináljak. Persze, igaza van a VABN-nak, Zanessa szeretné megtartani a privát életét, ugyanazt csinálni, mint a többi pár, és ugyanezt kívánom én is Nekik, de én úgy érzem tiszteletben szoktam tartani az életüket, és egy olyan kép, amit igaz nem papparazzi készített, hanem egy egyszerű fan, még nem hiszem, hogy árt nekik. Oké, kiderült, hogy háziasak, maguk vásárolnak be, ráadásul együtt, de egyébként egy ilyen húzást LA-ben simán megörökítenének. Itt pedg csendebn is megtörténhetett volna, de így is csakk mindössze egyetlenegy kép került a npavilágra, nem túl jó minőségű, késő este, ráadásul emlett hátulról. Nem tudom. Nem érzem azt, az eddigieket nézve, hogy hibát követnék el azzal, ha ez kikerülne, de nem is akarok ezzel véteni, úgyhogy mégiscsak bajban vagyok. Nem tudom. Tanácstalan vagyok.

Névtelen írta...

Szerintem Ditta nem követnél el hibát, met már más oldalon is kinn van. Bár telljesen igaz, hogy szeretnének pribát életet... De egy kép még nem a világ, főleg mivel hamarosan futótűzként fog terjedni, ha rátalálnak arra weblapra, ahol a kép kinn van. (Én már rátaláltam és nekem is megvan.) Szerintem igazán kitehetnéd, mivel sokan várják (pl. a névtelen.) Szóval szerintem kirakhatod nyugodtan.:) De a döntés a Tiéd.
*Nóri*

Névtelen írta...

Egyébként nagyon pontos leírást adtál a képről!:)
Különben meg a kép elég régen készült és nem is tartalmaz semmi olyat, amit ne lehetne megmutatni...:)
*Nóri*

Névtelen írta...

Köszi a megnyugtató híreket Zachy-ről...., megkönnyebbültem... én is vágyom a képre, de a döntés valóban Dittáé.....
Andi

xdittax írta...

Igen, de akkor most mindeki, legalábbis a magyar rajongók helyzetét könnyítsem meg?

De édesek vagytok, hogy rámsózzátok a döntést, persze tudom miért teszitek, és valóban belegondolva így a helyes is. Elvégre az enyém a blog, én döntöm el, mit kzedek el vele, és mit rakok fel rá. Csak nem akarom, hogy támadjanak, ha mégis kiraknám. Nem mintha nem tudnám megvédeni magam, mert igen, elvégre egy kép nem sokat árthat nekik, nem okoz szörnyűséget, és nem azért rakom ki, hogy ártsak vele. Hanem mert sokan, az Őket támogatóaknak, tisztelőknek, és szeretőknek szükségük van rájuk. Ezzel is csak kimutatják, emmyire egy hétköznapi pár, holott tudjuk, hogy Ők a szemünkben jóval többek annál. Igen, azthiszem megosztom a képet, elivleg nem lett letiltva. Ajjj, remélem nem csinálok hülyeséget. Ezzel nem azt fejezem ki, hogy nem tisztelem Őket, ugye? Mert igenis, egyálktalán nem így van ez. De ezt Ti, azok akik ismernek már, akik nyomon követik "munkásságomat", tudják is nagyon jól!

Köszi Mindkettőtöknek a támogatást!
Pusszi: Ditta×××