2008. máj. 11.

Pótlások:)

Halihó!

Visszatértem!
Kicsit később, mint hittem, de talán a türelmetek nem fogyott el!
Nos, öhm, nagyon is jól, remekül sikerült a kirándulás és persze Mindenki elemében is volt!;) De miután hazaértem, nem jöhettem és nem is biztos hogy akartam volna rögtön idejönni. Ne haragudjatok, de azért csak kifáradtam, már kicsit punnyadt voltam, de azért furdalt a kíváncsiság. Mindenesetre persze a családommal beszélgettem, és utána Velük együtt néztem és szurkoltam, és idegeskedtem végig, de mindenekelőtt élveztem végig a Társulatot, ami önmagában teljesen felvillanyozott, de minden a lehető legjobban alakult!(A kedvencem egyik kedvenc dalomat elénekelte[de még hogyan] és egész egyszerűen sikert aratott, olyannyira, hogy egész eddigi teljesítményét nézve a legmegérdemeltebben lett A Király!) Aztán még mindig folytatva a sort, ma a reggeli misén egy ifjúsági zenekarféleséggel végig kísértük a misét, ami teljes jelenlétet igényelt és ezért ebben is el lehetett fáradni. De roppant módon élveztem! De azt hiszem ennyi elég is belőlem! Most jöjjön egy kis friss-áradat!


Igen, teljesen jól látjátok egy újabb promokép bukkant fel a HSM3-mal kapcsolatban, amin szintén a mi 6 fő Vadmacskánk látható! Édes, persze kár, hogy V nem Zachy felé fordul, de legalább egy új ruci van rajta, ellentétben Mo-val és Ash-sel. Egyébként a HSM szereplőgárdája a Time Magazin Most Influencial nevű számában( ez körülbelül a "legbefolyásosabb"at jelenti) az 55. lett! Én szívem szerint előbbre, jóval előbbre raknám Őket, hiszen tudjuk, mekkora rajongótábora van, mekkora hatása van a HSM-nem nemcsak Amerikában, hanem minden máshol is szerte a világban! De gratulálunk Nekik



Ez pedig már ismert kép egy másik filmből, melynek címe eddig 'Will' volt, most már azonban másnak kell hívni... Mégpedig előreláthatólag a 2009 februárjában kijövő film címe a Rock On lesz! Hogy mi a címváltozás oka, nem tudni, de a Screen Daily már így közölte azt, amit sokan nem értenek, hogy ez a film is "megy" a Cannes-i filmfesztiválra, ami viszont május 14-25-ig tart, ami mindjárt itt is van, és ami így kizárja annak lehetőségét, hogy az egyik főszereplő, Vanessa Hudgens megjelenjen rajta...Egyelőre ezt a Cannes-i hírt ne biztosítsuk be, nem tudni, mit fog hozni majd a sors.:)

De én hamarosan újabb híreket hozok majd!=]

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök Ditta, hogy ilyen hamar tudtál híreket megosztani velünk!:) Remélem azt se hagyod ki, hogy Vanessa klippjét a jövő héten kezdik el forgatni éshogy szereplőket keresnek hozzá! :D
Kellemes 7végét mindenkinek!
*Nóri*

xdittax írta...

Óó, már láthatod, hogy kint is van! És remélem ezzel is örömet tudtam Neked és a Többieknek is szerezni!:) Néked is kívánok még sok pihenést, pussz:


Ditta×××

Névtelen írta...

VABN-en azt írták, hogy ez a hír elég érthetetlen...még ők se tudják kibogozni
azér aszittem hamarabb kijön a Will vagyis Rock on, sorry-jah és azt írták, hogy ez még nem tuti h ez lesz a címe

xdittax írta...

Tudom, én is ezt írtam. Nehezen nyer értelmet pontosan, és egylőre csak ez az odal nevezte így V filmjét, ahogy én is mondtam. Szóval mégegyszer csak azt tudom tanácsolni, hogy ezeket az információkat kezeljök óvatosan!