2008. máj. 29.

Június 18.


Sziasztok!

Le kell rögtön szögeznem: édesek vagytok, amiért hiányoltatok!
Ezután pedig azonnal azzal folytatom, hogy én sajnálom a legjobban!

Mint az egyik kommentemben megemlítettem, ma iskolátkerültem, és amolyan "tanulmányikiránduláson" vettem részt a fővárosunkban, ami alaposan kifárasztott, hiszen egész napomat igénybe vette - lábaimmal egyetemben. Most azonban itt vagyok, ahelyett, hogy a holnapi napra készülnék, ami magábafoglal pár felelést, bár ezeket megúszhatom, egy dogát, amire még egy árva szót nem tanultam s csak reménykedem, hogy azt is elhalaszthatom, de ami alól nem bújhatok ki, az a fuvolavizsgám lesz holnap du.! De ha mindezt letudtam, bárhogyan is, végre huzamosabb időre idekerülhetek!

Mára azonban sajnos csak annyit bírok itt elújságolni Nektek, amiről már Betty is beszámolt, hogy a japánok milyen szerencsések!

Ugyanis Nekik is nagy dátum lesz június 18. (Nekünk azért, mert akkor lesz az István, a király jubileumi díszelőadása...<3)Vanessa muzsikáját kedvelő ottélő rajongók ettől a naptól kezdve rohamozhatják meg az üzleteket! Tudom, tudom, mire gondoltok! A mázlisták...!
De ha eddig még nem is kezdetetek irigykedni, most biztosan fogtok... merthogy nem elég, hogy Mindenkinél hamarabb hallgathatják meg az albumot (bár reálisan nézve, úgyis felkerül a netre...), de még plusz 1 bónuszszámot is fog tartalmazni a Japánban kiadott korong! Az viszont igaz, hogy az előbbi zárójeles rész ide is éppúgy igaz, úgyhogy úgy tűnik, mi is örülhetünk ennek a dátumnak, nem csak a japók...:)

Forrás: VABN.
Fontos Ui.: Roppant kíváncsi természetemből adódóan természetesen elolvastam a kommenteiteket, örülök hogy egyezik a véleményünk a 'dologgal' kapcsolatban, javarészt, de másrészről szörnyen lusta tulajdonságomnak hála ma már biztosan nem válaszolok rendesen rájuk, mert tényleg nincs időm már rá... Sajnálom!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ditta!
sok szerencsét a vizsgádhoz és ha nincs meg a kettes akkor tanulj csak a holnapi dogára :D XD xD
ui: úgyis megszerezzük az albumot még aznap! whehehe :)
pux: bya

Névtelen írta...

Te csak tanulj! :)

Nehogy ronts miattunk!!! :D
Látod hoztam én is egy kis frisst, hogy ne unatkozzunk. :) Meg megy az élet a kommentekbe szal. :D

Remélem jól telt a napod, én még itt éjszakázok egy ideig a gép mellett. Ugyanis most írom a mai este folyamán a hatodik (utolsó) házi dolgozatomat. Rengeteg időt vett el tőlem ez a 32 oldal, elhiheted! :S

xdittax írta...

Hehe, szia Bya!:)))

Meg kell köszönnöm Néked is a szerencsét, amit küldtél, nagyon jóljött ám!^^
A dogához olyannyira jól, hogy meg se értük. Bár megszerettem volna írni, mert halálra tanulétam magam, még reggel és este is, de segáz, majd kedden..egyébként angol. És abból színötös vagyok.:P

Betty, rendes dolog is volt Tőled, köszönömm!;)
És azt is, Neked is, mindenkinek is, hogy életben tartjátok addig is a blogot, míg én kicsit máshol járok!

Elhiszem: Ditta×××

×PPP

xdittax írta...

Oh és még valami, együttérzek Veled, nehogy azt hidd, hogy nem!=]

Kellemes hétvégét!:×