2008. máj. 24.

HSM valóságshow

Miután a High School Musical meghódított a kis - és nagy képernyőt(TV és majd a mozi), a valóságshowk világába is betör. Az ABC csatornán fog debütálni július 20-án “High School Musical: Get In The Picture” című tehetségkutaó show, melyben az fog kiderülni melyik 16-22 éves tud legtöbbet a filmekről, ill. ének és tánctudásukat mérik majd föl.

A versenyzőket Orlando-ban és Los Angeles-ben választották ki, s ők 6 héten keresztül együtt fognak élni, az ének és tánverseny keretében. A felvétel 34 napig, június 1-től július 2-ig fog majd tartani. A győztesnek természetesen jár egy lemezszerződés, ill. szerepelhet a HSM3 záró klipjében, tehát a nagy fináléban. Ez az igazi nyeremény!:D

Továbbá az is kiderült, hogy a show-t elvileg nem más, mint Nick Lachey fogja levezetni. Ha nem is túlzott kíváncsisággal, de azért várhatjuk a produkciót, különösen az esetleges vendégszereplők miatt..;)

Forrás: VABN.

23 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszi, hogy lefordítottad! :D:D de az ABC mindek a rövidítése?

xdittax írta...

Nem tesz semmit. Ez most nem volt különösen nehéz szöveg,nem haladta meg képességeimet.xD

Azonban a kérdésedre nem tudom megadni a választ, ill. szerintem ez nem rövidítés, egyszerűen csak ABC. Mondjuk nem olyan mint a BBC, vagy a CNN, bár azoknak se tudom mit takar a neve. Tök mind1. Szóval ez csak egy neves TV adó. Ááá, ebben nem tudok segíteni!:D

Sorry, Ditta×××

xdittax írta...

American Broadcasting Company

Amerikai Rádiós-televíziós Társaság

LoL...xDDD

Névtelen írta...

annyit tok, hogy a BBC a British Broadcasting Corportation rövídítése
húha, megint csak annyit mondok, hogy az nem fair, hogy az amcsik mennyire szerencsések tudnak lenni:((

xdittax írta...

A BBC-t már én is megtaláltam.
Háát persze, persze, szerencsések, és persze az ötlet se rossz, de én konkrét igaz valóságshowkra már nem vagyok kíváncsi. persze ha a téma felkelti az érdeklődésemet, de ha olyan a színvonal, márpedig a magyaroknak olyan szokott lenni, akkor abbahagyok, s pocsékolok rájuk időt.
Remélem, nem mintha tudnám nézni, ez színvonalas lesz!:)

Ditta×××

Névtelen írta...

köszi szépen :D

Névtelen írta...

persze h a film befolyása alatt is vagyok.. :)

néznél körül a szobámban :$

húhúúúú :)

inkább hagyjuk.. de úgy kb minden hsmes..

(és most elárulok valamit csak nektek dx: van hsmes ágyneműgarnitúrám de azt már kicsit túlzásnak tartom!:)

a füzeteket azért használom :D

nah olvasgatom tovább az j infókat! :)

(am. na.. szerintem ez a valóságshow hülye ötlet.. kb úgy mint a hsm4.. imádom imádom a hsmet, de ez azért túlzás.. főleg h a hsm 4nek köze se lesz az előző részekhez ha új szereplők lesznek.. és a high schoolhoz, a gimihez sem ha a régiekkel folytatják az egyetemen.. le lehet lőni ezért de akkor is így gondolom.. valóságshownak meg akkor lenen jó max ha a próbákról és a forgatásról készítenének mivel hsm zanessa nélkül nem az igazi ;) )

xdittax írta...

Márpedig mindenképp így lesz a valóságshow-val. De én az véleményemet is hallhattátok, ami olyan vegyes féle.
És az is sztem tuti, hogy nem lesz egyetemes HSM film. Nos a 4. pedig. ebbe most nem szeretnék belemenni. Már sokszor feljött ez, és nem tudom úgy igazán eldönteni, sztem is túlzás, már a pénzről szólna, de az biztos Bettykeenem megyünk a túlvilágra, mert mikor én is ebbéli mnegatívabb megyjegyzéseimet hangoztattam, életben hagytak. Járj utána, ha akarsz!;)

És mivel én nem nyomom HSM-es takaróval, nyugodtan mondthatnám, hogy őrültség.:P De nagyon jó kedvcsináló volt nékem!xDDD

De én is megsúgom, a Pochantos-os ágyneműmet vettem elő, amit még ovis koromban kiselejteztem. Most ilyen feelingem van. Imádom a Disney rajzfilmslágereket, magyarul. De a Colors Of The Wind-ot is Nessától!<3

Névtelen írta...

na akkor jók vagyunk xĐ am a hsmes ágyneműt MAMÁMÓL kaptam, mert megtudta h imádom a hsmet és meglepett vele.. gondolhatod h nem magamtól mentem be gyerekágyneműhuzatot venni a boltba :D

Névtelen írta...

Ó srácok! Olyan klassz ötleteket adtok,hogy csak na. Eszembe jutott,hogy a faterom,aki 62 éves lesz a jövő hónapban SPIDERMAN-es ágyneműt kapjon tőlem ajándékba. Ugyanis tavaly szökkenni akart a ház falról,de nem jól mérte be a paramétert. Most megemlékezek eme pillanatáról. (nem lett különösebb baja) A valóság show-nak akkor lenne nagy a nézettsége, ha olyan fura emberkék szerepelnének benne,mint amilyen én volnék.Ugyanis a mozgásom olyan, mint a párducé,a hangom mint a vércséé. Köszi mindent(f.é.)

Névtelen írta...

Ez nekem már egy kicsit sok...úgyértem mire jó? áh...nah mindegy, és egyébként hogy akarják betenni a győztest a hsm3 utolsó táncjelenetébe ha a hsm forgatása június 13.-ig tart, de az h ki győzött az csak júliusban derül ki.....?

Névtelen írta...

szia ditta
képzeld olyat olvastam az egyik oldalon az egyik hsm szereplö marta
KayCee Stroh-nak meg kérte a kezét a barátja
szoval esküvö lesz és azt ,mondta hogy még senki nem tudja és hogy mennyire fognak a többiek örülni
ez annyira szép szerintem
további szép napot
puszi Laura

Névtelen írta...

Szia Ditta! Mikor leszel fenn MSN-en? (Ha mostanába nem is, azért remélme nyáron találkozunk ott!)
Puszi: *Nóri*

Névtelen írta...

Kedves Hajny. Elnézésedet szeretném kérni,és azoknak is ,akik úgy vélekednek a tegnapi komenthez,mint te. Igazad volt ennek semmi értelme,és nem is tartozik ide. Lehet,hogy sok volt nekem a jópofaság. Csak adta magát a hülyeség. Olyan sok komoly döntéssel kell megküzdeni nap-mint nap,hogy próbáltam magamnak ezt feloldani. Még egyszer bocsi!(f.é.)

xdittax írta...

Sziasztok!

Olyan nagy felüdölést adtok nekem!:)))
Mosolygok, nevetek, olyan hangosan, hogy a másik szobában azt se tudják mi vanxD,azt hiszem a hülyeségi gyanűjuk kezd beigazolódni, és ezt mind miattatok kapom majd meg!×P×DD

De pont tökéletes mennyiségű minden, és ezért F.É. nem kell visszakoznod ám egy szemernyit sem, cseppet sem, Hajny csak a valóságshowhoz fejezte ki nem tetszését, s hogy ez már sok Neki, amiben úgy néz ki sokan osztozunk.

De bennem is felmerült, hogy akkor most tolódik a forgatás. Ráadásul az egésznek, mármint a valóságshownak az lenne a lényege, ha min. a nagy fináléja élő adásban menne le, és nem húzhatják a forgtaás július, agusztusig, úgyhogy ez tényleg sántít.


Laura, hallottam a nagy hírt és valóban igaz! Ez fantasztikus, örülök, hogy így alakult és hogy most igazán boldog Martha alakítója!:) Jó látni Őket. És lesz ám itt nemulass!:) Gondolom lesz egy igazi HSM-es buli, vagyis lagzi, ez tetszik! Csak aztán maradjanak mindig ily' boldogok!:)

Huh, *Nóri*, őszintén nem tudom. tervezek egy felmenetetlt, de valóban lehet, csak nyáron. Addig még lesz hajrá a sulival, stb. és még az sok időmet elfogja venni. De után (talán) bepótolom!:)

És mégegyszer F.É. nekem nagyon jólesett olvasni "őrült" soraidat!

Puszi Mindenkinek: Ditta×××

Névtelen írta...

VBAN, minek a rövidítése a forrásnál, lehet h hülye vagyok, de nem tudok rájönni...Mert én nem innen szeretném kimásolni és linkelni, hanem magamnak szeretném lefordítani, h gyakoroljam kicsit az angolt. ^^ Előre is kössz. <3

Névtelen írta...

okés, semmi már megvan. xD :D egyébként nagyon jó ez a blog. ^^ :D

Névtelen írta...

Dorcó:
VABN: Van Ash Bre Nique
vagyis Vanessa, Ashley, Brenda, Monique
ezzel a 4 csajszival foglalkozik a VABN, de csak mi nevezzük így, mert egyszerűbb, mint az eredeti VanAshBreNique
remélem, segítettem

Ditta:
az emlegetett VABN kiírta, hogy a Sneakernight vidi bemutatója vmikor jún 2 és 6 között lesz, ami itt van a nyakunkon!!!
LL

xdittax írta...

Látom már kisegítettek Dorcó, de egyébként is megoldottad már.:)

LL, látom/láttam mivan kiírva, egyszerűen csak nem jött ki úgy, h. rögtön idejöjjek, rem. megérted.

Cupp: Ditta×××

Névtelen írta...

Kedves F.é.! Én a valóságshowra fejtettem ki a véleményem épp ahogy azt Ditta is leírta! Ha magadra vetted volna ne haragudj, de eszembe se jutott volna neked címezni, mert én nagyon birom ezeket a komikat! komolyan! :D

xdittax írta...

Mint ahogy Mindneki itt szerintem. Én legalábbis így vélem, s nekem ezek nagy örömet szereznek. Úgyhogy nem kell visszavenned, ha nem akarsz!:P

De annak is örülök, hogy így tisztázódott a helyzet!;)

Névtelen írta...

perrsze, hogy megértem, csak szóltam...:)))
hisz tegnap énse voltam sokat du fele

xdittax írta...

Oké, kösszi! :)